![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am un 524TD cu motor model m21,l-am segmentat si acum trebuie sa il pun la punct si nu stiu cum are cineva idee cum se pune la punct un motor ca asta ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca te referi la distributie... mai bine nu te baga daca nu te pricepi
pot sa-ti dau niste repere, dar inca o data , mai bine nu te baga daca nu te pricepi semnul de jos de la vibrichen il ai pe volanta din fata, pui semnul la OT, la pompa de injectie trebuie blocata roata dintata cu un dorn (are un loc special) iar la axa cu came se pune o cala (scula necesara) nu mia stiu exact unde, la unele masini trebuie pusa in spate (dupa cilindru 6) iar la altele intre cilindrii 1 si 2 (parca) , in locul unde se pune cala axa cu came are forma patrata in sectiune destul de naspa ![]() ai grija ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 09:07 PM |