IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> fabricanti scule profesionale, service auto
io'sŪ
post Jan 27 2010, 06:18 PM
Post #1


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



un prieten e pe cale sa deschida un service si asa cum e normal e in cautare de scule, are mai multe oferte dar se pare ca s-a oprit la 2 fabricanti, BETA tools si DRAPER tools, despre ultimii mai stim cate ceva insa despre BETA nu stim nimic..

deci cine imi poate da informatii despre sculele BETA , informatii concrete nu din auzite il rog sa spuna aici, deschis. pretul e cam la fel, sunt mici diferentele.

multumesc anticipat! smile.gif
PS: sau mai bine facem un versus, BETA vs DRAPER


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Jan 27 2010, 06:28 PM
Post #2


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



Eu am folosit si draper si beta cat am lucrat in service si mi se pare mult mai calitativ beta.si mult mai rezistente.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 27 2010, 06:43 PM
Post #3


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





deci 1-0 pt BETA, multumesc cosmin

altcineva??? biggrin.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jan 27 2010, 07:46 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



Gedore: Hazet - am scule din 1939 de la acesti producatori si merg incontinuare

KS-tools de asemenea sunt ok

FACOM daca e buzunarul bazat


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 27 2010, 08:11 PM
Post #5


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



alooooooo..
am specificat intre beta si draper

de banii unui banc intreg la acestia iei o trusa de tubulare la facom laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jan 28 2010, 01:33 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





scuze, am ramas la "profesionale" comparatia cazuse pentru mine smile.gif

sa cumpere Beta


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Jan 31 2010, 06:17 PM
Post #7


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Beta si aici, fratele meu foloseste impreuna cu o fabrica intreaga scule Beta, le foloseste de 4 ani si strange si 400 Nm si merg si acum.
Am acasa un crichet Beta si de 2 ani merge struna, tinand cont ca am pus si teava pe el si am tras.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 31 2010, 10:50 PM
Post #8


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



ok, la beta s-a hotarat

multumesc mult wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Feb 26 2011, 03:53 PM
Post #9


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ca sa nu mai deschid un alt topic despre acelasi lucru..

Vreau sa imi cumpar un set de scule cu clichet si tubulare dar ceva sa stiu ca e de f buna calitate.
Adica e nevoie vrodata sa pun ranga pe clichet sa desfac sa zicem surubul din bot de la arbore cotit.. sa stiu ca ma tine.

Din ce am cautat am gasit urmatoarele branduri si daca ma puteti ajuta cu niste pareri.

Din Germania
Hazet - link
Gedore - link
Proxxon - link si am gasit-o si in ro la ~500 lei + garantie

Suedia
Bahco - link

Sua
Craftsman - link vad ca primesti f multe si sunt si in sistem metric

Italia
Beta (cica sponsor la Ferrari la F1) - link

Franta
Facom - link


Ma intereseaza clichet potent (de 1/2" sau 12,5 parca e cel mai mare) cu ceva accesorile adiacente (tubulare, prelungiri, E-Torx de ex)
De ex imi place cea de la Proxxon si Bahco ca ofera destul de multe..
Sau daca mai stiti alte firme ..

Deci.. concluzia voi ce ziceti ca merita de mai sus pana in 200, max 300 Euro ?


Ms.

This post has been edited by warhammer23: Feb 26 2011, 04:01 PM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Feb 26 2011, 04:14 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Eu aş lua Hazet sau Bahco.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Feb 26 2011, 05:29 PM
Post #11


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



hazet , drapper : care da garantie , sau snapp-on care-si permite , la fel garantie pe viata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 26 2011, 10:32 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



warhammer23 - scuze, dar pleci din start cu un concept total absurd.
asa ceva; " ...sa pun ranga pe clichet sa desfac... " MU SE FACE NICIODATA de catre o persoana responsabila , inteligenta.
cheile de trusa pt operatii normale / uzuale sunt o categorie, cele de forta sau speciale / personalizate sunt altceva.
ar trebui sa-ti definesti intai gama de lucrari pe care estimezi ca vrei sa o faci, apoi sa discuti despre marci de scule.

vrodata = VREODATA

" clichet potent (de 1/2" sau 12,5 parca e cel mai mare) " = 1/2" (o jumatate de inch ) ESTE EGALA CU 12,5 ( mm ) ; cel mai mare clichet este de 1' (1 inch).


anything unclear ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Feb 26 2011, 10:42 PM
Post #13


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ms recomandari.


