IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> curge motorina .....
Robertino
post Apr 13 2009, 01:48 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 7
Joined: 12-April 09
Member No.: 2,668
Car: e34 525 tds
Engine: 2.5 143 cp



Sal am un bmw e34 525 tds 1994 touring l-am cumparat nu demult. Am o problema ii curge motorina si nu prea-i dau de capat. Azi a venit un vecin dealmeu si mi-a gasit un furtunas care cica zice el ar fi o improvizatie acolo. E furtunasul care asigura surplusul... cel care a avut masina l-a infundat cu un holshurub ca sa numai curga banuiesc....ideea e ca ala nu duce nicaieri sad.gif nu am gasi nicaieri unde ar putea fi bagat voi ce ziceti oare ce poate fi cu acel furtunas.

Am schima furtunasee de tur-retur la injectoare dar asta vine de undeva de la injectorul 5-6 si era bagat holshubul ideea e ca curge fiindca ala numai tine acolo bine si ma gandeam ca poate-l inlocuiesc si eu sa numai curga. alte locuri nu am mai vazut unde sa curga. Ce ziceti ce poate fi ??? Ce este acest furtunas care cica este surplusul este o buba mare.. sa-i pun si eu un dop? Unde merge ?? sau este acolo asa improvizat aiurea.

In alta ordine de idei masina porneste la cheie dar tot imi moare motorul cand se incalzeste nu tot timpul are el momentele lui. Am si o prolema la baterie ca nu incarca alternatorul bine bateria si ma gandeam ca si de la aia sa moara motorul fiindca nu ar alimenta sau nu ii da suficient curent. Ce poate fi ce ziceti? masina in rest e ok merge brici.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Apr 13 2009, 05:19 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma biggrin.gif
E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta smile.gif
LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers.

This post has been edited by tomado e28 owner: Apr 13 2009, 05:23 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Apr 15 2009, 10:34 AM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD





eu am avut problema pe teava de retur..era infundata, am tot inlocuit furtunele si tot bubuiau..pana am bagat grupa mare compresorul pe conducte cu capacul la rezervor desfacut..buf..


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 15 2009, 11:09 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



poate facem o sesiune curativa de voo-doo pt. masinile astea intr-o zi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robertino
post Apr 22 2009, 07:12 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 7
Joined: 12-April 09
Member No.: 2,668
Car: e34 525 tds
Engine: 2.5 143 cp



QUOTE (tomado e28 owner @ Apr 13 2009, 06:19 PM) *
Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma biggrin.gif
E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta smile.gif
LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers.



Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva..smile.gif si si se-aude ceva barait zici ca porneste centrala..!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Apr 22 2009, 04:22 PM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





QUOTE (Robertino @ Apr 22 2009, 08:12 AM) *
Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva..smile.gif si si se-aude ceva barait zici ca porneste centrala..!

mergi bre la un mecanic si ai rezolvat solutia....
te uiti bine la ce face el si inveti si tu....
asa daca te uiti la ea si doar constati ce are, dar nu ia p nimeni care s ti dea cu keia de 22 peste degete degeaba...
iti zic din propria experienta de kopkil idiot si stresant p care am avut o smile.gif)


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Apr 22 2009, 05:30 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (Robertino @ Apr 22 2009, 08:12 AM) *
Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva..smile.gif si si se-aude ceva barait zici ca porneste centrala..!


Daca se decupleaza atunci iti taie motorina la pompa de injectie si iti moare motorul. Cauze: contacte imperfecte sau electrovalva defecta. La mine a trebuit sa schimb contactul cu cheie al masinii pentru ca era foarte uzat si imi taia des contactul la electrovalva. Daca pui electrovalva pe direct si nu mai face figuri, atunci problema e in instalatie. Daca face in continuare trebuie schimbata (daca o pui pe direct e o treaba provizorie si nu mai poti opri masina de la cheie tongue.gif ). Asta daca intr-adevar electrovalva e problema ta... Detaliaza treaba cu baraitul...
Daca stii vreun mecanic sa se priceapa cat de cat, n-are rost sa faci experimente. Tot timpul se poate ajunge si mai rau laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
capitanu
post May 25 2009, 11:58 AM
Post #8


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 183
Joined: 18-January 07
Member No.: 541
Car: e30,e34
Engine: m20 2.5 200+cp



Daca te apuci de schimbat furtunase fa o treaba decenta si schimba-le pe toate; Ia 1,5 m de furtun subtire (ala la surplus la injectoare) si vezi cat iti mai trebuie din ala gros de alimentare, retur si ai rezolvat o problema. Asa daca schimbi cate o bucatica nu ai rezolvat nimic.
Tomado are dreptate, daca iti scade tensiunea in baterie sun 10,5 Volti se inchide electrovana de la pompa si iti opreste motorul (lucru destul de neplacut si periculos, mai ales daca te afli intr-o depasire).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th July 2025 - 12:19 PM