![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In primul rand va salut pe toti! Iar acum sa va spun ce am patit cu a meu pisic
![]() Alaltaieri am facut un drum de BR-B toate bune si frumoasa, mi am rezolvat treburile pe acolo, masina a mers excelent, incatat de ea, etc.... La intoarcere am dat un pic in ea, dar nu de speriat, sa zic ca am mers cu motorul in 2700-2800 de ture(intre 120-130km/h,uneori un pic peste la depasiri), ajung la buzau intru in zona industriala si deodata masina incepusa sa faca vibratii asa si nu mai tragea, am urcat podu cu a 3a in podea(nu mai avea putere mai deloc) sa fac drapta spre BR, am coborat si am tras pe dreapta la 200m de pod langa pecoul ala petrom parca e. Initial am zis ca e filtrul infundat(il schimbasem de 2000-3000km MAHLE) l am dat jos, l am curatat, si cand sa dau la automat dadea sa porneasca si scoatea mult fum, mi am dat imediat seama ca a sarit de la punct! Bine ca nu am indoit supapele, ieri am demontato si intradevar distributia e naspa, am comandat deja kitul original, un camion de bani ![]() PROBLEMA E URMATOARE: pe partea stanga a motorului cand ma uit intr chiloasa si blocul motor se vede garnitura de ciloasa (asta e si normal), DAR pe garnitura se vede o pelicu subtire de ulei, iar de sus chiloasa este curata, nu are deunde sa fi venit uleiul ala ![]() Deci a mai patit cineva asa ceva, sa ii apare u pelicula de ulei intre chiloasa si bloc exact prin garnitura chiloasei ![]() This post has been edited by Dani88br: Apr 28 2011, 10:23 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
E pe curea distributia? Bine ca nu a crapat de tot daca a sarit de la punct... Ciudata treaba. Dupa ce o montezi, daca mai porneste si pare ok, sterge uleiul si vezi daca mai curge si daca e intr-adevar intre bloc si chiulasa. Eu nu-s prea optimist
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
pai distributia e pe lant, in fine erau prea uzate, am avut noroc ca nu am indoit supapele, macar aici am avut noroc... in 5 zile vine distributia pe original....FUCK! PS:am dat uleiul si antigelul jos din ea si is ok, nu s amestecate una cu alta, ma gandeam ca s a dus garnitura, o sa astept sa o montez si sa vad ce mai spune... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Am vb cu mai multi ex proprietari de e36 318tds si majoritatea au patit o probl la pistonul nr 2...
deci dau motorul jos, defat e desprins de masina, acum sa gasesc o girafa sa il dau jos... Am distributie nou nouta 830lei originala bmw ![]() Acum ma gandesc sa cumpar segmenti, ca sa fie treaba buna, dar nu stiu de la ce firma ar fi alegerea perfecta, am gasit ORIGINALI BMW la 265lei pe piston adica 1060lei in total. Voi ce spuneti sa fac un efort sa bag original, sau nu se merita, dau multi bani pe firma, sunt inlocuitori la fel de buni (calitativ vorbind) la fel de buni? Poate ma ajutati si voi cu un sfat... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
La motor nu e bine să te zgârceşti.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
cred ca e cel mai punctual comment, ai dreptate in felul tau, dar ma gandeam poate exista o alternativa la fel de buna calitativ si mai putini bani, totusi ptr mine e o gramada de bani, acum ca il fac singur si nu platesc manopera cred ca as putea sa fac un efort ca sa iasa perfect, daca tot am ajuns sa il desfac.... Daca tot e motorul jos trebuie sa reconditionez si electromotorul(carbuni+bucse+bendix+curatenie in el) ca pozitia este foarte jegoasa, asa ca mai bine il fac acum, iar daca tot ii jos impreuna cu gear box ul(sa nu fac cacofonie ![]() This post has been edited by Dani88br: May 10 2011, 07:13 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Sigur că pot exista alternative, dar la motor nu cred că merită riscul din cauza faptului că o piesă proastă poate să ducă la costuri şi mai mari.
Nu e ca şi cum iei o piesă de articulaţie mai ieftină sau o altă piesă de genul acesta. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Dar ce a patit pistonul 2? Ai masurat compresie si nu e ok?
