![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
eu am mai facut un transpalant de motor si nici acum nu l-am omologat din scarba vis a vis de tot ce inseamna "formalitati".
pe viitor am sa caut sa evit pe cat posibil. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
eu am mai facut un transpalant de motor si nici acum nu l-am omologat din scarba vis a vis de tot ce inseamna "formalitati". pe viitor am sa caut sa evit pe cat posibil. Am facut si eu transplant in toamna si tot aman formalitatile... Luna viitoare sper totusi sa reusesc. Dar am pus acelasi tip de motor, nu ar trebui sa fie complicat. Nu stiu de ce credeti ca ar merita pus motor pe benzina pe un e28. Parerea mea personala este ca un 524td in stare buna, cum cred ca este cel despre care se vorbeste aici, are farmecul lui asa cum e ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Am facut si eu transplant in toamna si tot aman formalitatile... Luna viitoare sper totusi sa reusesc. Dar am pus acelasi tip de motor, nu ar trebui sa fie complicat. Nu stiu de ce credeti ca ar merita pus motor pe benzina pe un e28. Parerea mea personala este ca un 524td in stare buna, cum cred ca este cel despre care se vorbeste aici, are farmecul lui asa cum e ![]() CA SA FUGA ![]() ![]() si noua ne plac masinile originale.insa un e28 in starea asta e greu de gasit.....si nimic nu se compara cu un e28 (sau un model vechi de bmw) cu motor mare benzinar in 6 cilindrii care da flash uri la toate masinile noi pe sosea ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Totul tine de gustul fiecaruia. Mie acum, ca am condus E34 25i, E28 24 td mi se pare ca e la furat. Cel putin asta e prima impresie; totusi imediat imi revin simturile si incerc sa ii redescoper farmecul de a o conduce, mai ales ca la buzunar se simte foarte serios.
Sunt masini total diferite, probabil ca diferenta intre E34 si E39 nu e asa de mare. In e28 botul pare mai lung si e totul cat mai simplificat. Oricum mi-ar place sa le tin pe amandoua, dar nu imi permit. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, pacat ca e disel. Dar nu-i nimic, cine il ia poate sa traga de economicul diesel cat o mai duce dupa care sa caute un 2.8 bun
![]() Si dieselul in stare buna trage de rupe, aproape ca 2.5-ul benzinar. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Da, pacat ca e disel. Dar nu-i nimic, cine il ia poate sa traga de economicul diesel cat o mai duce dupa care sa caute un 2.8 bun ![]() Si dieselul in stare buna trage de rupe, aproape ca 2.5-ul benzinar. ![]() chiar ma mir ca azi m ai intrebat ce mi face td ![]() ![]() up This post has been edited by edutxu: Mar 29 2009, 05:09 PM -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
de fapt te intrebam asa, sa vad cat il mai lasi cu motorul ala... nepotrivit
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Ce aveti cu diesel-ul?
![]() De tras, trage cat de cat... Mult nu consuma... Si... are un sunet frumos ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
sus cu batranul rechin!
azi am vazut un 528 in rahova- o epava ajunsa pe mana unor pusti. raman din ce in ce mai putine intr-o stare buna, asa ca sariti pe td-u. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Multumesc mult de UP-uri. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Ce s-a intamplat cu masina, a gasit un nou proprieter?
OFF:Te rog sa-ti up-datezi semnatura ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Ce s-a intamplat cu masina, a gasit un nou proprieter? Ei, da de unde! In continuare isi asteapta un proprietar. Prima oferta serioasa si rezonabila pentru ambele parti este acceptata. Deci astept oferte. Momentan inca am un mini parc auto. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
up
-------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
QUOTE OFF:Te rog sa-ti up-datezi semnatura ![]() Done that! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
De asemenea, editeaza si profilul
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
cred ca o sa ramana si profilul si semnatura o sa ramana la fel...+monstrul asta mic
![]() ne facme firma d taxi cu bmw ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Neah, deja avem un rechin "taximetru"
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
apai....ma bag si eu la transportat de gagici carora nu le e frica de rechini ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 12-April 09 Member No.: 2,668 Car: e34 525 tds Engine: 2.5 143 cp ![]() |
Daca avea cutie automata ti-o cumparam eu!
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Daca avea cutie automata ti-o cumparam eu! De ce zici asta? Exista cumva domnisoare care s-ar preta la condus un E28, pentru ca eu unul nu prea cunosc ![]() Eu unul nu as recomanda cutie automata la diesel, desi iar cred ca, tine de gustul fiecaruia. Oricum am avut un E28, cel din avatar, care a avut la un moment dat cutie automata, iar trecerea pe manual s-a simtit. Daca e vorba de consum, masina asta nu ia mai mult de 9-10 in oras si astia trasi de par. In afara cu 100 RON - minim 400 de KM, mers cu 120-150 kmh, desi ultima data am facut 445 KM. Diferente foarte mari, fata de E34, la care ma pot lauda cu consumul, doar in sensul negativ. Deci.... This post has been edited by reactor_share: Apr 15 2009, 05:41 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 01:24 AM |