![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 8-April 09 From: CampinaPH Member No.: 2,662 Car: E36 Engine: 1,6 99CP ![]() |
am o problema cu relantiul masinii.la pornire cand motorul este rece se comporta ok.cam la vreo 5 minute dupa incape sa oscileze de la 200 la 1200 rot.debitmetrul e ok regulatorul de relanti e ok ce nu am verificat e sonda lambda.chestia e k imi da si nas cand merg. pana nu apas pedaua la fund nu se infige,si cand incepe sa se infiga se aude un zgomot banuiesc k niste rateuri ceva,niste pocnituri.e ca atunci cand tusesti si se rupe. ps in spatele masinii miroase a gaze nearse.dak ma puteti ajuta ms moolt.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
motorasul de relanti sau pompa de benzina...
cum ai verificat tu motorasul de relanti de stii ca e bun.? poate furtunul de la debitmetru spart fisurat supapa de retur etc -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
motorasul de relanti sau pompa de benzina... cum ai verificat tu motorasul de relanti de stii ca e bun.? poate furtunul de la debitmetru spart fisurat supapa de retur etc Poate sa fie si de la sonda, cam asa facea si cazanul meu. Incearca cu sonda deconectata, trebuie sa fie o mufa undeva. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 8-April 09 From: CampinaPH Member No.: 2,662 Car: E36 Engine: 1,6 99CP ![]() |
furtunele le-am luat toate la mana e la un cap la altul.nu-s probleme,iar motorasul l-am inlocuit cu unul bun si tot la fel cat despre supapa de retur nuj la ce te referi si nuj unde e amplasata.ak poti s imi spui mai multe astept."www.youtube.com/watch?v=VGQVX-wGYw0"asa mi se intampla si mie
Poate sa fie si de la sonda, cam asa facea si cazanul meu. Incearca cu sonda deconectata, trebuie sa fie o mufa undeva. stiu unde e. o sa ma bag sub masina si o s scot mufa si iti spun.banuiesc k dak scot mufa ar trebui s mearga cat de cat normal sau un pic turata.? This post has been edited by boby316i: Apr 9 2009, 08:23 AM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 8-April 09 From: CampinaPH Member No.: 2,662 Car: E36 Engine: 1,6 99CP ![]() |
furtunele le-am luat toate la mana e la un cap la altul.nu-s probleme,iar motorasul l-am inlocuit cu unul bun si tot la fel cat despre supapa de retur nuj la ce te referi si nuj unde e amplasata.ak poti s imi spui mai multe astept.asa mi se intampla si mie stiu unde e. o sa ma bag sub masina si o s scot mufa si iti spun.banuiesc k dak scot mufa ar trebui s mearga cat de cat normal sau un pic turata.? http://www.youtube.com/watch?v=VGQVX-wGYw0 This post has been edited by boby316i: Apr 9 2009, 09:18 AM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
stiu unde e. o sa ma bag sub masina si o s scot mufa si iti spun.banuiesc k dak scot mufa ar trebui s mearga cat de cat normal sau un pic turata.? cat de cat normal, mai bogat decat trebuie, dar mai stabil ca acuma. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 8-April 09 From: CampinaPH Member No.: 2,662 Car: E36 Engine: 1,6 99CP ![]() |
cat de cat normal, mai bogat decat trebuie, dar mai stabil ca acuma. am scos sonda si a realiza ca se aude in interiorul ei ca si cum ar avea niste bilute mici.am pornit masina si mergea la fel k si cand ar fi avut-o.am fost mi-am cumparat alta sonda am montat-o si imi oscila relanttiul intre 500 si 1500 rot/m.dupa ce am accelerat-o pana pe la vre-o 5000 pentru o secunda am lasat-o la relanti si nu mai am nici o prb.s-a rezolvat. ms moolt pt raspunsuri |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
am scos sonda si a realiza ca se aude in interiorul ei ca si cum ar avea niste bilute mici.am pornit masina si mergea la fel k si cand ar fi avut-o.am fost mi-am cumparat alta sonda am montat-o si imi oscila relanttiul intre 500 si 1500 rot/m.dupa ce am accelerat-o pana pe la vre-o 5000 pentru o secunda am lasat-o la relanti si nu mai am nici o prb.s-a rezolvat. ms moolt pt raspunsuri Good job ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 27-July 08 From: Orsova Member No.: 1,717 Car: e36 Engine: 1.6 ![]() |
cat te`a costat sonda.?
si eu am aceleasi probleme. -------------------- Dytzu
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 11:55 AM |