Segmenti gasesti si alte marci probabil, goetze, kolbenschmidt, mahle..? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
da rateuri in admisie la pistonul 2, iar motorul, dupa cum scrie in primul post(am detaliat acolo cand s a intamplat chestia si cum), nu mai are putere si porneste doar tras si cand porneste nici relantiul nu tine si da mult fum
![]() This post has been edited by Dani88br: May 10 2011, 10:49 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La rateuri de gen probabil ai o problema cu o supapa. Daca a sarit distributie de pe punct, poate s-a lovit un piston in supapa de admisie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
asta am banuit si eu, ca a sarit distributia, ori este ceva cu pompa de injectie, am fost cu pompa iar la verificat si a iesit beton!
distributia nu a sarit, acum ce sa mai zic trebuie desfacut motorul si sa vad carei treaba, dar vremea nu ma lasa, acum ploua... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
In orice caz, probleme cu segmenti/piston nu cred ca poate rezulta in rateu in admisie.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
asa este, dar motorul merge in 3 asa chiar daca nu da rateuri, ma gandesc la segment bulit, ceva de genu... chiar nu stiu ce sa zic...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca sistem de injectie e ok, merge in 3 din cauza lipsa de compresie. Aici poate fi de vina mai multe componente, si segmenti, dar si o supapa care nu etanseaza bine, sau garnitura de chiulasa. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am gasit ce este, garnitura de chiloasa arsa, oricum nu imi dau seama cum s a intamplat sa ajunga in halul ala, poate va dati si voi cu parerea
http://img859.imageshack.us/g/dscn0938r.jpg/ Iar ambreiajul este facut praf, ferodourile is omorate, iar canelurile alea care trebuia sa fie feste pe priza cutiei de viteze, is si alea facute varza, oricum una peste alta, o sa ma ajunga reparatia cam 3000lei doar piesele. O sa fac o lista cu piesele care vor fi schimbate: Segmenti: Mahle / BMW Cuzineti biela, am gasit doar pe GLIKO Garnitura de chiloasa, baie de ulei si capac de distributie Semering palier spate, minim victor reinz Disc ambreiaj LUK sau SACHS, luk a fost original, dar eu zic ca e ceva mai bun pe sach, acum nu stiu ce sa zic... Pompa de apa, macar un HEPU Termostat original, cel care e montat acum pe masina ridica apa putin peste jumatate, acum nu stiu daca e bine sau nu.... Oringul de la joja de ulei Toate astea ptr motor Iar ptr cutie, semeringurile: de la cardar si selector viteze + filtre MANN+uleiuri originale cutie si grup +reconditionat electromotor, daca tot e jos...bucsi+carbuni...ca deh are ani si asta in curu lui. Cam atat pentru acum, sper sa nu mai fie si alte chestii. This post has been edited by Dani88br: May 12 2011, 04:50 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate trebuie planat si chiulasa. Cel putin trebuie verificata.
Si eu am avut la E32 o garnitura de chiulasa absolut mancat, corodat, .. . In cazul meu cred ca a fost din cauza de o reparatie mai veche care nu era facut cum trebuie. Poate si la tine este caz; o garnitura ieftine, sau chiulasa nu strans cum trebuie, sau chiulasa nu mai e plan. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Acum asta o sa si fac, o sa verific chiloasa si blocul daca e plan sau nu, si daca inchid supapele, binenteles...
Acum sa imi spuneti si mie de ce trebuie sa cumpar alte prezoane cum spune in program, astea vechi arata super bine, nu inteleg de ce trebuie altele. This post has been edited by Dani88br: May 13 2011, 08:34 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Se pot rupe la strangere capetele suruburilor, recomandat ar fi sa le schimbi. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Unele sunt de tip 'stretch' si de unica folosinta.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ambreiaj pune-i Luk. Si la mine tot Luk a fost cel original, daca stiam cand l-am schimbat as fi luat Luk.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Merci georgem de sfat ptr ambreiaj.
Acum la faza cu prezoanele de strangere chiloasa, singurul risc ii ala ca s ar putea rupe? Sau se intind si ajung pana la capatul filetului in bloc si nu mai pot strange chiloasa cum trebuie...? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu nu stiu.. doar la M10 si M30 am surubarit.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
suruburile nu isi vor modifica lungimea initiala.
blocul motor nu il poti plana, pt ca ala nu se deformeaza ca este din otel(sau alt material oricum cu fier in compozitie) ci se planeaza doar chiuloasa pt ca este din aluminiu si este mult mai usor deformabila. -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
De obicei se deformeaza doar chiulasa dar cateodata si blocul. Stiu ca se poate verifica/corecta planeitatea si in cazul blocului motor.
