![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Asa cum uni schimba garderoba toamna si din pasiunea pentru natura si iarba verde si drumetii(iubesc muntele foarte mult)si pentru utilitatea ei pe timpul ierni am zis hai sa incerc si eu alta marca...si ce sa vezi s-a nimerit un terrano 1 din 91 sau 92 motor 3.0 v6 manual cu 154 de cai la isirea din fabrica (slava domnului) cam cheala cei drept are: ac, servo, 4xgeamuri electrice,inchidere centralizata, si cam atat in rest masina isi arata varsta logic are niste ani si 0 tinichigerie facuta vreo data pe bune ! propietari 1 singur din anul 92 intretinuta bine la viata ei si de consum nare rost sa mai zic mirific in oras impozit "mic" si decent. Construita in Japan pentru piata din SUA jante chromate dispersoare galbene pe laterale doar 1 mai e celalat a fost schimbat.
Parti bune : -intretinuta cu piese numai de calitate ff buna (omul in ani 90 00 era importator filtre mann si piese auto si uleiuri de top asa ca si-a comandat si schimbat pe masina piesele necesare) -caroserie in stare buna -160.000 de km reali -nu a fost folosita in off-road -interior in stare foarte buna pentru ani acestia -bancheta spate pliabila 90* (exact ce-mi doream sa pot dormi in spate) -v6 manual configuratie foarte rara -culmea totul functional pe masina orice buton Parti rele : -inchiderea centralizata face figuri -masina ne folosita de mai bine de 3-4 ani -sasiul prezinta inflorituri de rugina de genul curatat la perie de sarma si grunduit (a mai fost facuta operatiunea asta dar acum muulti ani) -detali minore la exterior (rugina, zgarieturi ,infundatura pe dreapta) atentie vopseaua este originala! -esapamenul refacut la un stangaci , a fost refacut esapamentu integral dar a fost montat prea aproape de podeaua soferului si era sa iau foc in benzinarie azi- urmari gaura in podea sofer si mocheta arsa destul de terifianta intamplarea si trebuie remediata neaparat. (podeaua de la sofer trebuie refacuta din cauza prostiei asta condens caldura ciclu repetat pe timp de iarna=rugina extrem de rapid) -fostul propietar si-a bagat nasul si a strangulat motoru destul de urat pentru "a economisi carburant" ca suge mult drept urmare se balbaie daca o turezi bursc ,da in nas cand mergi cuea, nu intelge daca bruschezi acceleratia chestiile astea se intampla cand e motoru rece. -Constat ca`s mai multe defecte decat parti bune iara m-am bagat in cacat si muncesc pentru fiare......dar macar la iarna stau linistit ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 25 2014, 03:16 PM |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Esti bogat cu V6
![]() ![]() Acu' sa stii ca inteleg pentru ce avem pictograma asta pe forum: ![]() (gata, nu mai fac panarama ca te superi pe mine - ![]() PS: mie chiar imi place cum arata ![]() ![]() This post has been edited by xox: Oct 25 2014, 03:21 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Esti bogat cu V6 ![]() ![]() Acu' sa stii ca inteleg pentru ce avem pictograma asta pe forum: ![]() (gata, nu mai fac panarama ca te superi pe mine - ![]() PS: mie chiar imi place cum arata ![]() ![]() Nu ma supar slabule ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ceva poze cu inculpatu atentie sunt 103.482 MILE, restu rugina si altele sunt bonus ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 25 2014, 03:34 PM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Din bord si consola seama cu pug-ul meu
![]() Glumeam cu benzina, B2500-le meu era 2.5 diesel ![]() ![]() ![]() This post has been edited by xox: Oct 25 2014, 04:55 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Din bord si consola seama cu pug-ul meu ![]() Glumeam cu benzina, B2500-le meu era 2.5 diesel ![]() ![]() ![]() daia te ador eu pe tine esti foarte simpatic ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ce cazan ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
daia te ador eu pe tine esti foarte simpatic ![]() ![]() Tashi wai, ca iei bataie di la nivasta daca ni audi ![]() ![]() This post has been edited by xox: Oct 25 2014, 05:42 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
ce cazan ![]() 2100E si sa`i fac eu RCA ca expirase. Problema este ca 4x4 sunt destul de scumpe 80% omorate in off-road gasesti greu ceva "virgin" la mine a fost la intamplare ma jur cel de sus m-a ajutat ![]() ![]() ![]() daia te ador eu pe tine esti foarte simpatic ![]() ![]() Tashi wai, ca iei bataie di la nivasta daca ni audi ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 25 2014, 06:17 PM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ce cazan ![]() pey iti trebuie multi bani sa ti pasul cu ionut ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
daca ar fi mai mult de 1500 eur nu as da ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
daca ar fi mai mult de 1500 eur nu as da ![]() pai suspensie off-road e undeva la 1000 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Oho, gasesti si mai ieftin de 1500 brother.... Doar ca-s intr-o stare jalnica. Asta pare destul de ok din poze, depinde si cum stai pe articulatii. E scump de intretinut asa o jucarie ce-i drept.
