IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ducele de Bucuresti, ză duke
CRM112
post Jul 31 2007, 09:51 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



In primul rand vreau sa va salut pe toti smile.gif cu unii m-am mai vazut pe la cele 2 intalniri la care am mai participat (împins de interceptor smile.gif )
Masina este cunoscuta de unii dinainte sa ajunga pe mainile mele, asa ca poate nu va fi ceva nou.

Atins la sentiment de alte topicuri din rubrica asta (adica vazand ca mai sunt si altii care nu mai gandesc rational cand e vorba de masina), am zis, wtf smile.gif s-o pun si eu pe a mea.

In speranta ca nu va voi plictisi extraordinar cu atata gargara, ma apuc de topic - pana la 5 nu prea am ce face azi smile.gif

Sunt indragostit de modelul ăsta de 7'ar la nebunie. Pentru sufletul meu ar fi ideal un e32 740 diablo.gif , eventual daca se poate ÅŸi fabricat în 30.12.'94 smile.gif cu tot ce se putea pune pe el. Recunosc, si e38 imi da palpitatii, dar nu ma incanta prea tare spatele (stopurile), restul e super...dar destul, sa revin la duce.

L-am luat cu extraordinare sacrificii cand nu se putea mai rau (ca pret al masinii ma refer), adica anul trecut prin iulie (uau, acum imi dau seama ca a facut 1an la mine smile.gif ), cand 7'arele astea inca erau pe la 4500-6000 unele cat de cat mai rasarite (desi, ţepe există la tot pasul). Nu am mai avut vre'un beemer, nu cunosteam nimic despre ele, nu stiam nici macar ce motoare erau pe seriile astea - dar cu cautari pe net am concluzionat eu ca motoarele de 3500 ar fi fost cele mai trainice. Nu voiam un v12 pt. ca voiam sa mai merg ocazional cu masina smile.gif , cautam ceva sa o traga/impinga rezonabil.

Cautand pe net printre multe 7'are am restrans cercul la 2: ăsta si un altul (pentru cine o stie, era unul bej, cu mml la nr daca nu ma insel).
Ce sa mai, mi se pusese rau de tot pata pe asta - cel mai probabil cred ca din cauza interiorului si a culorii din exterior si a retusurilor facute inainte de vizionarea masinii in urma carora arata destul de decent.
Mai gasisem unul cu face-lift si airbaguri (ca extra fata de asta), dar era din CT, eu nu stateam bine la capitolul timp&bani (era mai scump cu 'vro 800) iar altele numai cu interior negru, care ma lasa cam neutru, la fel ca si culoarea.....

Oricum, ca sa revin de unde plecasem, studiez eu intens problema (de unde bani, ce/cat costa/va costa, eventuale reparatii, pun in balanta ce stiu, etc.). Intre timp verific sa nu fie probleme cu ea, aflu ca a fost a celui care avea si restaurantul Byblos (am zis ca macar in perioada aia sa fi fost ingrijita), iar in afara de acest (al doilea) proprietar care a luat-o de la cel care a adus-o in '96 (sau '94) a mai trecut cumulat 4-6 ani aprox. prin 'vro 3 proprietari (in ordine inversa cel de la care am luat-o, un ~arab si inca unul sau 2). Am zis asta este, cu optimismul inainte smile.gif .

Cum am luat masina am inceput cu "dreptul" - in prima seara am iesit la plimbare cu ea, si am dat cu 60 la ora intr-un mare sant care traversa toata intarsectia de la Pescarus (excat la prima trecere de pietoni). Atunci am constatat ca beemerele sunt destul de rezistente smile.gif . Si inca un lucru - eram ferm convins ca masina are scut.

