IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> pleaca puntea fata..... help
mertan
post Jul 4 2006, 09:58 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



am o problema.... astept sugestii pt remedierea problemei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Jul 4 2006, 10:10 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



se pare ca ti s-au rupt piulitele din lonjeron cu tot cu micile ghidaje pe care se centra puntea, cel mai probabil au gaurit lonjeronul si in partea de sus ca sa bage suruburile alea. puntea sta lasata pt ca ori s-a smuls surubul prin lonjeron ori s-a slabit ( putin probabil). eu zic asa, scoti piulitele de la tampoanele de la motor, cotul de la debitmetru, eventual si furtunele de la radiator in functie de cat de mult vrei sa ridici motorul. pui o scandura pe baia de ulei si bagi cricul sub ea si ridici motorul. desfaci piulitele de la capetele de bara si le depresezi din jambe, slabesti surubul de la crucea cardanica de la caseta de directie, scori cele 4 suruburi in care sta puntea prinsa de lonjeroane si cade puntea. nenea tinichigiu ia frumos o tabla groasa, masoara distanta intre gaurile de prindere ale puntii si sudeaza 2 piulite de 10 sau 12 pe ea, nu mai tin minte de cat sunt. dupa aia curata lonjeronul bine si sudeaza tabla de el pe partea unde se aseaza puntea cu piulitele in sus, cureti frumos cu peria de sarma foarte foarte bine si dai cu spray de zinc, dupa aia cu pistolul cu insonorizant (de preferat firma body) prinzi puntea si dupa aia poti sa bagi pe sus niste vasilina topita in lonjeron. in prima poza se vede ca iti lipseste surubul cu piulita de la clema care tine capatul de bara sa nu se roteasca, si mi se pare ca bucsa de la bieleta antiruliu este dusa.


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jul 4 2006, 10:17 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





mersi de sfat gabi... buscaraia e varza fatza. asa si amortizoarel fatza... dar el incarc pe alea. sa vedem ce mai zice si lumea... asta e prioritatea acuma. puntea. apoi amortizoarele, apoi buscsaraia. sa vedem ce mai zicea lumea de punte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Jul 5 2006, 01:06 AM
Post #4


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



mai mult o curiozitate a mea...
pe langa ce a spus gabi, credeti ca ar fi utila si o bara de ranforsare - strut bar?
la ursii pe care i-am avut am avut montate asa cevasi am inteles de la unii si de la altii ca ar avea un rol important in mentinerea puntii fata "la un loc". mai cunosc pe cineva care nu are bara de ranforsare pe un 320 si se confrunta cu aceeasi problema - puntea fata ii pleaca. :paranoid:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 5 2006, 01:14 AM
Post #5


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



II pleaca pentru ca e caroseria varza. Mai exact nu pleaca "puntea", pleaca oalele si din cauza asta incep sa stea rotile ciudat.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Jul 5 2006, 02:52 AM
Post #6


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150





exact
oalele, implicit telescoapele stau cam asa / . de asta cred ca o bara te ranforsare ar fi utila. evident, uneori poate fi prea tarziu.
sunt masini a caror varsta depaseste uneori pe a proprietarilor si de multe ori au avut parte de un tratament "race" fara a avea o pregatire suplimentara.
cred ca sunt putin OT, dar poate e o solutie de prevenire...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Nov 26 2006, 10:04 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



revin din nou la acest topic... m-am bagat ieri sub masina si ce am vazut m-a ingrozit... unde aveam eu buba acolo in partea dreapta... s-a facut si mai naspa.... ce trebuie sa fac? acu o scot de la vopsit... si iar o bag in service. sad.gif( tre sa-i prind puntea ca ma enerveaza rau de tot acest lucru. ce ar fi indicat? nu mi-e frica de oale... ca ii pun eu bara de rigidizare si le trag. dar e vb de punte. CAT. ce zici, sa ma duc la ghiurca? tu ce parere ai. pe cine recomanzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 26 2006, 02:24 PM
Post #8


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Pai bine ma, acuma dupa ce ai vopsit-o te apuci de astea? Asta era de facut inainte de vopsit. blink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
powerbmw2001
post Nov 27 2006, 11:50 AM
Post #9


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 226
Joined: 1-October 06
From: tecuci
Member No.: 455
Car: e 36
Engine: m50 2,0 150 cp



QUOTE (mertan @ Jul 4 2006, 09:58 PM) *
am o problema.... astept sugestii pt remedierea problemei.

s-au smuls piulitele din lonjeroane.asta e din cauza amortizoarelor blocate.daca repari puntea schimba neaparat si amortizoarele..............
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2025 - 11:34 AM