Sincer acu, doar pentru iarna (din titlu) mi se pare mult 2000E investitie. Dar pana la urma cam toti de aici avem "jucarii" si pana la urma nu se rezuma totul doar la pret... ![]() (you can't put a price on a smile) -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ehh as lua ceva care sa mearga decent stock pe teren gen Niva,Samurai,Feroza o ghena de genu.dar mai toate sunt pein tara si nu am chef sa bat drumurile degeaba.Si in final ma gandesc ca ursu nu e gata si imi trece
![]() This post has been edited by alex230ro: Oct 26 2014, 05:30 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Oho, gasesti si mai ieftin de 1500 brother.... Doar ca-s intr-o stare jalnica. Asta pare destul de ok din poze, depinde si cum stai pe articulatii. E scump de intretinut asa o jucarie ce-i drept. Sincer acu, doar pentru iarna (din titlu) mi se pare mult 2000E investitie. Dar pana la urma cam toti de aici avem "jucarii" si pana la urma nu se rezuma totul doar la pret... ![]() (you can't put a price on a smile) Brother masina nu o sa fie doar pentru iarna daca citeai mai atent din poze am zis ca`mi place natura,iti dai seama ca o ma duc pe coclauri cu ea nu am luato doar sa o tin functionala pentru iarna si restu sa stea asa aiurea o sa ma duc pe camp am unde ![]() ehh as lua ceva care sa mearga decent stock pe teren gen Niva,Samurai,Feroza o ghena de genu.dar mai toate sunt pein tara si nu am chef sa bat drumurile degeaba.Si in final ma gandesc ca ursu nu e gata si imi trece ![]() Stai linistit la urs ca o sa iti iei ceva din ce ai zis tu mai sus si o sa constati ca nu merge cum trebuie fiind limiat de masina si o sa incepi sa bagi mai mult si mai mult si dupa cum am mai zis la offroad tot`i scump. Doar daca esti pasionat de off-road si ai o masina doar de off atuncea se merita dar cand noi iubim bmw`urile si asta e doar asa ca utilitate si placere investitiile sunt limitate. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pai nu iau nici un 4x4 de banii aia fac motorul la urs si il inmatriculez
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Brother masina nu o sa fie doar pentru iarna daca citeai mai atent din poze am zis ca`mi place natura,iti dai seama ca o ma duc pe coclauri cu ea nu am luato doar sa o tin functionala pentru iarna si restu sa stea asa aiurea o sa ma duc pe camp am unde ![]() Am inteles, doar am scris si eu acelasi lucru legat de pret... Ziceai ca vrei sa te tina 1-2 ani maxim si mi se pare putintel. Dar ca pret, ai prins pont la cum arata masina. Si am citit si restul, doar m-am exprimat aiurea. Eu ii spuneam lui alex sa-si ia gandul de la un offroad ca lumea in banii astia. O Niva sau un aro decent e scumpisor. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu nici cauciucuri de iarna nu le am montat si tu ai luat 4x4
![]() Foarte tare. Se vede ca a fost destinat Americaniilor cu interior asta vesel usor xxx -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Eu nici cauciucuri de iarna nu le am montat si tu ai luat 4x4 ![]() Foarte tare. Se vede ca a fost destinat Americaniilor cu interior asta vesel usor xxx Da cam porno interiorul asta ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Aaa si am uitat sa zic sa pot cara scule de pescuit si sa ma pot duce la peste si sa nu stau cu frica ca ma prinde ploaia si nu pot iesi de acolo