Cat despre suruburi, probabil se inlocuiesc pentru a elimina riscul ruperii lor la strangere. Daca se strang repetat exista posibilitatea ca sa-si consume capacitatea de deformatie in domeniul elastic si devin casante. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Va multumesc de sfaturi!
Acum imi aduc aminte ca la TD am desfacut motorul si restrans de vreo 3-4 ori cam asa cu acelasi rand de prezoane, din motivul asta vroiam o explicatie care ii faza cu inlocuirea lor! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
pana acum am gasit asa:
-garnitura chiloasa Victor Reinz- 183 -disc ambreiaj LUK 380 (pe sachs e la jumatate...) -pompa apa Graff 181 -termostat VALER 80 -Filtre MANN de ulei motorina si aer::38,100,63 -kit semeringuri supape victor reinz 26 In total pana acum 1051 LEI terminare totala la portofel ![]() Si culmea ca inca imi lipsesc cele mai importante piese, care nu dau de ele momentan... -segmenti -cuzineti biele -garnitura baie de ulei si capac distributie -semering palier spate -si o stropitoare ulei de piston, una are tevusca aia bulita.... -semering la cutie, la cardan si selector viteze -oring joja ulei -reconditionat electromotor(daca tot e jos si pozitia ii mizera trebuie umblat si aici...) In concluzie nu stiu cand o voi repara....raman dracu si fara servici, depinde de ea mult, dar acum ce sa ami zic....asta e! Bine ca am cumparat distributia, e noua si pe original, si aia 830 lei la reducere si fara TVA... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Cred ca te costa mai putin sa iei alt motor care merge si sa fi mers cu grija cu acela pana aveai fonduri sa-l faci pe cel original de la A la Z.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am cumparat toate piese mentionate de mai sus, defapt deabia astazi le am comandat...
Cred pe vineri am toate piesele, daca nu saptamana viitoare, luni garantat am tot, si ma apuc de montat, deabia astept sa repar dracul asta de motor, is praf fara masina!!!! Totul m a dus in 3700 lei:((((((((((( This post has been edited by Dani88br: May 17 2011, 04:02 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
mai fa si tu o intrebare pe forum...suntem 2-3 oameni care aducem piese noi...eu si coman cosmin...pt colegii de forum eu merg cu adaos minim...nu te grabi ca e investitie mare...parere mea, te rog nu mi-o lua in nume de rau
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
nu prietene, de ce sa ma supar, dar am cautat peste tot, absolut tot, chir si la vestitul provider de piese AUTONET, am pe cineva acolo de ma ajuta cu piesele, deci ami ieftin de suma aia nu am gasit...
Oricum bine de stiut, de acum o sa intreb si la voi cu piesele! Ms de info!!! This post has been edited by Dani88br: May 18 2011, 11:17 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
va deranjez din nou cu o intrebare,
![]() In poza daca observati piesa nr 8 este teava care face legatura intre galeria de evacuare si duce in galeria de admisie in valva egr(valva asta este montata de admisie si are pe ea un vacum) Eu ma gandeam sa anulez asta, (i am fauct deja din alta teava luata de pe un 2.5tds calat dopuri), in ideea sa nu imi mai dea fumul in admisie (adica gazele nearse) cel putin asta cred eu ca ii scopul ei. Vreau sa fac chestia asta in ideea ca motorul o sa traga ceva mai bine+ ca la consum ar trebui sa ies si acolo mai bine, deoare intra in admisie numai oxige, fara alte gaze nearse sau alte bazaconii.... Astept ceva pareri, tot ce vreau sa stiu este daca influenteaza negativ mersul motorului... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
la chestia cu consumul gresesti pt k acele gaze nearse vor fi arse si va fi nevoie de mai putin carburant injectat.
de ce ai vrea sa o dai afara daca ea a fost pusa acolo? -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
pai gandestete ca o parte din fum se intoarce in admisie, adica mai putin oxigen, din motivul asta.
Eliminand teava aia din admisie=> mai mult oxigen, mai mult oxigen o ardere mai puternica, de aici putere si consum ceva mai mic, etc etc M am gandit ca intoarcerea gazelor nearse este doar ptr o norma de poluare mai buna, sacrificand astfel ceva din putere, acum ce sa zic, poate gresesc eu... Apropo, astazi am bagat segmentii si cuzinetii in motor, si in rest am spalat piese, ca sunt o gramada, maine schimb semeringurile la cutie si ii schimb si uleiul, etc, mai sunt destuuuuule de facut This post has been edited by Dani88br: May 19 2011, 11:26 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
deci pana la urma nu stiti cum este afectat motorul daca scot teava aia de baga fum in admisie?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Eu nu cred ca merita manevra... Are si ea rolul ei. Cel putin consumul nu are cum sa-ti scada.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Eu chiar nu pricep logica din moment ce gazele nearse contin carburant...
