![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 12-April 09 Member No.: 2,668 Car: e34 525 tds Engine: 2.5 143 cp ![]() |
Sal am un bmw e34 525 tds 1994 touring l-am cumparat nu demult. Am o problema ii curge motorina si nu prea-i dau de capat. Azi a venit un vecin dealmeu si mi-a gasit un furtunas care cica zice el ar fi o improvizatie acolo. E furtunasul care asigura surplusul... cel care a avut masina l-a infundat cu un holshurub ca sa numai curga banuiesc....ideea e ca ala nu duce nicaieri sad.gif nu am gasi nicaieri unde ar putea fi bagat voi ce ziceti oare ce poate fi cu acel furtunas.
Am schima furtunasee de tur-retur la injectoare dar asta vine de undeva de la injectorul 5-6 si era bagat holshubul ideea e ca curge fiindca ala numai tine acolo bine si ma gandeam ca poate-l inlocuiesc si eu sa numai curga. alte locuri nu am mai vazut unde sa curga. Ce ziceti ce poate fi ??? Ce este acest furtunas care cica este surplusul este o buba mare.. sa-i pun si eu un dop? Unde merge ?? sau este acolo asa improvizat aiurea. In alta ordine de idei masina porneste la cheie dar tot imi moare motorul cand se incalzeste nu tot timpul are el momentele lui. Am si o prolema la baterie ca nu incarca alternatorul bine bateria si ma gandeam ca si de la aia sa moara motorul fiindca nu ar alimenta sau nu ii da suficient curent. Ce poate fi ce ziceti? masina in rest e ok merge brici. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma
![]() E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta ![]() LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers. This post has been edited by tomado e28 owner: Apr 13 2009, 05:23 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
eu am avut problema pe teava de retur..era infundata, am tot inlocuit furtunele si tot bubuiau..pana am bagat grupa mare compresorul pe conducte cu capacul la rezervor desfacut..buf.. -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
poate facem o sesiune curativa de voo-doo pt. masinile astea intr-o zi
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 12-April 09 Member No.: 2,668 Car: e34 525 tds Engine: 2.5 143 cp ![]() |
Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma ![]() E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta ![]() LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers. Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva.. ![]() mergi bre la un mecanic si ai rezolvat solutia.... te uiti bine la ce face el si inveti si tu.... asa daca te uiti la ea si doar constati ce are, dar nu ia p nimeni care s ti dea cu keia de 22 peste degete degeaba... iti zic din propria experienta de kopkil idiot si stresant p care am avut o ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva.. ![]() Daca se decupleaza atunci iti taie motorina la pompa de injectie si iti moare motorul. Cauze: contacte imperfecte sau electrovalva defecta. La mine a trebuit sa schimb contactul cu cheie al masinii pentru ca era foarte uzat si imi taia des contactul la electrovalva. Daca pui electrovalva pe direct si nu mai face figuri, atunci problema e in instalatie. Daca face in continuare trebuie schimbata (daca o pui pe direct e o treaba provizorie si nu mai poti opri masina de la cheie ![]() Daca stii vreun mecanic sa se priceapa cat de cat, n-are rost sa faci experimente. Tot timpul se poate ajunge si mai rau ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Daca te apuci de schimbat furtunase fa o treaba decenta si schimba-le pe toate; Ia 1,5 m de furtun subtire (ala la surplus la injectoare) si vezi cat iti mai trebuie din ala gros de alimentare, retur si ai rezolvat o problema. Asa daca schimbi cate o bucatica nu ai rezolvat nimic.
Tomado are dreptate, daca iti scade tensiunea in baterie sun 10,5 Volti se inchide electrovana de la pompa si iti opreste motorul (lucru destul de neplacut si periculos, mai ales daca te afli intr-o depasire). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 07:50 PM |