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Iarna oferi servicii de tractare?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos, arata bine.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Iarna oferi servicii de tractare? Nici nu m-am gandit vreo data sa fac vre`un profit de pe urma masinii si nici nu intentionez sa fac un busines din asa ceva+ ca nu am platforma si nici categorie C+E iar uzurile mecanice ar fi foarte mari si profitul nu ar acoperii reparatiile gen ambreiaj etc.. Dar daca este nevoie si nu se nimereste in timpul serviciului (nu pot sa ma invoiesc de la munca ) pot sa dau o mana de ajutor la sufa. Fara nici o pretentie financiara ,singura treaba e sa fie benzina si ajut ori de cate ori e nevoie. Daca ramai pe undeva da`mi telefon si vin si te ajut cu cea mai mare placere chiar si noaptea daca este un caz special ! asta e valabil pentru oricine. XoX tu sari din schema din start ![]() ![]() Sa o stapanesti sanatos, arata bine. Multam , cum fu prin india ? Erai un fel de Harison Ford ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
XoX tu sari din schema din start ![]() ![]() Recunoaste ca vroiai sa vii in perioada sarbatorilor spre Moldova.... Recunoaste! ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Felicitari! Buna achizitie in prag de iarna! Sa te bucuri de utilaj, i-mi place!
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
XoX tu sari din schema din start ![]() ![]() Recunoaste ca vroiai sa vii in perioada sarbatorilor spre Moldova.... Recunoaste! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mi-ar place si mie un 4x4 http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id...000&asrc=st Ca sa faci ce ? sa dai zapada la oparte ? ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 31 2014, 06:29 PM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Dude, that's a RatRod.
(si e capabil de offroad fara probleme... poate ai uitat in ce tara traiesti ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Poti sa-ti faci unu' singur bre. Si nu-i scump.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Aseara la circ calitatea pozelor lasa de dorit
![]() 103523 Mile: schimbat ulei Lq 10w40 MoS2 , filtru aer,filtru ulei. Si inca o poza de maestru ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Nov 2 2014, 02:01 PM |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
dar seara mai citesc cate un psalm. AAAAAAAAAAAAAmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
dar seara mai citesc cate un psalm. AAAAAAAAAAAAAmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Pozele-s naspa, ai noroc de masina ca te salveaza, e frumoasa foc
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
dude am nevoie de un pistol stroboscopic sa`i reglez aprinderea sa o pun la punct....are cineva ? Am dar nu o mai imprumut, a fost topit oleaca de TiL utlima data cand am avut o criza de omenitate. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
dude am nevoie de un pistol stroboscopic sa`i reglez aprinderea sa o pun la punct....are cineva ? Am dar nu o mai imprumut, a fost topit oleaca de TiL utlima data cand am avut o criza de omenitate. Nu stiu ce aveti toti dar parca ati intrat intr-o alta lume pe cine auzi am dar nu mai imprumut....mai bine zici ca nu ai si gata ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
bart are o scuza.....dintotdeauna a fost asa.....pana la urma are dreptate......faci un gest si uite ce se intampla.....mai apare cate un bolnav dinasta de isi regleaza masina la fiecare plecare (
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
http://olx.ro/oferta/pistol-stroboscopic-z...ls-ID1kd8b.html
cum ar zice americanii ain't no showstoppers ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca tot luati, sa fie cu avans programabil. A mea nu are asa ceva si am simtit lipsa.