@ brown.shark - ms de clarificari.
Am vrut sa fac aluzie de un scenariu extrem.


Inca ceva, pe exemplul cu linkul de la Bahco , tubularele negre ce reprezinta? Cum se numesc ? de impact cumva ?



--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 26 2011, 11:01 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





tu defineste-ti clar ce gama de lucrari ai / ce frecventa si apoi putem vb la obiect
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Feb 26 2011, 11:23 PM
Post #15


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ok.

Deocamdata vreau sa am pentru desfacut prezoane roti, schimbat o flansa de cardan, o bobina, o bujie, o garnitura de capac de chiulasa .. ceva de genu.

Apoi sa zicem dat jos baia de ulei, dat jos cutia de viteza (suruburile sunt pe E-torx-uri nu?)...

Frecventa: nu cred ca imi fac parc de dezemembrari sa le folosesc des ..dar vreau sa stiu ca sunt de calitate, ca daca tot le cumpar. Insa nici in extrema aceasta. (link) tongue.gif

This post has been edited by warhammer23: Feb 26 2011, 11:24 PM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 26 2011, 11:33 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



ia d'aci ;
Attached Image

doar pt uz personal e arhisuficient.

This post has been edited by brown.shark: Feb 26 2011, 11:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Feb 26 2011, 11:39 PM
Post #17


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Da o stiu, de la Mannesmann, nu? Imi place ca da multe.


De asta ce zici ? ca firma ma refer. Ca vad ca e la oferta.




This post has been edited by warhammer23: Feb 26 2011, 11:40 PM


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 26 2011, 11:40 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





150 = 216 ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Feb 26 2011, 11:43 PM
Post #19


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Da, acu am vazut ca e la acelasi pret. Deci da 216 wins tongue.gif


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 26 2011, 11:46 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QED

This post has been edited by brown.shark: Feb 26 2011, 11:46 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 27 2011, 01:30 AM
Post #21


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



facom - am de vreo 12 ani o trusa care e impecabila (fara piese decalibrate) si e destul de muncita, clichetul s-a stricat, am vrut sa-l repar si l-am stricat mai rau (spart etc) , ulterior am aflat ca daca-l duceam la ei (reprezentanta) il schimbau gatis (plateam doar transportul) si nu a fost cumparata trusa din romania. deci recomand

draper - tot de mult folosesc, sunt destul de multumit, am un clichet cu patrat de 10 (3/8???) de care nu prea am tinut cont, "T"-ul la fel (tot de 10), merg perfect de vreo 8 ani. am spart o tubulara (intr-un surub la turbo-ul babei) prima data cand am folosit-o si am schimbat-o a 2a zi fara sa comenteze cei de unde am luat-o (dandon)

beta - am lucrat putin vara trecuta cu asa ceva insa nu suficient de mult sa-mi fac o parere, am auzit de bine despre ei insa eu nu ma pot pronunta.

proxxon- are un prieten de cativa ani 2 truse, destul de trainice, nu au fost asa mult muncite pe mecanica ci mai mult pe tinichigerie si au rezistat.

restul nu cunosc deci nu-mi dau cu parerea.

ca o recomandare poti lua ordinea in care le-am pus

cred ca depinde ft mult si ce vrei sa faci cu trusa, una e sa o folosesti zilnic intr-un service auto si alta din cand in cand cand se strica ceva la masina personala.


PS: acum am vazut la ce vrei s-o folosesti, cred ca proxxon e ft buna thumbup.gif
la banii de proxxon (~500lei) iti iei clichet facom + 2-3 tubulare laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 27 2011, 09:34 AM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



e saraca rau proxxon la 500, iar cea de 216 care i-am aratat-o eu, stiu unele muncite zilnic in service de vreo 2 ani....fara pb...depinde mult de utilizator....nu poti sa faci forta cu trusa de operatii uzuale
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Feb 27 2011, 12:43 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



http://cgi.ebay.de/FACOM-Knarrenkasten-RS4...=item2309a2928c

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Knarrenkas...6.c0.m270.l1313
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Feb 28 2011, 12:00 PM
Post #24


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ms tuturor de sfaturi. Sa vad ce gasesc .




