![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am si eu o problema...am schimbat vascocupla...am schimbat termostatu...si tot nu imi baga caldura in masina....pe bord linia de la temperatura se ridica pana la o treime si degeaba nu imi baga de nici un fel...sau poate rar de tot baga un aer calai...dar foarte rar...care ar putea fii problema?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
am si eu o problema...am schimbat vascocupla...am schimbat termostatu...si tot nu imi baga caldura in masina....pe bord linia de la temperatura se ridica pana la o treime si degeaba nu imi baga de nici un fel...sau poate rar de tot baga un aer calai...dar foarte rar...care ar putea fii problema? a functionat vreodata masina doar cu apa de robinet ? cind ai schimbat termostatul cum arata lichidul de racire , culoare , transparenta ? cred ca ai radiatorul de caldura colmatat . am mai intilnit... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Poate fi electrovalva de vina! Pune circuitul pe direct!!!!!!! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
a functionat vreodata masina doar cu apa de robinet ? cind ai schimbat termostatul cum arata lichidul de racire , culoare , transparenta ? cred ca ai radiatorul de caldura colmatat . am mai intilnit... io cand am luat masina am gasit o sticla de apa distilata in spate:)) deci nu cred ca era cu apa de la robinet...cert e ca era foarte jegoasa...adica la culoare era culoare ruginii...am golit tot sistemu de racire....l-am umplut dupa cu solutie pentru curatat am golit din nou si am pus apa distilata cu antigel...faza e ca acu de pe bord mi se ridica la o treime sau un pic mai mult...si furtunul de sus de la radiator se incalzeste cum trebuie...... ![]() Cam asa arata electrovalva si se gaseste in compartimentul motor,undeva aproape de electromotor. Ca sa pui pe direct, scoti electrovalva si cu un stutz de la o teva pe diametrul potrivit, faci legatura intre cele 2 furtune. Simplu! si asta nu dauneaza cu nimic la motor?....e sigur de la electrovalva?![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Sigur nu e nimic. Trebuie eliminate posibilele cauze pe rand. E cu putinta sa fie si din cauza termostatului, daca masina a stat mai mult timp nepornita. Ia-o metodic!!!
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
io cand am luat masina am gasit o sticla de apa distilata in spate:)) deci nu cred ca era cu apa de la robinet...cert e ca era foarte jegoasa...adica la culoare era culoare ruginii...am golit tot sistemu de racire....l-am umplut dupa cu solutie pentru curatat am golit din nou si am pus apa distilata cu antigel...faza e ca acu de pe bord mi se ridica la o treime sau un pic mai mult...si furtunul de sus de la radiator se incalzeste cum trebuie...... ![]() ![]() nu te supara , am zis radiatorul de caldura , cel de climatizare , nu cel de racire , al motorului . daca a fost apa mizerabila (e clar ca nu are nimic in comun cu apa distilata...sorry), la genul asta de masina ai mult de curatat , nu-i suficient o simpla solutie (cit a functionat motorul cu solutia de racire ? ce marca ai folosit ? citi litrii avea ambalajul original ? pune si tu detalii cu modul de spalare folosit...) . am fost sigur la una din e28 pe care le-am avut ca am curatat tot si s-a dovedit ca nu e asa atunci cind am desfacut radiatorul...in ce stare e busonul de umplere ?are rugina , depuneri de calcar ? dar vasul de expansiune cum e pe interior ? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Sigur nu e nimic. Trebuie eliminate posibilele cauze pe rand. E cu putinta sa fie si din cauza termostatului, daca masina a stat mai mult timp nepornita. Ia-o metodic!!! termostatu l-am schimbat ieri....si din cand in cand parca baga un aer calai...dar foarte rar asta...oricum inainte sa schimb termostatu....nu mi se ridica deloc acu de temperatura deci acum macar am un ac care se misca ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Daca baga doar la o zecime din cat poate, iar in mers se raceste mai rau in habitaclu, atunci e electrovalva de vina. Mai nasol o sa fie vara, dar pana atunci ai de trecut o iarna!! |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
