![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
as vrea sa reconditionez un set de jante ce au o "buza" mai lata si pe care au aparut puncte de la pietricele, mici zgarieturi etc.
nu vreau sa le vopsesc, deoarece marginea lor are aspect de metal polizat si lacuit. nu as vrea sa pierd aspectul original, asa ca m-am decis sa caut pe cineva care sa le poata reconditiona sau macar sa ma indrume pe calea corecta |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
In cazul tau trebuie sa gasesti pe cineva care are cu ce sa-ti nicheleze buza dupa ce ti-o curatza de impuritati. Cu vopsitul merge mult mai usor, da' na.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mai bine stai linistit si le lasi asa, poate dai de un "meseriash" de le strici de tot , in + nu vad ce ar putea sa le faca fara sa le revopseasca -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
buza aia nu e nichelata, e polizata...
ma gandeam ca ar fi o varianta de repolizare / slefuire a buzei respective, dupa care sa fie din nou lacuita... :retard: |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (CAT) buza aia nu e nichelata, e polizata...
ma gandeam ca ar fi o varianta de repolizare / slefuire a buzei respective, dupa care sa fie din nou lacuita... :retard: da, buna varianta, da' cine iti face asa ceva la noi? + ca folia aia sau lac , ce dreaq e e f f f tare, am incercat odata sa scot de pe niste jante care erau incalzite si nu mai aveau pe alocuri folia aia (lac) si nu am resuit -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
ar merge polizate cu disc d-ala cu smirghel pana elimini stratul de lac, si-apoi cu pasla si pasta abraziva de lustruit aluminiul, dat lustrul, dupa care le lacuiesti din nou. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
dupa ce dai cu discu raman o gramada de zgarieturi, care trebuie inlaturate cu un smirghel din ce in ce mai fin pana ai o suprafata perfecta
Daca nu dai lacu pe o suprafata perfecta(cat se poate) o sa arate ca draq |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
problema nu e slefuirea in sine. la viata mea am facut si ceva gravura, asa ca stiu cum sa obtin oglinda dintr-un fier ruginit
![]() ce nu stiu e cum sa fac protectia aia cu lac, sa nu imi rugineasca dupa cateva luni janta... sa fie oare suficienta aplicarea mai multor starturi de lac? eu asa as incerca... intre timp mi-am adus aminte ca mai am niste jante din acelasi material si cu acelasi finisaj - am sa incerc pe una din ele. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (Viper05) dupa ce dai cu discu raman o gramada de zgarieturi, care trebuie inlaturate cu un smirghel din ce in ce mai fin pana ai o suprafata perfecta
Daca nu dai lacu pe o suprafata perfecta(cat se poate) o sa arate ca draq folosesti un disc uzat, iar zgarieturile care vor aparea vor putea fi inlaturate cu pasta abraziva aplicata cu o bucata de pasla. eu in locul tau as slefui doar zona afectata, adica buza, dupa care as izola restul jantei si-as lacui-o. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
comisare, am vazut jantele tale. :unibrow: frumos lucrat ![]() ai folosit paint remover si pe buze? ![]() eu inca nu am avut timp sa ma ocup de ale mele... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mai mult ma enerveaza paint remover-ul. Cel putin asta care-l folosesc eu BODY 700 sau ceva de genul asta. Ii ia 20min. sa atace suprafata si sa se usuce, ca sa poti sa cojesti reziduurile. Dupa care mai trebuie dat de cateva ori ca sa indepartezi toata vopseaua. Cumulata toata durata/janta nu mi s-a parut prea eficace decat daca e lene. Altfel smirghel de 300-500 e de baza pentru indepartat vopseaua veche, dupa care dau cu smirghel din ce in ce mai fin pana obtin suprafata care-mi place.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
de unde se ia paint remover d-asta si cat costa?
ma bate un gand.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Vladut, nu-i faci o oferta omului? Sau te-ai lasat de meserie cu jantele?
![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Florin> Te duci in targ la aia cu vopsele si le cer paint remover. Si ei iti vor da PAINT REMOVER BODY 700, depinde cat vrei au la cutie mica cum are bucis si la cutie mare, cum am eu. E cateva sute de mii, nu mai tin minte exact. Bucis>Omul e din Bacau, asa ca nu pot sa-i fac nici o oferta si la lucrarea care vrea el s-o faca la roti inca nu ma bag. (cu polishat, nichelat, etc.) -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ma intereseaza pt jante.. as vrea sa le fac argintii s vreau sa dau negrul asta jos.
oricum au inceput sa se decojeasca.. crezi ca ajunge o cutie mica? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mai bine ia cutie mare. Mai bine sa-ti ramana decat sa ramai fara. Oricum o sa folosesti ceva pentru 4 roti a cateva straturi/roata.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
si paint remover asta ce este? ca un fel de diluant?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (CAT) comisare, am vazut jantele tale. :unibrow:
frumos lucrat :) ai folosit paint remover si pe buze? :o adica ai indepartat stratul original de lac sau doar le-ai curatat ? eu inca nu am avut timp sa ma ocup de ale mele... Merci! Am folosit doar smirghel, prima data pentru inlaturarea stratului vechi de vopsea, apoi smirghel mai fin pentru obtinerea unei suprafete netede si in ultima faza pasla si pasta de lustruit aluminiu. In locul tau, as curata doar marginea afectata cu grija, la smirghel, apoi as lustrui-o cu pasla si pasta, dupa care as izola partea neafectata a jantei si-as lacui-o. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
pai cam asa ma gandesc sa fac... wish me luck
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
QUOTE (mertan) si paint remover asta ce este? ca un fel de diluant?
e un gel -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 06:04 PM |