Practic arunci motorina daca faci bypassul acela. Da' in fine, fiecare cu ale lui ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Alea nu sunt neaparat gaze nearse... cred ca e mai mult fum.
Singurul lucru negativ e faptul ca pierzi boost daca elimini acel furtun/teava ![]() Ce ar fi urat de fapt: o sa ai o fumigena sub capota... cam neplacut. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
eu am anulat teava aia la 2.5 tds
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
dar ai infundat-o? Daca o infunzi se face presiune in baia de ulei, cred. Optiunea 2 ar fi evacuarea ei sub masina; deci fumigena.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
de ce s-ar face presiune in baia de ulei cu teava aia infundata? eu vad problema la fel ca dani, nu mai bagi fum in admisie, bagi doar oxigen care intretine arderea. pompa de injectie injecteaza la fel de mult combustibil la o presiune de aer anumita. daca in aerul ala e mult fum care ingreuneaza arderea, asta nu e bine. daca e mai mult oxigen, motorul merge mai bine pentru ca arderea e completa. stati linistiti, nu scapa motorul combustibil nears decat daca turbina e pe duca si nu mai are oxigen care sa intretina explozia in cilindru, ca la Dacie cand are prea multa benzina reglata din carburator. e acelasi drac, dar imbracat in alte haine si cu mai multe fire. chiar as vrea sa vad pe un ceas EGT ce temperatura au gazele cu si fara EGR conectat. pana una-alta, sunt povesti zic eu cu presiunea in baia de ulei.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu stiam ca incinta baie ulei-distributie-culbutori e inchisa peste tot cu expectia "evacuarii" asteia. Si daca o infunzi, ori sare joja, ori pufnesc simeringurile.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ce legatura are EGR-ul care vine din galeria de evacuare cu ulei/distributie/culbutori? ca nu prea inteleg aici..
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Eu am mers 2 ani fara EGR din cauza unui vacum.Abia acum am vazut ca nu functioneaza si i am gasit buba:doua furtunase inversate.Ca si parere dupa : mi a scazut consumul si trage mult mai bine in subture.Masina e pe benzina.Ma gandesc ca la diesel ar trebui sa fie acelasi principiu.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
sorry, m-am uitat doar la ultimul post, nu stiam ca-i vorba de egr... despre care habar n-aveam ce face:
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
@CRM112 daca imi poti spune si mie ce ai observat dupa ce ai anulat teava aia la 2.5tds, e cam acelasi motor, numa ca la mine e castrat de 2 pistoane....
Acum cu faza cu gazele, nu stiu ce sa va zic...nu cred ca bubuie nici un semering sau alte tampenii, presiunea in motor se face doar de la o singura chestie!!!! SEGMENTI TERMINATI, doar ei scapa compresia in baie si de acolo se ridica in tot motorul, de face tot un fum dinala alb... Panarama aia de teava(am pus si poza cu ea sa vedeti la care ma refer) doar face legatura intre galeria de evacuare si admisia motorului, gazele sunt extrem de calde, dupa 30 min de mers cu masina nu poti pune mana pe teava aia, iar daca o luam logic galeria de evacuare are legatura doar cu supapele de evacuare si nimic altceva nu e acolo, adica fumul, gazele arse! Tinand cont ca am bagat in motor segmenti, cuzineti, unele supape noi, semeringuri tot motorul, garnituri peste tot, toate de calitate zic eu, nu cred ca e cazul unei fumigene, ca doar nu ii dau avans si debit de motorina pana in momentul de nu poate sa arda cantitatea de motorina injectata, pompa de injectie e reglata la parametrii de fabrica! Astea fiind spuse o sa incerc sa astup si la admisie si la evacuare si gata, sa vad ce se mai intampla, oricum in rau nu cred ca are cum sa fie, banuiala mea, EGR asta e pus acolo de poluare, ii mai da o parte din fum in admisie sa mai arda inca o data, si nimic altceva nui scopul lui. This post has been edited by Dani88br: May 25 2011, 08:57 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
da, cam asta inteleg si eu din wikipedia. Reduce noxele pe moment, dar posibil sa creasca consumul, deci revine cu noxele la normal.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Si eu tot asta vad pe wiki, e doar o chestie de poluare si nimic mai mult, asa ca il dau jos, nu am nevoie de fum in admisie.