Pun si o poza (dintr-o serie care am facut-o cand voiam sa o dau). Aveam o oportunitate pentru un e38, in paralel cu dorinta mea de a insera in mijlocul plafonului cea mai puternica drujba Husqvarna pe care o puteam gasi, dar e38 a plecat, iar dragostea a revenit smile.gif
Ca dovada de dragoste se pot observa in poze rotile de 8'ar smile.gif care se completeaza cu un set "de iarna" replici ACS. Cele de 8'ar le am de la cineva din Oradea cu care m-am intalnit la Sibiu smile.gif , iar cele ACS de la un român din CT pana unde m-am dus ca sa ma intorc cu 3 jante ok si una fisurata (nu se vedea), dar oricum.....

In speranta ca nu va plictisesc, povestea va continua smile.gif

This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 09:55 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jul 31 2007, 10:04 AM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Da, masina e misto, si eu am o chestie speciala cu E32 -ul. Iar jantele acelea se potrivesc de minune.

Mai baga ceva poze sa ne mai clatim si noi un ochi cu interiorul laugh.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jul 31 2007, 10:26 AM
Post #3


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





jante super.eu o mai vad cand trec pe unde stai tu.arata bine tongue.gif imi place.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 10:33 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



bine ai venit!

f. frumoasa masina..
si mie imi place f.mult e32-ul.
era un 740 la mine pe strada acum ceva timp.. mereu cand treceam pe langa el il admiram. avea si jante ca ale tale biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 10:45 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Mecanic vorbind (desi nu ma prea pricep la capitolul asta), masina a avut din nastere o cutie automata, fostul proprietar a avut o problema la cutie (nu mai putea da burnout-uri ca patina evil (20).gif wallbash.gif si a schimbat-o cu o cutie manuala (despre care nu stiu absolut nimic - gen, provenienta, cat ulei are/intra, etc.), lasand diferentialul original in concubinaj cu cutia cea noua. Mi-a infiripat ideea in cap ca "ţine...e bună", evitand sa-mi dea niste date concrete, si am mers asa pana acum....ce sa spun, pana aici se pare ca a avut dreptate smile.gif , dar in spiritul caracteristic marcii, sunt pe pozitii, gata sa ma apuc sa caut si cutie o alta noua cutie manuala in 5 viteze pentru '7, e32, 3500 cmc smile.gif .
In ton cu povestioara de mai sus, abia de curand am reusit sa pun mana pe un diferential autoblocant. De ce am dorit sa fac asta? Pai, pentru ca:
1. Mi se pare ca la un motor de 3500, cu o cutie manuala, sa instalez si difetentialul conceput pentru aceasta "combinatie", nu cea prezenta sau mai stiu eu care alte
2. E autoblocant smile.gif nu sunt ferm convins de avantajele lui, dar daca lumea lauda injineria...merg "cu turma" - sper sa fie totul ok la iarna in principal
3. Mici detalii de functionare, cum ar fi "la relanti imi dadea in nas daca o lasam sa mearga singura", etc. - care se pare ca s-au rezolvat, ramanand sa inspectez NOILE mici detalii de functionare cum ar fi un trancanit la plecarea de pe loc pe care Florin cu "mini impreza" (cred c-am nimerit, nu?! smile.gif )il pune pe seama eventualei lipse de ulei LSD ( cha (2).gif sper sa aiba dreptate smile.gif ), sau poate 'fro planetara, ceva....

