IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Help Me PLZ
r1chard
post Jun 28 2009, 11:49 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21-July 08
Member No.: 1,713
Car: E 36
Engine: 1.8 140 CP



Sal am si eu o problema... am un bmw 318 is din 95 .. masina mergea bine nu imi batea nimik la ea... nu am avut probleme pana acuma am masina de 1 an de zile...dar azi am incercat sa o pornesc sa auzi ceva... nujtu ca si cum ar fi dat rateu asa si mia murit motorul , am pornito iara si iara mia murit motorul... am pornito si a 3-a oara a pornit dar daca nu o acclerez imi moare motoru.. CE AR PUTEA FI?? ms frumos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jun 30 2009, 02:49 AM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Curata regulatorul de relanti. Este intre admisia superioara si cea inferioara.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daman
post Jul 16 2009, 08:15 AM
Post #3


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 7-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,727
Car: e36,e21
Engine: m43 1600 105 cp





ma bag si eu in vorba cu voi ca sa nu mai fac alt topic. eu am un e36 cu motor de 1.6 din 93'.am intampinat cateva dificultati cu ea in sensul ca atunci cand o scoteam de la spalatorie ,motorul nu mai mergea cum trebuie,mergea in 3 pistoane....balbait...se oprea. mi-a spus cineva pe forum ca ar fi de la faptul ca mi-a intrat apa la calculator si tind sa cred ca asta a fost buba deoarece dupa cateva zile(timp in care cred ca se usca acolo) mergea brici,nu mai facea probleme. acum cateva zile cand am spalat-o mi-a facut aceeasi figura si m-am hotarat sa ii dau calculatorul jos sa vad ce e acolo.in lacasul calculatorului era numai apa asa ca l-am scos si l-am sters ,am curata inauntru si l-am bagat inapoi cum a fost.parte nasoala e ca acum chiar ca nu mai merge cum trebuie.oscileaza relantiul,se opreste,si ultima problema care am observat-o ieri este ca nu se mai tureaza mai mult de 4000rpm sad.gif . toate astea de cand i-am dat calculatorul jos .ce as putea sa ii fac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 16 2009, 09:41 AM
Post #4


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Verifica si masa de pe motor pe caroserie.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daman
post Jul 16 2009, 10:25 AM
Post #5


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 7-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,727
Car: e36,e21
Engine: m43 1600 105 cp



unde se afla masa sau unde trebuie sa ma uit?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 16 2009, 11:26 AM
Post #6


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Ar trebui sa fie un cablu gros cat degetul aratator cu un capat pe suportul motorului de pe partea dreapta si celalalt capat pe lonjeron. Vezi in ce stare este, cat de oxidat, etc. Eventual da-l jos si curata cu putin smirghel sau o perie de sarma capetele. Si ca o masura fullproof poti sa mai tragi inca un fir cat de cat mai sanatos de exemplu de pe oala de la unul din cele trei suruburi care tin flansa de la amortizor tras pe motor.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 03:29 PM