nu te supara , am zis radiatorul de caldura , cel de climatizare , nu cel de racire , al motorului . daca a fost apa mizerabila (e clar ca nu are nimic in comun cu apa distilata...sorry), la genul asta de masina ai mult de curatat , nu-i suficient o simpla solutie (cit a functionat motorul cu solutia de racire ? ce marca ai folosit ? citi litrii avea ambalajul original ? pune si tu detalii cu modul de spalare folosit...) . am fost sigur la una din e28 pe care le-am avut ca am curatat tot si s-a dovedit ca nu e asa atunci cind am desfacut radiatorul...in ce stare e busonul de umplere ?are rugina , depuneri de calcar ? dar vasul de expansiune cum e pe interior ? lol nu ma supar....cu solutia de curatare a functionat cam juma de ora motorul...am folosit liqui moli parc se numea .... am folosit 150 de ml la 5 lityri de apa cum spunea pe spatele etichetei...m rog s-ar putea sa fii folosit kiar un pic mai mult......busonul de umplere nu stiu care e...pentru ca la mine probabil e altfel radiatorul( nu am stut sub el sa-l golesc...trebuie s scot furtunul de jos...si am un surub prin care se aeriseste in locul unde e termostatul) vasul de expasiune e pe interior rosiatic...caramiziu .... nu stiu cat s-a schimbat fata de atunci cand l-am curatat....cert e ca oricum s-a curatat ceva ca se vedea si pe furtune ca e mai curat....radiator de caldura nu situ unde e...banuiesc ca e in spatele bordului la motor.. cum ar veni....adica cel din poza nup?Daca baga doar la o zecime din cat poate, iar in mers se raceste mai rau in habitaclu, atunci e electrovalva de vina. Mai nasol o sa fie vara, dar pana atunci ai de trecut o iarna!! deci in concluzie cel mai sanatos e sa schimb electrovalva...vreo sansa sa o pot repara?
This post has been edited by evildeath: Nov 29 2007, 10:45 AM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
termostatu l-am schimbat ieri....si din cand in cand parca baga un aer calai...dar foarte rar asta...oricum inainte sa schimb termostatu....nu mi se ridica deloc acu de temperatura deci acum macar am un ac care se misca ![]() Termostat ai pus bine? Furtun catre radiator de racire nu trebuie sa incalzeste la motor rece sau la un sfert. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
N-ai ce cauta deocamdata la radiatorul de incalzire. Electrovalva nu se poate repara, eu unul asa stiu si nici nu e greu de schimbat
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
150 ml la 5000 ml e praf in ochi...asta e sa o folosesti preventiv la 2 ani inainte de schimbarea antigelului...vezi bine ca nu s-a curatat de tot nici vasul , care e de plastic , are peretii luciosi si nu intra in reactie chimica cu rugina si calcarul din apa...iti dai seama ce-i in radiatoare , bloc...nu ti-a murdarit din nou antigelul ? vezi ca parca trb sa ai si un buson de golire pe bloc...sa cureti bine filetele daca umblii la el , sa pui vasilina grafitata sau cu cupru pe filet inainte sa-l pui la loc , il infiletezi la max cu mina , doar stringi USOR cu cheia... busonul e cel de pe vas... ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
150 ml la 5000 ml e praf in ochi...asta e sa o folosesti preventiv la 2 ani inainte de schimbarea antigelului...vezi bine ca nu s-a curatat de tot nici vasul , care e de plastic , are peretii luciosi si nu intra in reactie chimica cu rugina si calcarul din apa...iti dai seama ce-i in radiatoare , bloc...nu ti-a murdarit din nou antigelul ? vezi ca parca trb sa ai si un buson de golire pe bloc...sa cureti bine filetele daca umblii la el , sa pui vasilina grafitata sau cu cupru pe filet inainte sa-l pui la loc , il infiletezi la max cu mina , doar stringi USOR cu cheia... busonul e cel de pe vas... ![]() mda....per total incepe sa ma depaseasca per total....nasol e ca nici nu am unde sa curat tot klumea....o curte ceva |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
mda....per total incepe sa ma depaseasca per total....nasol e ca nici nu am unde sa curat tot klumea....o curte ceva Poate sa fie si de la lipsa de apa in radiator.. La E32, cand am umplut instalatia initial nu aveam caldura, pana nu am aerisit mai bine. Apropo de mizerie in sistem; la 2002 am facut un 'flush' de 3 ore si tot sa murdareste apa :-( -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
tu de unde esti ? trb sa fii constient ca asta nu e o interventie de 30 min .din tot ce-ai scris eu sint sigur ca trb curatat tot circuitul ca la carte , altfel e pacat de masina...si cum ti-a zis si manole74 stai sa vina vara si atunci sa vezi pb...daca vrei da-mi PM sa vedem ce s-ar putea face concret . busonul / capacul vasului de expansiune in ce stare e ?
