![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am o problema.... astept sugestii pt remedierea problemei.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
se pare ca ti s-au rupt piulitele din lonjeron cu tot cu micile ghidaje pe care se centra puntea, cel mai probabil au gaurit lonjeronul si in partea de sus ca sa bage suruburile alea. puntea sta lasata pt ca ori s-a smuls surubul prin lonjeron ori s-a slabit ( putin probabil). eu zic asa, scoti piulitele de la tampoanele de la motor, cotul de la debitmetru, eventual si furtunele de la radiator in functie de cat de mult vrei sa ridici motorul. pui o scandura pe baia de ulei si bagi cricul sub ea si ridici motorul. desfaci piulitele de la capetele de bara si le depresezi din jambe, slabesti surubul de la crucea cardanica de la caseta de directie, scori cele 4 suruburi in care sta puntea prinsa de lonjeroane si cade puntea. nenea tinichigiu ia frumos o tabla groasa, masoara distanta intre gaurile de prindere ale puntii si sudeaza 2 piulite de 10 sau 12 pe ea, nu mai tin minte de cat sunt. dupa aia curata lonjeronul bine si sudeaza tabla de el pe partea unde se aseaza puntea cu piulitele in sus, cureti frumos cu peria de sarma foarte foarte bine si dai cu spray de zinc, dupa aia cu pistolul cu insonorizant (de preferat firma body) prinzi puntea si dupa aia poti sa bagi pe sus niste vasilina topita in lonjeron. in prima poza se vede ca iti lipseste surubul cu piulita de la clema care tine capatul de bara sa nu se roteasca, si mi se pare ca bucsa de la bieleta antiruliu este dusa.
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
mersi de sfat gabi... buscaraia e varza fatza. asa si amortizoarel fatza... dar el incarc pe alea. sa vedem ce mai zice si lumea... asta e prioritatea acuma. puntea. apoi amortizoarele, apoi buscsaraia. sa vedem ce mai zicea lumea de punte. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
mai mult o curiozitate a mea...
pe langa ce a spus gabi, credeti ca ar fi utila si o bara de ranforsare - strut bar? la ursii pe care i-am avut am avut montate asa cevasi am inteles de la unii si de la altii ca ar avea un rol important in mentinerea puntii fata "la un loc". mai cunosc pe cineva care nu are bara de ranforsare pe un 320 si se confrunta cu aceeasi problema - puntea fata ii pleaca. :paranoid: |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
II pleaca pentru ca e caroseria varza. Mai exact nu pleaca "puntea", pleaca oalele si din cauza asta incep sa stea rotile ciudat.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
exact oalele, implicit telescoapele stau cam asa / . de asta cred ca o bara te ranforsare ar fi utila. evident, uneori poate fi prea tarziu. sunt masini a caror varsta depaseste uneori pe a proprietarilor si de multe ori au avut parte de un tratament "race" fara a avea o pregatire suplimentara. cred ca sunt putin OT, dar poate e o solutie de prevenire... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
revin din nou la acest topic... m-am bagat ieri sub masina si ce am vazut m-a ingrozit... unde aveam eu buba acolo in partea dreapta... s-a facut si mai naspa.... ce trebuie sa fac? acu o scot de la vopsit... si iar o bag in service.
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pai bine ma, acuma dupa ce ai vopsit-o te apuci de astea? Asta era de facut inainte de vopsit.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 226 Joined: 1-October 06 From: tecuci Member No.: 455 Car: e 36 Engine: m50 2,0 150 cp ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 11:34 AM |