![]() ![]()  | 
	
			
			  Jul 9 2009, 09:56 PM
			
				 Post
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 0% BMW corupt Group: Members Posts: 40 Joined: 24-August 08 Member No.: 1,757 Car: E21 Engine: M50 2.0 150CP  | 
       
			
			 
				am un e 21 din 81 315 care a suferit 2 modificari sub capota in timp de un an prima i-am pus un motor 2.0 24v pe care l-am terminat iar acum i-am pus 2.5 24v dar evacuarea a ramas tot aia de 1.6 i-am facut decat un racord adica un (Y)la galerie si e cam gatuit caut o evacuare de 323i ma poate ajuta cineva ??  
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Jul 9 2009, 10:44 PM
			
				 Post
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST  | 
       
			
			 
				Cum sa pui ma frate 2.0 24v pe traseu de 1.6? Nu cred ca o sa gasesti traseu de e21 323 nicaieri. Mai simplu si durabil ar fi sa faci un traseu din inox ca nu mai e o avere.
				
				
				
			 
			
			-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Jul 10 2009, 05:50 PM
			
				 Post
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp  | 
       
			
			 Cum sa pui ma frate 2.0 24v pe traseu de 1.6? Nu cred ca o sa gasesti traseu de e21 323 nicaieri. Mai simplu si durabil ar fi sa faci un traseu din inox ca nu mai e o avere. 2.0 ca 2.0 da cum sa pui 2.5 pe traseu de 1.6  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  | 
	
 
  | 
		Lo-Fi Version | Time is now: 4th November 2025 - 03:12 AM |