Poate sa fie si de la lipsa de apa in radiator.. La E32, cand am umplut instalatia initial nu aveam caldura, pana nu am aerisit mai bine.Apropo de mizerie in sistem; la 2002 am facut un 'flush' de 3 ore si tot sa murdareste apa :-( la un e28 de 2700 am spalat de 8 ori circuitul de racire , solutie de fiecare data , noroc ca era vara si se putea folosi doar apa distilata ....dupa ce a ramas apa cristal nu mai facea nici o pb , nici supraincalzire , nici lipsa caldura...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
incearca cu un alt termostat..care sa deschida mai tarziu sau mai devreme depinde de ce ai acum, nu conteaza ca e nou...eu am cumparat intr-o saptamana 2 termostate pentru ca nu baga caldura si de abia la al treilea a stat apa la jumate si baga caldura cum trebuie..bine eu am avut urs nu e28... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
incearca cu un alt termostat..care sa deschida mai tarziu sau mai devreme depinde de ce ai acum, nu conteaza ca e nou...eu am cumparat intr-o saptamana 2 termostate pentru ca nu baga caldura si de abia la al treilea a stat apa la jumate si baga caldura cum trebuie..bine eu am avut urs nu e28... ![]() mare dreptate ai...cumperi piesa noua si trb sa o probezi in ibric cu termometrul...numai rebuturi... ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E ciudat rau ca nu ti se ridica acul de temperatura. Am patit asta si de vina era faptul ca papucii sondei de temperatura erau pusi invers si de-aia indica gresit. Dar la LJetronic nu prea e posibil asa ceva.
Cat despre caldura, schimba electrovalva. Sau da search "electrovalva" pe forum si o sa gasesti ce am facut eu ca sa pastrez electrovalva chioara, fara sa mai fie functionala. De atunci am caldura f buna iarna iar vara inchid gurile de ventilatie de sus si jos, ca sa nu sufle cald. Nu-i prea sanatos dar merge... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
E ciudat rau ca nu ti se ridica acul de temperatura. Am patit asta si de vina era faptul ca papucii sondei de temperatura erau pusi invers si de-aia indica gresit. Dar la LJetronic nu prea e posibil asa ceva. Cat despre caldura, schimba electrovalva. Sau da search "electrovalva" pe forum si o sa gasesti ce am facut eu ca sa pastrez electrovalva chioara, fara sa mai fie functionala. De atunci am caldura f buna iarna iar vara inchid gurile de ventilatie de sus si jos, ca sa nu sufle cald. Nu-i prea sanatos dar merge... sa speram ca nu e nevoie sa mutileze robinetul...de ce-i ziceti electrovalva ? e mai mult robinet... |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai nu stiu... care-i diferenta intre robinet si valva?
Chestia asta are cu siguranta, doar doua pozitii: inchis si deschis, nu are deschidere variabila. Deci unde se incadreaza? PS, daca valva ii blocheaza caldura inseamna ca deja-i mutilata si are doua variante cu ea: 1. O lasa asa si va sta cat de cat inchisa, tinuta fiind in pozitia asta de curentul de apa. 2. O "mutileaza" mai rau, scoate pistonasul si o sa fie non stop deschisa. Caz in functiona la fel cum zicea si manole74: ca si cand n-ar fi. Sau o schimba. Vorbiti cu cipi_ydg , poate are vre-una buna disponibila. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Pai nu stiu... care-i diferenta intre robinet si valva? Chestia asta are cu siguranta, doar doua pozitii: inchis si deschis, nu are deschidere variabila. Deci unde se incadreaza? PS, daca valva ii blocheaza caldura inseamna ca deja-i mutilata si are doua variante cu ea: 1. O lasa asa si va sta cat de cat inchisa, tinuta fiind in pozitia asta de curentul de apa. 2. O "mutileaza" mai rau, scoate pistonasul si o sa fie non stop deschisa. Caz in functiona la fel cum zicea si manole74: ca si cand n-ar fi. Sau o schimba. Vorbiti cu cipi_ydg , poate are vre-una buna disponibila. da de ce pleaca un manunchi de fire de la butonul de comanda si nu 2 ? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pentru ca prin manunchiul ala se ia decizia daca inchide sau nu caldura, in functie de temperatura selectata si de temperatura ambientala masurata de sonda de la picioarele soferului. La electrovalva ajung doar doua fire. Constructiv ea seamana cu una de masina de spalat.
