![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 27-September 08 Member No.: 1,818 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
Salutare ,
Am patit-o , am inchis masina .... nu are inchidere centralizata si ... am uitat cheile in contact , ce e de facut... stie careva daca se poate deschide cu ceva sau ...? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Spargi un geam.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-October 08 From: ploiesti Member No.: 2,279 Car: e36 Engine: 1.6 102CP ![]() |
incearca cu o minge de tenis! iei mingea ii dai o gaura sa zicem un pic mai mica decat degetul tau mic de la mana, apoi pui mingea qu acea gaura pe locasul unde intra cheia in portiera si apesi puternic incat sa iasa tot aerul din minge cu presiune! si ar trebui sa se deschida! anuntama dak ai reusit, si sa sti k nu e o gluma la mine a mers;)! -------------------- SAL FOR ALL!
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
sunt curios daca merge...ca am patit si eu ca mi s-a inchis centralizata de la frig...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Spargi un geam. ce practic esti... :-J iar faza cu mingea am vazut o si eu p youtube...desi nu cred ca poate fi adevarat.... cel putin la masinile care nu au inchidere centralizata... stiu ca asa a patit g3orgel.. si xox... cel mai probabil itnreaba l pe xox..pentru ca sigur stie ucm au desfacut masina aia..... oricum...o varianta mai ieftina decat un geam.... trebuie sa folosim si altceva in afara de forta ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
La E30 poti forta un pic geamul in jos si bagi o sarma cu un capat facut carlig, in ideea de a prinde pinul din portiera, ala din partea de sus, de incuiere, ca sa-l tragi apoi in sus si sa deblochezi. Pana la urma merge, dar iti trebuie o tona de rabdare si 100 de ajustari la sarma aia pana se potriveste perfect pe ceea ce faci. Oricum dupa faza asta, sarma ajunge un instrument de mare fidelitate! ![]() Nu stiu daca merge si la E36, daca are pinul ala tot asa scos in sus.... Sau, daca nu reusesti, begi o sarma lunga de otel pe geamul din dreapta si pescuiesti cheile din contact. Numai ca geamul trebuie fortat destul de jos ca sa iasa cheile! Prima varianta e pura teorie. A doua este practica reala facuta pe un Opel Calibra. Mai tii minte Iulian, Opelul lui Augustin, acolo la Casa Sindicatelor? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
cu prima metoda a lui schark am deschis si eu de cateva ori e12 ele inainte cand aveam interorul original si era mai usor deoarece capacelele alea originale de e12 au palaria din capat mult mia mare ca la e28/e30 si restu
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
ce practic esti... :-J iar faza cu mingea am vazut o si eu p youtube...desi nu cred ca poate fi adevarat.... cel putin la masinile care nu au inchidere centralizata... stiu ca asa a patit g3orgel.. si xox... cel mai probabil itnreaba l pe xox..pentru ca sigur stie ucm au desfacut masina aia..... oricum...o varianta mai ieftina decat un geam.... trebuie sa folosim si altceva in afara de forta ![]() Mă bucur că-ţi place. Faza cu mingea nu cred că poate funcţiona. Cea mai ieftină variantă este să ai o cheie de rezervă dacă tot vorbeşti de folosirea minţii. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Mă bucur că-ţi place. Faza cu mingea nu cred că poate funcţiona. Cea mai ieftină variantă este să ai o cheie de rezervă dacă tot vorbeşti de folosirea minţii. eu nu mi am uitat keia in masina... dar de vrme ce ai raspuns asa de prompt...ma bagi la banuieli ![]() iar daca ai bmw ai nevoie si de multa imaginatie...nu doar de bani.... This post has been edited by edutxu: Feb 14 2009, 09:05 PM -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nici eu nu am uitat niciodată cheia īn maşină dar oricum mai am două de rezervă. Pe de altă parte, nu văd nici o legătură īntre a avea un BMW şi a avea imaginaţie. Cu imaginaţie nu-ţi repari maşina, cu imaginaţie nu-ţi īntreţii maşina corespunzător. BMW este o marcă premium şi īntreţinerea costă pe măsură. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Nici eu nu am uitat niciodată cheia īn maşină dar oricum mai am două de rezervă. Pe de altă parte, nu văd nici o legătură īntre a avea un BMW şi a avea imaginaţie. Cu imaginaţie nu-ţi repari maşina, cu imaginaţie nu-ţi īntreţii maşina corespunzător. BMW este o marcă premium şi īntreţinerea costă pe măsură. ![]() n am zis ca nu costa...tocmai asta am vrut sa zic si eu...dar mai altfel ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 27-September 08 Member No.: 1,818 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
Ms baieieti pentru sfaturile pe cari mi le-aiti dat....
Pan la urma am deschis masina cu o simpla ata... ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Cu o ata cum?
... Pe de alta parte e cea mai simpla solutie sa ai chei de rezerva...dar ce faci cand ti se intampla sa fii la 50km de casa? This post has been edited by Adrian Pintea: Feb 17 2009, 04:16 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Pui o cheie la gat, sa o ai aproape ![]() -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Ms baieieti pentru sfaturile pe cari mi le-aiti dat.... Pan la urma am deschis masina cu o simpla ata... ![]() ![]() exact,zi-ne si 9 cum ai facut cu ata -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 27-September 08 Member No.: 1,818 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
da intradevar prindea bine o cheie de rezerva.... dak te afli la 50km de casa rezolvi problema cu un siret de la pantof:))
Asta e metoda http://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw...feature=related la mine a mers:P |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
da intradevar prindea bine o cheie de rezerva.... dak te afli la 50km de casa rezolvi problema cu un siret de la pantof:)) Asta e metoda http://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw...feature=related la mine a mers:P ![]() insa ma gandesc la un e34,am dat exemplu,unde rama usii acolo pe unde se baga siretu ala,nu e ca la renault-ul ala ,sau ca la e36,stiti la e34 rama usii are extremitatea din cauciuc,si vine presata pe caroserie cand inchizi usa la e36 ati vazut rama nu are chederu de cauciuc la extremitate,e chiar dinstanta intre rama usi si stalpul B...sper ca m-ati inteles.. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 04:40 PM |