Nu stiu ce aveti toti dar parca ati intrat intr-o alta lume pe cine auzi am dar nu mai imprumut....mai bine zici ca nu ai si gata ![]() ![]() Ce sa zic, sunt intr-o faza de tranzitie. In viitor voi spune ca nu am si gata ![]() Omul cat traieste, invata. Nu e vorba de un amarat stroboscop sau TiL (m-a ajutat sa car un bloc de M30 de la etajul 8 ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Daca tot veni vorba, in 2006 am uitat o pereche de sosete la TiL acasa (folosite
![]() Now that's a pair of socks well spent ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
dude am nevoie de un pistol stroboscopic sa`i reglez aprinderea sa o pun la punct....are cineva ? Am dar nu o mai imprumut, a fost topit oleaca de TiL utlima data cand am avut o criza de omenitate. Nu stiu ce aveti toti dar parca ati intrat intr-o alta lume pe cine auzi am dar nu mai imprumut....mai bine zici ca nu ai si gata ![]() ![]() Stai sa auzi clasica "am dar nu stiu unde-i". Si stii sigur ca are si ca sigur nu o sa-l gaseasca in timp util ![]() .....mai apare cate un bolnav dinasta de isi regleaza masina la fiecare plecare Nici nu citisem contextul si m-am simtit cu musca pe caciula... sau cu stampila pe reteta. Pai de-aia am luat stroboscop, sa nu mai testez cu demaraje. Zadarnic... am turtit stroboscopul de pomana... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
You break it, you buy it!
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
dar nu l-am spart.... l-am turtit doar un pic
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
A invartit avans pana s-a topit clestele de fisa de la caldura degajata de galerie de evacuare. Should have known.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Lasand glumele la oparte , mi-a cedat pompa de apa.....ieri cand am vrut sa ma duc sa o iau pe geo de la munci am pornit frumos masina dat drumu la caldura sa se dezabureasca masina,sa se incalzeasca motoru si am zis sa arunc un ochi pe sub masina in nici 10 minute facuse o balta in diametru de 10-15cm m-am pus in 4 labe sa ma uit sa vad despre ce e vorba si la capatul scutului picura intr-o veselie maxima antigel...am luat e12le si am recuperat femeia de la munci. Azi am zis indiferent la ce ora ajung acasa ma bag sub masina sa vad despre ce este vorba. Iau sculele cu mine lampa car bateria de la etaju4 (idiotu de mine puteam sa ma folosesc de bateria masini ca firele la lampa sunt foarte lungi 2m asta e prostu invata)ma pregatesc cu tubulare tot fixe hotarat sa dau scutu jos ,ma bag sub masina inspectez si incerc sa indentific eventualele locuri de unde ar putea curge apa si nu am vazut nimic. Am pornit motoru desi aveam un pres de cauciuc mai lung eu frecam cu spatele tot cimentu si`l curatam intr-o veselie maxima....am pus lampa pe sub motor nimic ma uit spre fulia de la vibrochem si bingo pierde apa pompa si se duce in spate pe fulia de la vibrochen asa ca acum tre sa ma scarpin de curea de distributie noua +intinzator si pompa de apa .....nu poti schimba pompa de apa fara sa dai distributia jos....Propietarul cand a schimbat distributia nu a schimbat si pompa de apa ca "mecanicul meu a zis ca nu e cazul sa schimb si pompa de apa" oameni idioti sincer. Se poate vedea in poze pozitia pompei de apa a termostatului si a curelei de distributie...
This post has been edited by Halogen: Nov 4 2014, 10:22 PM |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
iti fac o oferta pentru distributie intinzator si pompa?
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu stiu ca, cureaua de distributie se schimba daca umbli la ea. indiferent daca a fost recent schimbata
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
iti fac o oferta pentru distributie intinzator si pompa? ![]() ia baga ca la alpadrino are pompa de apa doar OEM nissan 1100 RON ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Nov 5 2014, 07:52 PM |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
kit distributie Dayco 132 lei asta ar fi cel mai ieftin(curea + rola intinzatoare) pompa apa Magneti Marelli le fel 132lei nu gasesc deloc garnitura pe stoc ,ar mai fi si aia vreo 8 lei.astea sunt cele mai mici preturi care ti le pot da
![]() edit:ummm nu stiu cat dureaza sa ajunga ,la toate ma pune sa sun ca sa aflu perioada de livrare , banuiesc ca 7 zile? This post has been edited by alex230ro: Nov 5 2014, 09:01 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
kit distributie Dayco 132 lei asta ar fi cel mai ieftin(curea + rola intinzatoare) pompa apa Magneti Marelli le fel 132lei nu gasesc deloc garnitura pe stoc ,ar mai fi si aia vreo 8 lei.astea sunt cele mai mici preturi care ti le pot da ![]() edit:ummm nu stiu cat dureaza sa ajunga ,la toate ma pune sa sun ca sa aflu perioada de livrare , banuiesc ca 7 zile? momentan suspen treaba un pic tre sa fac niste calcule si sa vad daca o fac acum sa luna viitoare.... ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu zic sa te gfrabesti, poate te prinde zapada "descoperit"
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
eu zic sa te gfrabesti, poate te prinde zapada "descoperit" ![]() Nu nu, mereu sunt protejat ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
103546 Mile inlocuit:
- curea distributie - rola intinzatoare distributie - pompa de apa - termostat - curea alternator - curea pompa de servo - curea ac - completat antigel Total mult...1 luna am muncit pt 1 fier ![]() Rola intinzatoare era pe punctul de a se gripa(de aicea si sunetu de diesel la cald , posibil si de la pompa de apa) , pompa de apa curgea pe la dopul tehnologic si se invartea greoi, termostatul era de cand era masina , garnitura de la pompa de apa muci,multa depunere in zona distributiei,pamant mizerie 3h numa curatarea zonei. In final operatia a decurs bine motoru merge mai bine imi lasa impresia ca e mai degajat asa,mai relaxat , trebuie sa mai schimb niste chesti care efectiv nu mai am de unde luna aceasta. Important este ca merge din nou ![]() This post has been edited by Halogen: Nov 9 2014, 12:56 AM |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
gata, poa' sa ninga !