Fa un test, daca ai sistemul functional: pune contact si joaca-te cu rotita de temperatura (temperatura in masina sa fie destul de ridicata, peste minimul de pe rotita - care parca-i vreo 17grade). Ai sa auzi cum la un anumit punct valva face clonc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
merci .
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
acul de la temperatura mi se ridica...brown.shark iti dau acum pm sa vb:)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
azi am verificat apa am lasat un pic sa curga si nu mi s-a parut jegoasa deloc...am verificat la furtunul de sus care duce la vasul de expansiune ca curgea pe la el si l-am facut....era crapat un pic la un capat
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
azi am verificat apa am lasat un pic sa curga si nu mi s-a parut jegoasa deloc...am verificat la furtunul de sus care duce la vasul de expansiune ca curgea pe la el si l-am facut....era crapat un pic la un capat si tot azi am mai verificat acu vreo 30 de min inca un lucru....daca pun doar pe picioare sau pe dezaburire sa-mi bage baga caldura...dup un timp scade puterea...si aeru nu mai e asa cald da orice ar fii baga....pe la prizele de aer de sus nu baga de nici o culoare..... |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La E28 pe gurile din mijloc (sau fata, cum vrei sa le zici) sufla numai rece.
Daca scade din putere e clar ceva infundat - ori aeroterma, ori electrovalva nu sta tocmai deschisa. Inclin spre electrovalva, pentru ca am auzit multe cazuri de genul asta. Si eu am avut aceeasi problema la ambele E28 pe care le-am avut. Mai fa un test: la drum lung, iti mai baga vre-un pic de caldura, sau da caldura numai cand o lasi la 1000-1500 rpm (asta se intampla in localitati de obicei). Daca face asa, atunci e electrovalva, 150% ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai ar fi ceva, nu stiu cum e la e28 dar la 2002 nu prea circule apa cand e pe relantiu, si raceste. Efectiv daca turez motor un pic baga mult mai mult. La e32, am vazut, au pus o pompa aditionala electrica de circulatie pentru aeroterma ca sa fie si circulatie buna la turatie mica.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
De la bun inceput am zis ca trebuie sa schimbi electrovalva aia, sau sa o pui pe direct! Asta e cauza!! Daca vrei sa mai bajbai, n-ai decat......
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
vad ca nu-i convins
![]() Bart, la electrovalva stricata se intampla asa: supapa nu mai e tinuta bine la distanta de gaura pe care o inchide (o membrana e cam rupta acolo), iar cand turezi motorul, curentul de apa o trage si o inchide. Asa ca la turatii medii-mari, nu ai caldura. Cum o lasi mai moale se intredeschide nitel, intra apa fierbinte in calorifer si ai caldura. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
intradevar electrovalva era...am scos pistonul din ea si la vara il iau si il schimb...multumesc mult manole si restu....dar totusi de ce nu baga prin prizele de aer de pe bord...am ce sa fac sa le rezolv si pe alea? (oricum pe la picioare si pe sus baga o caldura de ma sparge
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Niciodata E 28 , n-o sa-ti bage aer cald pe grilele de ventilatie din bord, pentru ca asa e construit modelul. E aplicabil si la alte modele de BMW, din cate stiu eu!
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La ursulet nu se aplica, dar probabil se aplica la rechini. Mie imi convine, pentru ca un curent cald in fata te adoarme instant. Chiar si pe cel de la parbriz il dau foarte incet, sa nu ma dogoreasca. E mai bine asa, discret. Uneori mai deschid putin ventilatia pe mijloc pentru aer proaspat, racoros de afara. Asta la drum lung, probabil ca in oras as prefera sa sufle cald peste tot.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
ahamz...asta e...