--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sckhreech
post Mar 1 2011, 04:43 PM
Post #25


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4-September 09
Member No.: 2,945
Car: In cautare ...
Engine: Nu conteaza



Eu folosesc Proxxon si Roterwalt la motociclete de ceva ani si toate cheile sunt inca in bune conditii , nefiind foarte menajate. Trusa mare de la Manessman mi-am cumparat-o si eu , am lucrat cu ea si pare ok ..sunt scule spre partea de "hobby intensiv" zic eu , raport calitate pret bun .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 1 2011, 09:58 PM
Post #26


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



nu cumva unirea asta intre noi s-a degradat ? observ multe rautati , nu numai in topicul asta , ci si in altele , pana la urma nu facem decat sa ne ajutam unul pe ceilailti , eu lucrez bmw din 90... si , cu pusi , care-l cunoaste , dar inca nu stiu toate problemele , toti ne lovim de pragul de sus, diferenta o face cel ce lucreaza cu sculele respective , daca ai avea angajati si i-ai plati bine probabil ca-ti vor lucra cum trebuie daca nu si lucrezi singur ca mine , cu siguranta ai grija de scule , intervine mult si rutina si multe altele dar asta nu are de a face cu cunostiintele noastre in ale " motoarelor" si cu rautatea noastra in care am intrat si eu de cateva ori , BENEVOL , hai sa ne ajutam sa facem cati mai multi km., cu respect si un an cat mai bun

pe langa asta vorbesc in calitate de mecanic nu neaparat de sofer sau amator ,sculele sunt" imprevizibile "
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 1 2011, 10:21 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



bre liviu, chiar nu am vazut rautati aici, fiecare zice ce stie si ce crede, sau ce a testat. cati ani are prietenul tau pusi ? a lucrat cumva la ciclop ?

cu meseriasii si cu sculele, e o regula simpla, daca omu' are sculele in ordine, curate si nemutilate, e meserias No.1. daca le are varza, e "plantation boy".... valabil la orice meserie.
am auzit o vb de om batran, muncitor SPECIALIST in germania, omu' neamt curat de KOLN..., - daca nu ai grija de scule si nu le respecti,inseamna ca nu-ti respecti nici meseria, ca doar cu ele iti faci painea...


This post has been edited by brown.shark: Mar 1 2011, 10:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 1 2011, 10:24 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Da, a lucrat la Ciclop, la Ford.
49-50.

This post has been edited by Ciupanezu: Mar 1 2011, 10:25 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 1 2011, 10:40 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



nu la vw ? cum arata ca statura ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 1 2011, 10:44 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



A lucrat şi la VW din câte ştiu.

Mic de statură, pus pe caterincă fină.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 1 2011, 11:31 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



daca te stii cu el, intreaba-l daca era prieten cu piti. pusi asta e saten ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 2 2011, 05:54 AM
Post #32


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



de la piti a invatat si el meserie , si eu la randul meu de la pusi , piti are benzinaria pe chitila ,dacavb. de acelasi om , si da au lucrat in ciclop la magheru"

la etajul unu , unde era vw , 47 ani

eu am scule kamassa tools din 96" si mai sunt bune si acum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 2 2011, 06:10 AM
Post #33


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



hazet si drapper mai noi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 2 2011, 09:12 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



ce vremuri ....i-am venit lu' piti pe atunci cu niste inventii de nu-i venea sa creada...oricum era frumos in perioada aia

This post has been edited by brown.shark: Mar 2 2011, 09:14 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dobricaliviu
post Mar 2 2011, 09:17 AM
Post #35


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 160
Joined: 23-January 10
From: bucuresti
Member No.: 3,183
Car: e21
Engine: m10 315 75cp



eu am lucrat la el la udriste , cand avea garajul acolo , probabil ne cunoastem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 2 2011, 09:25 AM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



nu cred, cand erau in casa aia de la udriste, am venit decat de vreo 2-3 ori, asa p fuga, ca nu stateam in RO atunci, aveati o mare de usi de italiene majoritatea. ce sa mai ajuns de e21 ala baur argintiu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 2 2011, 10:21 AM
Post #37


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Miroasa a cafea pe aici smile.gif
E mica, lumea asta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Mar 2 2011, 11:17 AM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



bart - inainte de revolutie cine avea masina occidentala era "smecher"....vindea statul toate masinile abandonate de ambasade/studenti/misiuni economice , straini, confiscate la vama cu "diverse", am fost cu hagi la sibiu cand si-a luat primul 190, 2,5td, full, piele, era masina pahar, i-au prins p niste turci cu "lapte praf"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 2 2011, 12:41 PM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (brown.shark @ Mar 1 2011, 11:31 PM) *
daca te stii cu el, intreaba-l daca era prieten cu piti. pusi asta e saten ?


