![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
aveti idee daca se poate bloca cumva raportul transmisiei fata/spate la un 325ix, cum e cel de pe 325xi (37/63)?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Nici vorba.Este vorba de un diferentia cu vascucuplaj.Cand rotile de pe o punte dau in, gol placutele cu silicon devin vascoase de la caldura frecarii si cupleaza puntea opusa si astfel se realizeaza echilibrul aproape perfect intre punti, cupul transferat la oriare dintre punti putand ajunge si la 90% in functie de conditiile de aderenta.Sistemul este destul de asemanator cu Transaxle de la Porsche sau cu cel utilizat pe Mitsubishi Lancer EVO 1-4.In realitate sistemul este excelent ca si un AWD performer avand diferential blocabil pe spate si in unele cazuri si pe fata, vasocuplajul realizand echilibrul cuplului distribuit catre punti destul de rapid si eficient.Din pacate fiabilitatea foarte scazuta si intretinerea dificila au facut ca acest sistem sa fie inlocuit de cel de pe 325xi.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
aha.. ma gandeam ca poate merge blocata vreo piesa in cutia de transfer astfel incat raportul sa fie fix.. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Nu ai cum.AM caseta pe balcon facuta bucati.Aparent doar placutele de silicon fac legatura intre pinioanele de transfer fatza/spate.Alea adera una pe cealalta, este si lantul ala care arunca uleiul pe angrenaje etc.Mare porcarie chiar daca tehnologia este buna, prea mare complicatia.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu tot nu inteleg :retard: ... vrei sa zici ca piesele care fac legatura dintre fatza si spate nu au legatura?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
sunt un fel de placi care adera una pe cealalta, ma rog nu stiu sa le descriu, arata ciudat dar placi li se spune.Axul care merge spre spate se invarte si antreneaza si fatza prin intermediul acelor placutze cu silicon care nu prea sunt placute,legatura se face printr-un lant.De aia daca se strica reductorul , adica ambreiajele alea de silicon se duc , trage doar spatele. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mie imi trag toate rotile.. doar ca eu banuiesc ca in conditii de aderenta scazuta se comporta ca un diferential normal si nu ca unul autoblocant cum ar trebui... tocmai de asta ma gandeam sa blochez raportul..
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Nu aveti un desen? Ca sa inteleaga si je. :dis:
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si eu as vrea o poza.. in schitele din Etk nu prea imi dau seama care e treaba ..
![]() poate ne face Rabanne un album ca tot o are pe balcon.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
chiar ar fi interesant un album ![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 11:10 PM |