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca de la el se comanda inchiderea/deschiderea electrovalvei. Gura de ventilatie de la picioare sufla aer oarecum inspre senzor. Circulatia aerului prin senzor e ajutata de vacuumul subtire care vine de la motor.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
intradevar electrovalva era...am scos pistonul din ea si la vara il iau si il schimb...multumesc mult manole si restu....dar totusi de ce nu baga prin prizele de aer de pe bord...am ce sa fac sa le rezolv si pe alea? (oricum pe la picioare si pe sus baga o caldura de ma sparge ![]() ba nici la ursuletz nu baga pe gurile din mijloc, si nici la mercedes nu baga aer cald p-acolo. nu e stricat nimic:) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
La ursulet nu se aplica, dar probabil se aplica la rechini. Mie imi convine, pentru ca un curent cald in fata te adoarme instant. Chiar si pe cel de la parbriz il dau foarte incet, sa nu ma dogoreasca. E mai bine asa, discret. Uneori mai deschid putin ventilatia pe mijloc pentru aer proaspat, racoros de afara. Asta la drum lung, probabil ca in oras as prefera sa sufle cald peste tot. Nici e12 nu baga aer cald prin gurile de ventilatie din fata si nici prin cele de pe colturile bordului, cele pt oglinzi. Baga aer cald doar prin cele 3 fante de sub parbriz. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si mie imi baga la 318 M10 (pre '87).
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
oricum bine ca s-a rezolvat...la vara o sa caut o electrovalva sa o cumpar....ca aia cand am scos-o era varza pistonu ala dinautru...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, nici deschis nu statea, dar nici nu inchidea bine. S-a mancat cauciucul de pe el. Ai pastrat conturul membranei, ca sa nu pierzi antigel pe acolo, nu?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Da, nici deschis nu statea, dar nici nu inchidea bine. S-a mancat cauciucul de pe el. Ai pastrat conturul membranei, ca sa nu pierzi antigel pe acolo, nu? hmmm nu imi dau seama care e ala...garnitra de la pistonul ala dinauntru?sau.....oricum de pierdut vad ca nu pierd deloc... am scos doar piesa numaru 12 .... |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai scos-o cu totul? Riscant. Poate nu-mi amintesc bine... stiu ca in jurul piesei 12 se prinde partea de jos, cea cu supapa(pistonasul) propriu-zisa. Supapa e formata pistonas de cauciuc, prins de corpul acela cu plasa mecanica, apoi vine membrana de cauciuc, membrana care la circumferinta exterioara are si rol de garnitura, atunci cand imbini electrovalva la loc. Eu am taiat membrana ca sa pot scoate pistonasul, restul le-am lasat pe loc.
A, mi-am amintit, acolo mai sunt doua sigurante mici pe un ax, una in spatele pistonasului, alta in fata, cu rolul de a-l forta in pozitia deschis sau inchis. Cred ca de fapt lipsa sigurantei pentru deschis cauza problema... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
vad aici intr-un manual de urs pana in 87 ca aer cald baga ca la e28 pe sus si la picioare iar rece prin fatza..dar stiam ca modelele cu stopuri mari dupa 87 sau cat era,alea baga ca la e34 cald prin fatza..sau cel putin asa baga e34 unui tovaras prin cele din jumate cald
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La e32 am in fata mijloc un reglaj cald/rece, care nu prea pare sa aibe un efect. Scoate acolo ce vrea clima. Nu am nici o influenta.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
mie imi baga si nu (cred ca) e stricat.. ![]() eu azi am constatat ca nici alea laterale nu baga uneori. decat cand dau caldura pe maxim. deci ft probabil sa fie contactele alea oxidate sau cv. nu ma deranjeaza oricum:) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Ai scos-o cu totul? Riscant. Poate nu-mi amintesc bine... stiu ca in jurul piesei 12 se prinde partea de jos, cea cu supapa(pistonasul) propriu-zisa. Supapa e formata pistonas de cauciuc, prins de corpul acela cu plasa mecanica, apoi vine membrana de cauciuc, membrana care la circumferinta exterioara are si rol de garnitura, atunci cand imbini electrovalva la loc. Eu am taiat membrana ca sa pot scoate pistonasul, restul le-am lasat pe loc. A, mi-am amintit, acolo mai sunt doua sigurante mici pe un ax, una in spatele pistonasului, alta in fata, cu rolul de a-l forta in pozitia deschis sau inchis. Cred ca de fapt lipsa sigurantei pentru deschis cauza problema... hmmm daca sunt alea care cred eu...erau si sigurantele...cert e ca trebuie sa schimb toata supapa...acum sa se faca cald afara si o sa m agit deocamdata mi s-a acrit:))....si daca pierde o sa vad mi se aprinde imediat pe check control pana acum nici o schimbare.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:35 AM |