Lucrează la service-ul unde mă duc eu de vreo 4 ani.
Nu, e brunet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 7 2012, 09:17 AM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Acum ca am mai multa experienta, mi-am cam schimbat parerea.

Si anume, depinde enorm cat de mult vei lucra cu sculele respective.

Daca vrei sa ai un service auto sau macar ai un garaj unde-ti repari intotdeauna singur masinile, clar merita sa iei scule profesionale.
Profesionale adica Gedore (eu asta folosesc in mare parte), Hazet, Stahlwille, Facom (cele fabricate inainte de 2012 pentru ca si-au mutat recent fabricile in China si nu mai sunt la fel de calitative), Beta, Bahco etc.
Daca ai foarte multi bani, Snap On sunt probabil chiar mai bune, insa pretul e total descurajant.


Pe de alta parte, daca nu ai intentia de a folosi sculele cu adevarat intensiv, ci doar vrei sa surubaresti uneori sau vrei sa ai o trusa de scule care sa nu fie chiar o chinezarie, dar nici sa nu coste enorm, probabil ca Yato, Rothewald, Lincos si alte marci de genul acesta sunt ok.
Cheile fixe de la BGS sunt iar cat de cat ok, in orice caz mai bune decat niste scule IUS vechi si decalibrate.


Cheile profesionale sunt la ani lumina distanta de sculele hobby atat prin pret, dar mai ales prin calitate.
Dar, sa fim seriosi, daca nu ai grija de ele, le distrugi oricum.

O alta regula importanta cand vine vorba de scule este sa nu le imprumuti.
Chestia asta trebuie urmata fara exceptii.
Daca incepi sa imprumuti scule, mai bine le faci cadou, oricum vor fi distruse.

Ca tot am vazut ca cineva scria ca pune teava pe clichet, asta e o mare tampenie practicata de multi mecanici.

Un breaker bar e o solutie mult mai buna si mai eleganta.
Cu 50 lei iei unul bun si te poate ajuta sa si dai jos rotile fara efort.

Treaba cu teava pe clichet sau pe chei fixe se numeste cheater bar.

This post has been edited by Ciupanezu: Sep 7 2012, 09:19 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Sep 7 2012, 04:42 PM
Post #41


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Ms frumos Ciupanezu.

M-ai lamurit cu tot ce vroiam sa aflu.
Am un prieten care are o trusa de la Rothewald si mereu am folosit-o impreuna la masinile noastre si totul ok.
Ceva de genu cred ca o sa imi iau si eu.

Daca ai timp poate pui si niste poze te rog cu ce scule ai de la Gedore , pt mine, de curiozitate. smile.gif

Ms din nou.


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 8 2012, 01:43 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa






Mai am o trusa de torx-uri, niste biti, o cheie de filtru de la Carolus (o firma care apartine de Gedore) si mi-au mai venit niste tubulare Gedore care nu apar in poze.

O sa le curat pe toate si o sa le postez in cateva zile.

Oricum o sa-mi mai cumpar niste scule de la Hazet, niciodata nu poti avea suficiente scule. laugh.gif

This post has been edited by Ciupanezu: Sep 8 2012, 01:45 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Sep 8 2012, 03:47 PM
Post #43


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



http://www.discounto.de/Angebot/POWERFIX-W...4/#.UEtLfo0aPg8
eu asa ceva am(de vreo 3ani) pentru reapratii la masinile personale plus la prieteni nu merita investitia in scule mai performante
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 15 2013, 10:52 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (Ciupanezu @ Sep 8 2012, 01:43 PM) *
Mai am o trusa de torx-uri, niste biti, o cheie de filtru de la Carolus (o firma care apartine de Gedore) si mi-au mai venit niste tubulare Gedore care nu apar in poze.

O sa le curat pe toate si o sa le postez in cateva zile.

Oricum o sa-mi mai cumpar niste scule de la Hazet, niciodata nu poti avea suficiente scule. laugh.gif


Am uitat sa mai postez.