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
BADA BADA
![]() ![]() Sa vezi ce o sa rad eu ca iarna asta asta nu o sa vad un fulg ![]() ![]() de ce, pleci in tarile calde? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
BADA BADA ![]() ![]() Sa vezi ce o sa rad eu ca iarna asta asta nu o sa vad un fulg ![]() ![]() de ce, pleci in tarile calde? ![]() eh plec pe dracu ,dar presimt ca o sa fie o iarna daia fara ninsoare , un craciun ca vara un revelion ca toamna plm nimic nou....un paste cu zapada ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
o sa ninga stai linistit
![]() nu ai observat ca de cativa ani ninsorile nu ne mai ocolesc, vin ele mai tz dar cand vin paralizeaza orasul timp de o saptaman -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
O drumetie pana la socrii si tot o data primul mers cu masina inafara orasului concluzie la dus dezastru consum mare din cauza ca motorul nu e reglat cum trebuie , bujiile nu sunt cele care trebuie si avansul este in plop (cei drept de nervi care mi i-a facut i-am curatat evacuarea si i-am tinut pistoanele sus). La intors a mers foarte bine curata a avut efect, te poti baza pe ea in depasirii nu te rogi de ea motoru este de astfel natura incat se simte foarte bine in turatii mari si nu e genul de motor sa-l menajezi. Aproape de casa intr-o zona foarte libera si pustie si fara radar mai de loc am gasit sa ma joc cu un vw passat semafor nu stiu ce motorizare avea sigur era benzinar si ma tineam dupa el chiar insistent pana a inceput omu sa croseteze printre masini si am zis ca dejea devine riscant si sa nu o fac de oaie m-am cumintit. Per total masina e placuta la condusul in afara cel mai mare dezavantaj il are vitezometru care este in mile si care are momente cand ramane in urma sau blocat (problema specifica modelului terrano 1 ) si sunt nevoit sa merg dupa GPS...care e riscant ca radarul din mcv nu cred ca citeste viteza ca si cel de pe gps si m-a poate agata.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ai trecut-o pe numele tau? ca e cam mare motorul.