Ca sa continui pe partea mecanica, si mai pe scurt, ca vad ca iar ma intind la vorba, de cand am luat-o, in linii generale si cam cronologice, asta am facut:
0.1 - montat filtu aer original cu cutie cu tot (avea filtu "coniferic"), schimb ulei + filtru
1. schimbat radiator + termostat (cel din urma l-a schimbat "mecanicul" de la acea data din proprie initiativa, un anume turc ce avea un e32 750 ca masina personala, precum si o cârcă de e34). La ceva timp mi-am dat seama ca mare lucru nu voi reusi cu acesta. Termostatul era nu stiu exact de pe ce, deschidea un pic mai tarziu (cam cu 2 grade mai tarziu), dar "deschide mai mult" ..............................
2. Schimbat ceva basculăraie, bucşăraie, pivotăraie (detalii costisitoare care fac diferenţa).
3. Schimbat pompa de benzina
4. Alte chesti care imi mai scapa
5. Montat bujii "platina" + termostat de 735, e32 (compatibil ALPINA biggrin.gif ) de catre colegul Interceptor....multumesc smile.gif
6. Montat vâscocuplaj celb (15).gif
7. Dat "avans" la o cioara pentru un parbriz, ramas cu numarul lui de tel....(poate uni il stiu - e de prin Berceni, si la vremea respectiva avea prin ograda un 3, e36, crem cu capota neagra - spun asta ca am vazut ca l-a afisat pe la unul din evenimentele din ultima vreme - adica anul asta smile.gif ), plus mai avea un 3 rosu, e30 "HAI" - sper sa nu le incurc si sa spun o aberatie, dar stiu ca si masina asta mai era cunoscuta, si nu in ultimul rand, un e34 cu numere "rosii" de Germania, portocaliu si cu un eleron "mitsubishi eclipse style" - cel arcuit
8. Vazut de treaba si reparat in continuare ceva pe la instalatia de aer ca nu mai "băga" ea nimic, numai eu in ea
9. Montat diferentialul


...mai revin
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 10:50 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





Scriam la post si nu am vazut ce mi-ati scris smile.gif

Cat despre interior, toata masina e "un proiect" smile.gif Nu l-am atins pana acum, fiind ultimul lucru pe care-l voi face.

In oala cu interiorul va intra:
1. piele maro, cusuta "cu ata alba" smile.gif pe scaune, usi si sunt in dilema daca sa pun si pe bord
2. un multimedia format din HU, ps2-ul din casa pe care il bag undeva (gasesc loc...e destul smile.gif ) iar in torpedou si cotiera niste lcd-uri smile.gif (stiti melodia aia de la Beatles cu "dream...dream...dream) smile.gif si niste boxe prin locuri strategice (fara woofer), poate gasesc si un context sa-mi pun un centru pe spate...
3. Poate un "retrofit" cu un volan de masina (e38)

dar pana acolo mai am ceva (muuuuuult smile.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jul 31 2007, 10:55 AM
Post #7


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



poti sa faci si bordul .te duc undeva sa faci.daca nu ai .eu am bordurile ambele la facut acolo.ai muncit ceva nu gluma,.dar se vede pe masina ca sta bine . ps spala si tu motorul ala ca e prea jegos .pacat de masina


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 11:37 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Si ca sa revin de unde ramasesem, am terminat cu partea mecanica (cred....), si trec la estetica exterioara smile.gif

Masina cand am luat-o era intr-un fel de paragina la acest capitol, in fiecare zi apareau noi zgarieturi in locuri ce fusesera mascate. Am zis ca m'oi ocupa si de asta, dar prioritatile erau racirea motorului/motor/frane/tren de rulare/electrice si mai apoi alte picanterii cum ar fi roti sau aspect exterior.