This post has been edited by Ciupanezu: Mar 15 2013, 10:54 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Mar 17 2013, 12:19 PM
Post #45


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Foarte misto colectia smile.gif

Si imi place si culoare albastra aleasa la 'mobilier' cool.gif


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 18 2013, 09:05 AM
Post #46


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Multumesc!
Inca nu sunt multumit de cum arata atelierul, trebuie sa mai fac niste schimbari si sa mai bag niste bani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Mar 23 2013, 12:15 PM
Post #47


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



Se rezolva incetul cu incetul. smile.gif


--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Mar 23 2013, 02:12 PM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



CITAT(Ciupanezu @ Mar 18 2013, 09:05 AM) *
Multumesc!
Inca nu sunt multumit de cum arata atelierul, trebuie sa mai fac niste schimbari si sa mai bag niste bani.

fa-mi si mie o recomandare pt. o presa de scos pivoti. am avut de schimbat brat inferior si am folosit ciocan. mai am de lucru si as vrea sa evit ciocanul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 23 2013, 03:11 PM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



http://www.lincos.ro/?keyword=presa+pivot&...ro#details-1691

Sunt ieftine dar destul de ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 23 2013, 11:16 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Se pot livra doar prin curier? Ajung la un pret foarte ridicat.

Mai bine se duce in targ unde gaseste prese de la 40 lei in sus si sunt ok.
Sau la Draper (stefanclayt) pe la Cernica, era cam 120 lei presa de pivoti.

Oricum, mai comod e sa mergi in targ si sa iei de acolo ce-ti convine, no-name ieftin sau Yato pe la 100 lei.



--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 24 2013, 11:47 AM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Eu le iau direct de la ei astfel incat nu ma costa nimic transportul.
Cand comanzi ceva poti alege ridicarea persoana sau transportul prin curierat si livrarea in diverse locatii.

Din experienta mea, in targ gasesti doua feluri de scule - scule vechi care sunt in general destul de bune si scule noi pe care dai mai mult decat pe net si care nici nu sunt foarte calitative.

Mai bine iei Yato de pe emagazinuldescule.ro decat din targ. Aia din targ doar isi pun adaos peste preturile de pe site, nu e nici o afacere.

In targ faci afaceri bune la scule sh romanesti. Tot ce este strain este vandut la suprapret pentru ca ei se bazeaza pe ignoranta oamenilor.
Cei care se duc in targ nu sunt oameni foarte informati. Cei mai multi au peste 30 de ani, de fapt chiar peste 40 de ani. Oameni care nu sunt foarte obisnuiti cu internetul.
Eu m-am dus destul de mult prin targ ca sa vad daca pot cumpara cate ceva, dar n-am luat mare lucru. Ma rog, daca ma duc, tot ma ia nebunia si cumpar tot felul de tampenii.

Ma rog, gasesti si in targ lucruri pe care nu le poti gasi pe net. De exemplu, sunt cativa vanzatori care au furat din uzinele in care au lucrat tot felul de chestii: burghiuri, cutite de strung, ceasuri comparatoare etc. si pe care le vand la preturi de nimic.

Varianta cu Draper e foarte buna.
Se pot cumpara si de aici: http://www.sculedemana.ro/

Mi-am luat cateva tepe in targ si sunt mult mai circumspect in prezent.
Am cumparat un set de tubulare torx Yato Professional si eram sigur ca am facut o afacere buna. Apoi am gasit acelasi set pe net cu 40 de lei mai ieftin. N-ar fi o diferenta mare, dar la un produs pe care-l poti lua la 50 de lei, e destul de enervant.
M-am mai pacalit si cu o cheie de filtre de ulei pe care am rupt-o la prima utilizare.
Am luat si lucruri foarte misto, de exemplu niste chei franceze foarte vechi care-mi plac foarte mult.

This post has been edited by Ciupanezu: Mar 24 2013, 11:52 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 24 2013, 06:18 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



http://www.sculedemana.ro/3-8-square-drive...que-wrench.html
Asta e cheia pe care am luat-o eu de pe Amazon si m-a costat aproape 28 lire sterline cu tot cu transport, deci cam cu 50 lei (~25%) mai ieftin.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Mar 24 2013, 06:48 PM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Am pus mana pe asa ceva biggrin.gif buna la desfacut suruburi intepenite specific cazanelor.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 24 2013, 08:00 PM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Marca foarte buna!
S-o folosesti cu placere!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 1 2013, 09:48 PM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Scule noi:
























This post has been edited by Ciupanezu: Jul 1 2013, 09:48 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th August 2025 - 08:53 PM