ha ma uit acum la urs tot sun am la numar ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
a ok,daca iti vine idee sa o dai pe bani putini la anul poate ma bag
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
asta pt ca mereu ai cumparat-o sub pretul pietei si nu ai tinut-o mult timp
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
nu l-ai contrazis cu nimic pe io's
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai da
![]() oricum masinile in romania sunt mereu sub pretul pietei ![]() cazane care majoritatea dintre ele nu ar trebui sa aibe ITP si sa-si duca veacul la remat trag in jos pretul masinilor bune din cauza ca romanul nu are bani si cumpara ce-si permite chiar daca nu poate intretine. nu fac aluzie la nimeni, vb la modul general, concluzia e trasa de mine la ce masini am cautat sa cumpar/am vandut, la ce vad pe strada si prin service-urile pe unde intru etc. -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
pai da ![]() oricum masinile in romania sunt mereu sub pretul pietei ![]() cazane care majoritatea dintre ele nu ar trebui sa aibe ITP si sa-si duca veacul la remat trag in jos pretul masinilor bune din cauza ca romanul nu are bani si cumpara ce-si permite chiar daca nu poate intretine. nu fac aluzie la nimeni, vb la modul general, concluzia e trasa de mine la ce masini am cautat sa cumpar/am vandut, la ce vad pe strada si prin service-urile pe unde intru etc. Am vazut masini din 2004 care in viraje le caraie planetarele....am vazut masini pe care se cer niste sume astronomice si defapt ele nu fac atat...prin service'uri nu intru nici o data ! nu am incredere in oameni de acolo mai bine fac eu si stric eu cu mana mea sau apelez la cunostiinte unde chiar nu ma pricep, decat sa ma duc acolo si sa ma trezesc ca o duc pe roti si plec cu ea pe platforma sau mai rau nu o mai misc de acolo.....si orice rabla cumpar nu`mi bat joc de ea abuzuri , intretinere chiar daca o vand dupa sau o pastrez. On topic posibil ca mosul cu barbita alba si costum rosu ,sa vina anu asta pe la terrano cu o suspensie ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 14 2014, 09:06 PM |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Nu am mai scris de mult pe aicea
![]() - Am achizitionat un bullbar care o sa-l montez dupa ce`l vopsesc si gasesc suruburi cu cap turbant mai lungi decat cele originale. - Azi i-am schimbat stopul spate stanga ca era alb , spart , lipit si vai mama lui cu unu din dezmembrari - Am incaltat`o cu BFG MudTerrain 31x10.5x15 in stare foarte buna (ca noi) Plusuri: - Aderenta mai buna fara de gume de strada sau cum am avut inainte pe spate cu santuri - S-a mai inaltat masina un pic - Unde de multe ori ieseam din parcare cu 4x4H din cauza sleaurilor si a gheatei acum pot merge cu 2H linistit ca se infig bine Minusuri: - Grele rau - Si un pic zgomotoase - La un mers de melc asa simti crampoanele cand intra in contact cu solul. Per total o investitie buna meritata. This post has been edited by Halogen: Jan 17 2015, 05:06 PM |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
suruburi cu cap turbant Cap "turbant" esti tu, alea-s cu cap tOrbant ![]() In alta ordine de idei, misto gumele. Si da, sta mai bine masina cu ea, da' n-ai sa le uzezi mai rau in oras? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
suruburi cu cap turbant Cap "turbant" esti tu, alea-s cu cap tOrbant ![]() In alta ordine de idei, misto gumele. Si da, sta mai bine masina cu ea, da' n-ai sa le uzezi mai rau in oras? Eu asa le zic la alea cap turbant ![]() ![]() ![]() ps: Culmea ironiei in cartea masini am trecuta dimensiunea asta si nimic altceva. 31x10.5x15 si pe masina erau 28sau 29 adica mai mici fata de ce trebuia sa fie ![]() This post has been edited by Halogen: Jan 17 2015, 11:43 PM |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am uitat sa zic....tristetea cea mare este ca dupa montarea rotilor pe 31 consum a cresut foarte mult scade acu vazand cu ochi zici ca am furtun de benzina spart
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
103939 Mile Inlocuit
- Capac de delcou - Rotor distribuitor Bujiile nu le-am putut inlocuii deoarece am constatat ca nu am prelungitor lung in trusa de scule si nu pot ajunge la 3 bujii ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si cum merge cu toate astea noi?
Marca e ceva cunoscut in domeniu? Eu nu mai am auzit de asta, neavand masina de teren. Si bara de torsiune cum poate influenta inaltimea? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Si cum merge cu toate astea noi? Marca e ceva cunoscut in domeniu? Eu nu mai am auzit de asta, neavand masina de teren. Si bara de torsiune cum poate influenta inaltimea? Este un pic moale in momentu de fata dar in timp se va mai intarii un pic. Suspensiile sunt moi pe coborare si tari pe revenire astfel abosrb socurile luate din deformarile terenului . Cele mai bune marci de suspensii in 4x4 sunt Old Man Emu ( OME fabricatie Australia nr 1 mondial) si Ironman (fabricatie tot australia care produce pentru absolut toate modele de masini fie vechi fie noi) doar ca la OME nu mai gasesti piese pentru masini vechi iar daca gasesti, gasesti prin nu stiu ce stat in SUA si asta doar 1 parte si dureaza juma de an sa vina si nu se merita. Pentru a vedea si intelege principiul functionarii bari de torsiune la o masina te invit sa vezi acest video (un video face cat 1000 de cuvinte) https://www.youtube.com/watch?v=WlCtlNsereA |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De Emu am mai auzit, intradevar.