Imi pare rau ca nu am facut mai multe poze - avea pe capota vopseaua sarita (si corectata foarte naşpa) cam pe 3-5 cm diametru, aveam cam 1/2 de tona de kit prin diverse locuri, pe o usa din spate chiar crapase, pe acoperis avea zgarieturi & adancituri (cam ca de grindina), practic oriunde te uitai gaseai cate ceva. Lucrul asta imi scadea moralul in mod constant.
....ca o pauza, mi-a revenit increderea in masina cand, dupa ce i-am montat rotile "de vara" am fugarit un x5 cu 200 km/h, dar m-am lasat pagubas ca deja iesisem serios din Bucuresti (aproape ajunsesem la Urziceni) - care eu voiam sa ajung numai pana dupa iesirea din Afumati (cu treaba care o aveam la momentul respectiv) smile.gif
Back to firul epic. Intr-un final, nu demult, am decis (in urma unei conjuncturi favorabile smile.gif ) sa fac ceva in legatura cu aspectul exterior, asa ca am dus-o la vopsit. Toate astea le-am hotarat intr-o zi, inainte sa plec in concediu - ma saturasem sa stea masina degeaba in fata casei, nu ma mai dadeam cu ea ca pierdea curent pe undeva si tot timpul trebuia sa o pornesc de la alta masina, iar plimbarea trebuia sa se termine tot in fata casei wallbash.gif .
Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa smile.gif ), vopseaua folosita era de incredere (sa zicem ca sunt oarecum "coleg" cu cei care le fabrica) - dar sa nu se inteleaga din asta ca nu m-a costat vopseaua, stiti si vorba cu fratele si branza si banii smile.gif . Cu acest prilej am inlocuit 2 bandouri care erau ...... muci (prinse cu suruburi), si am scos niste plastice de sub usi care nu le mai aveam decat pe o parte....sa vad cand si de unde le pun la loc (noi costa o caruta de bani - 900 roni toate 4)

Acum, dupa toata povestea cu vopsitul, pot sa spun cu mana pe inima ca numai vopsitul a iesit bine.....si anume nu prea am de ce sa ma plang, in schimb, un proiector au uitat sa-l mai fixeze (nu ca ar fi proiectoarele originale), la fel si termometrul - nu l-au mai conectat (ma intreb daca il mai am), problema electrica pe care o credeam rezolvata onorabil (anume - inlocuit piesa defecta) s-a remediat print-un hot-wire start method si anume ma simt ca un hot al propriei masini, mânerele nu-mi dau seama cum in urma operatiei au incput sa se blocheze cand sunt ridicate 100% pentru a deschide usa, la fel am descoperit ca am un maner crapat (despre care nu sunt foarte convins ca asa era si cand am lasat masina acolo), capota a fost montata prost astfel incat cand o inchid imi loveste intr-un stergator (nu am reusit nici pana azi sa pun o cheie pe suruburile 7 smile.gif ) şi ma uit cum mi se duce lacul&vopseaua din locul respectiv, si cam atat din cate imi aduc acum aminte (pe langa eventuala lipsa a uleiului din nou-montatul diferential - care desi nu cred, sper sa fie).
Cireasa de pe tort - mai trebuie sa le fac o vizita cand imi vin clemele pentru 2 bandouri, ocazie cu care vor termina de vopsit plasticele negre de pe usi - cele din dreptul geamurilor, manerele in culoarea neagra (sa se vada bine) si nu-mai-stiu ce.
Totusi, ma bucur, ca am reusit intre timp sa pun mana tocmai azi pe 2 manere spate + maner fata dreapta (care nu mai are butuc, si cand masina ramanea fara baterie......inchipuiti-va cum o deschideam) + "partea electrica a contactului" - care ar trebui sa ma scuteasca de metoda-hoţ de pornire.
Si inca un lucru legat de toata povestea asta - m-au enervat ca atunci cand i-am rugat sa-mi vopseasca si tot cromul - negru, sau in culoarea masinii (manerele, bandourile si 100% din bare) mi-au spus ca "nu se poate"....in sinea mea imi venea sa dau cu respectivul de pamant - chiar si dupa ce i-am explicat ce ar fi de facut dupa ce am citit "pă net" un tutorial despre transformarea unui e34 in shadowline - raspunsul a fost acelasi.... nu se poate, nu putem, nu tine vopseaua. vio (25).gif vio (36).gif wallbash.gif Whip.gif

Din pacate am f putine poze aici cu masina in noua culoare, si niciuna cu ea pe strada.