Daca stam bine si ne gandim ingreuneaza arderea, si consuma ceva mai mult, dupa ce o pornesc zic eu sambata, o sa va dau primele impresii ce si cum se comporta fara EGR, chiar o sa ii fac si consumul, in iarna asta lua 7.5. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
astazi am montat tot motorul jos, iar maine vine unu cu un ifron volvo la mine sa il urcam pe masina...
Daca decurge totul bine, motorul fiind deja montat, o sa ii dau cheie! deabia astept!!!!!!!!! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am montat tot, a pornit la a 2 a cheie, motorul se aude super bine, nici macar nu a murdarit uleiul dupa 1 ora de functionare, deci asta e bine
acum am alta problema, nu stiu de ce, dar cand pun contactul nu se mai aprinde martorul de la ulei ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Verifica instalatia, poate s-a desprins firul undeva.
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am pus firul la sonda de ulei, tot nu imi dau seama de ce nu merge, o sa mai investighez si maine...
o sa verific si becul la martorul de ulei din bord, poate e ars, dar asa din senin imi este greu sa cred. PS:Exista poate o posibilitate sa nu fi pus firele cum trebuie acolo, sunt 3 mufe identice ca cea de la sonda de ulei, imi poate da cineva o schita ceva cum e la modelul asta cu firele pe motor? This post has been edited by Dani88br: May 27 2011, 11:47 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am gasit un site care ptr unii poate fi de folos.
http://tis.spaghetticoder.org/e36/318tds_%...l_transmission/ -------------------- |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
chiar nu are nimeni un manual de reparatii 318tds?
PS: mi a trimis cineva manual de reparatii bmw diferite modele, ocupa cam un cd, dar nu stiu sa il instalez, daca e interesat cineva, il poti trimite, poate va descurcati voi cu instalarea lui... This post has been edited by Dani88br: May 29 2011, 05:08 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
am verificat mufele, am verificat becurile in bord, m am uitat la panoul de sigurante, dar tot nu se aprinde martorul de la ulei
![]() PS: chiar nu are nimeni un manual de reparatii in engleza ptr 318tds? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Un test simplu; leaga contact de la sonda direct la bloc (pamantare) daca sonda are un singur ocntact. Daca are 2 contacte, faci un scurt intre ele. Daca sa aprinde bec de ulei (pui contact!) asa, sonda e stricata. Daca nici asa nu sa aprinde, sonda probabil e buna dar undeva pe traseu firele sunt intrerupte.
Daca ai un multimetru poti verifica si sonda, pune-l sa masoare Ohm si masori sonda, trebuie sa da rezistenta foarte mica cu motor oprit, si rezistenta infinit cu motor pornit. La E12 am o sonda care uneori nu functioneaza cu saptamani, apoi isi revine.. posibil e orice. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Bartro, mi ai fost de mare ajutor!!! Cu electrica eu stau cam la pamant...
Deci sa inteleg si eu (mufa la sonda de ulei are doar 1 fir, asa se vede acolo cand scor mufa, dor un papuc dinala) deci fac legatura directa cu un fir cu mufa si cu blocul si apoi pun contactul si trebuie sa se aprinda martorul? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
da
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Cum am facut ce mi ai spus, imediat s a aprins martorul de ulei in bord! Din chestia asta reiese ca sonda e nasoala, acum eu ma gandeasc cum s a intamplat chesti asta, pur si simplu s a stricat din senin?
Cand am dat motorul jos mergea, cand l am pus nu mai e buna... Acum sa va zic si primele impresii despre motor cum merge. Pot spune ca merge EXCELENT! nu am avut niciodata o masina asa de buna dpdv tehnic, e perfecta, motorul se aude super, nici o bataie, nu nimic, nu da fum, porneste foarte usor indiferent de temperatura motorului, ac-ul baga ca un nebun imi ingheaza picioarele si mainile ![]() Acum si o impresie despre teava aia de fum in admisie de care tot vorbeam, mi se pare ca motorul trage mult mai bine in ture mici, inainte sa simti ca se duce aveam nevoie sa trec de 2000rpm, acum 1500rpm e suficient! Ce am sezisat dupa infundarea tevii EGR daca bagi piciorul un pic mai tare in ea fluiera turbina, pana acum nu fluiera, cam atat pana acum. This post has been edited by Dani88br: Jun 1 2011, 01:58 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 07:31 AM |