A, da torsiune, eu eram setat pe antiruliu si nu intelegeam. Deci masina asta are un mix de arcu si bari de torsiune? VW broscuta sta doar pe torsiuni de exemplu. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
De Emu am mai auzit, intradevar. A, da torsiune, eu eram setat pe antiruliu si nu intelegeam. Deci masina asta are un mix de arcu si bari de torsiune? VW broscuta sta doar pe torsiuni de exemplu. Da suspensia fata este alcatuita din Amortizor - bara de torsiune(brat superior si brat inferior avand 2 pivoti) iar suspensia spate este o punte rigida cu amortizoare si arcuri de tipul Multi Link suspension |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Invat ceva nou in fiecare zi
![]() ![]() This post has been edited by xox: Feb 2 2015, 11:24 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
se vede ca n-ati avut oltcit. pe acolo mai gaseati asa ceva
![]() si eu la nissan am pe fata bara de torsiune dar spatele e pe arcuri lamelare -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai sunt.. Stiam de broscuta, acolo se regleaza relativ usor inaltime fata si spate.
Mai e si Peugeot 205 care avea bara torsiune pe spate, arcui in fata praca. Vad ca dau exemple cu masini mici, si ma surprinde ca acest sistem e folosit si la masini de teren. Nu as fi asociat bara de torsiune cu o suspensie cu cursa lunga, pentru ca nu cunosc domeniu. Care sunt avantajele bara de torsiune la masiniile astea? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mai sunt.. Stiam de broscuta, acolo se regleaza relativ usor inaltime fata si spate. Mai e si Peugeot 205 care avea bara torsiune pe spate, arcui in fata praca. Vad ca dau exemple cu masini mici, si ma surprinde ca acest sistem e folosit si la masini de teren. Nu as fi asociat bara de torsiune cu o suspensie cu cursa lunga, pentru ca nu cunosc domeniu. Care sunt avantajele bara de torsiune la masiniile astea? The main advantages of a torsion bar suspension are durability, easy adjustability of ride height, and small profile along the width of the vehicle. It takes up less of the vehicle's interior volume than coil springs. A disadvantage is that torsion bars, unlike coil springs, usually cannot provide a progressive spring rate. In most torsion bar systems, ride height (and therefore many handling features) may be changed by simply adjusting bolts that connect the torsion bars to the steering knuckles. In most cars with this type of suspension, swapping torsion bars for a different spring rate is usually an easy task. Cam asta ar fi avantajul si dezavantajul ![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Si 405-ul meu avea tot bare de torsiune pe spate, ala de folosea suspesia hidraulica de la citroen
![]() Si da, ala e dezavantajul. Cu amortizoarele descarcate la 405 bara de torsiune oferea ZERO comfort. Pe arcuri, cu amortizoare praf inca mai mergi cat de cat ok. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Dupa o vizita la baieti masina s-a pricopsit cu un diferential spate ARB cu blocare pneumatica. Mecanismul contine un compresor mic (pe genul celor de umflat roti ) montat in compartimentul motor, si un diferential spate care face ca rotile spate sa se invarta amandoua cu aceasi numar de rotatii , eliminand problemele diferentialului uzat autoblocant. Barile de torsiune in momentu de fate sunt atat de gripate suruburile incat trebuiesc taiate....si prin urmare am comandat toate surubelele , protectiile de praf si tot ce tine de montaju lor si reglarea lor. Piesele vor veni saptamana viitoare ghinion toate OEM Nissan. Dupa sosirea lor se vor monta si barile de torsiune si se va putea face si reglaju lor corespunzator.
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
N-am zice, doar WOW
![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu mai pune poze cu ea, ca-mi vand bmw-ul doar ca sa cumpar tractorul ala
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 03:21 AM |