Si mi-am adus aminte - dupa ce am aflat ca masina nu are scut, i-am pus amortizoare noi si candva curand o sa ii schimb si baia (asta mi'a sudat-o turcul)
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 11:48 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (CRM112 @ Jul 31 2007, 12:37 PM) *
Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa smile.gif ), vopseaua folosita era de incredere (sa zicem ca sunt oarecum "coleg" cu cei care le fabrica) - dar sa nu se inteleaga din asta ca nu m-a costat vopseaua, stiti si vorba cu fratele si branza si banii smile.gif .


ha.. nu stiam de unde cunosc masina..
acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor..
mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor wub.gif- pacat ca era 1.8 si nu prea fugea tongue.gif)

a mea e E30-ul ala alb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haristeas51
post Jul 31 2007, 12:12 PM
Post #10


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 426
Joined: 29-October 06
From: Bucuresti. Tei
Member No.: 467
Car: e38
Engine: m52 2.8 193CP





super masina e32 stiu ca am mersi si eu acum ceva vreme cu un 735i , desi nu prea m-a atras caroseria , nu pot spune acelasi lucru despre motor music.gif !! Singuru lucru mai putin placut la e32 cu care am mers eu era ca avea piele si nu functiona A/C-u , era ingrozitor heat.gif
P.S. Tu stai cumva pe langa Sala Floreasca ? Ca mereu cand trec pe acolo vad un 7-er cu jante ca ale tale.


--------------------
BMW E38 728i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 12:55 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



QUOTE (florin83 @ Jul 31 2007, 12:48 PM) *
ha.. nu stiam de unde cunosc masina..
acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor..
mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor wub.gif- pacat ca era 1.8 si nu prea fugea tongue.gif)

a mea e E30-ul ala alb


Eu l-am intrebat pe Marian daca e30-ul are tractiune integrala cumva....dar deh smile.gif

@haristeas51 - se poate sa fie mai multe smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 12:57 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



care marian? huh.gif
de unde stiai ca are 4x4?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 01:04 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Si mi-am mai adus aminte ca atunci cand m-am dus aveam numerele prinse in nituri in gaurile existente pe bara, cand am plecat, numerele erau prinse cu "ÅŸuruburi" in niste gauri noi.... sad.gif E oare asa de greu ?

Marian Ionescu - cel cu recent vopsitul in alb Mercedes E touring, cu grila aurie
Iar la semnatura spune 325ix .... x-ul nu e tractiune integrala la bmw ? (studiez forumurile de mai multa vreme.....)

This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 01:05 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 01:13 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





Stiu Mercedesul, dar nu si pe Marian tongue.gif

eu ma miram cum ti-ai dat seama ca aia e masina mea..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 01:23 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



eu am un love-story cu rotile in general - si se intampla ca cele de pe masina ta (mai sunt si negre) sa semene cu un alt model care-mi place mie (si de care avea interceptor la un moment dat). Am zis ... beemer alb, rotile astea, mah....ala trebuie sa fie, l-am intrebat pe de acum faimosul Marian smile.gif , si mi-a zis ca e normala, cu tractiune spate.
Cred ca daca ar sti... smile.gif

This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 01:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 01:25 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



vroiam sa le fac albe ca le am negre de 4 ani si m-am cam plictisit de ele, dar am ramas fara $$ sad.gif
arata jalnic oricum ca au inceput sa se cojeasca sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 02:11 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



mehr poze smile.gif
Voi incerca sa fac si ceva poze in noua varianta - dar ma seaca enorm proiectorul care atarna precum si suruburile din numere, precum si un capacel lipsa, precum si bandourile lipsa dar...... trebuie s-o iubesc, daca nu eu, cine? smile.gif

apropo - pentru cine ma poate lamuri, ca tot am pus poze mai vechi:
proiectoarele pe care le am sunt cumva cele clare de e34?
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 02:15 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





cand a fost gata masina? vineri-sambata cumva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 02:16 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



am luat-o vineri smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 02:23 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



atunci am fost si eu la a mea si ti-am vazut-o la poarta. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 03:18 PM