![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic.
pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic. pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina poate o sa pun si cateva poze de cand am luat masina pana la sfarsit-trebuie sa le caut...oricum masina nu e terminata si nu stiu daca o sa o termin vreodata ca tot timpul imi mai vine cate o idee...asa ca o sa fac poze la toate modificarile pe cere o s le mai fac.Apropos ma ajuta cineva cu un solex dublu? This post has been edited by eugene12: Nov 13 2008, 07:24 AM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
solex dublu? Daca vorbesti de 40PHH iti sfatuiesc sa ta orientez la alceva. Numai daca le refaci sau gasesti un set in stare foarte bune. Toate sun veche, si majoritate au uzura la lagere de clapete de acceleratie. Trag aer fals si nu mai merge rotund motor pe relanti si pe sarcina mica. In plus sunt greu de reglat si nu pot fi adaptat la motorul tau ca nu gasest alt venturi etc. Mai bine weber DCOE 40, eventul mikuni sau dellorto. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
spor la treaba...
neaparat sa vopsesti in negru mat plasa de pe capota sa fie in contrast cu grilele de la far si succes in continuare -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
spor la treaba... neaparat sa vopsesti in negru mat plasa de pe capota sa fie in contrast cu grilele de la far si succes in continuare O sa incerc sa vad cum iese....ms Daca vorbesti de 40PHH iti sfatuiesc sa ta orientez la alceva. Numai daca le refaci sau gasesti un set in stare foarte bune. Toate sun veche, si majoritate au uzura la lagere de clapete de acceleratie. Trag aer fals si nu mai merge rotund motor pe relanti si pe sarcina mica. In plus sunt greu de reglat si nu pot fi adaptat la motorul tau ca nu gasest alt venturi etc. Mai bine weber DCOE 40, eventul mikuni sau dellorto. Ms ptr sfat...am gasit galerie dinaia cu doua carb webber dar proprietaruk spune ca ii consuma 20 in oras.Asa consuma si cu solexul meu si merge ca un rahat.Mai bine merge cu carb de dacie.Am inteles ca se potriveste carbu' de Lada 1500.O s o incerc si pe asta ca de bmw nu gasesc care sa si mearga. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
solex 4a1 daca vrei.....te pot ajuta.....
-------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
O sa incerc sa vad cum iese....ms Ms ptr sfat...am gasit galerie dinaia cu doua carb webber dar proprietaruk spune ca ii consuma 20 in oras.Asa consuma si cu solexul meu si merge ca un rahat.Mai bine merge cu carb de dacie.Am inteles ca se potriveste carbu' de Lada 1500.O s o incerc si pe asta ca de bmw nu gasesc care sa si mearga. ia-ti webere astea si nu o sa-ti pare rau. 20 se consuma (desi nu cred daca sunt reglate bine) dar simti unde se duce bani. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
ia-ti webere astea si nu o sa-ti pare rau. 20 se consuma (desi nu cred daca sunt reglate bine) dar simti unde se duce bani. Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cateodata si eu am impresia asta si am 2.5. Pentru ca uneori nu am chef sa-i dau peste 2500 rpm, iar masina fiind greoaie pleaca mai greu. Al tau are doi cilindri in minus cat poti sa-i ceri? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel ![]() daca iei solex ul vezi ca matei (Asta e si username ul ) a mai reglat/ reconitionat asa ceva.el se pricepe ..are si el u e12 525 carburator . dai un p.m. vezi cum si cand t poate ajuta ![]() LE: ca sa dai de el mai usor. uite link cu masina lui : http://bmwzone.ro/forums/e12-curs-de-resta...20&start=20 This post has been edited by ionusunt: Nov 16 2008, 03:00 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel ![]() eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex. nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata ti-am zis lam dat unuia cu e12 care nu la mai montat ca a vandut masina daca nu gasesti altu dai pe la mine sal iei,eventual adu si galeria de 1.8 pt carb cu o camera sa o montam -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex. nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata ti-am zis lam dat unuia cu e12 care nu la mai montat ca a vandut masina daca nu gasesti altu dai pe la mine sal iei,eventual adu si galeria de 1.8 pt carb cu o camera sa o montam Am vorbit cu Bartro si cred ca saptamana viitoare imi da galeria asa ca o sa trec si pe la tine.Acum trebuie sa schimb si bobina de inductie pentru ca aseara cand am fost plecat intrerupea putin si cand m-am uitat dadea scantei din centru -la plus si la minu sul de la bobina....in sfarsit asta o rezolv azi...MS ptr implicare mihai.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex. nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata Asa e si la 2002. Are un surub de amestec pentru relanti/sarcina mica, un surub de turatie la relanti, si un reglaj la poma de acceleratie. Cam atat. Dar in schimb jiglerele si venturi trebuie sa fie potrivit. Daca faci rost de un carb de la 1.8, e perfect. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Alte probleme au aparut la masinuta....i-am facut aeroterna deoarece la treapta 3 se invartea mai incet ca la treapta 1 si pentru o afurisita de siguranta am edsfacut jumatate de bord...aseara am iesit in oras si am ramas fara ambreiaj...mia intrat in carcasa de la cutie pistonasul de la pompa de ambreiaj si s-a blocat acolo si a ramas ambreiajul cum ar veni calcat.Cu ea patinand si fara ambreiaj am ajuns acasa .Acum am reparat dar pe viitor trebuie sa -mi iau alta pompa sau alt pistonas.O sa descarc pozele cu flansa si cu rulmentul sa vedeti ce a mai ramas din ele....Ce sa fac masina veche......ca sa mearga trebuie schimbat absolut tot fara exceptii....dar trebuiesc bani multi ptr asta
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pistonasul poti sa il cumperi nou. nu e ft scump
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
si eu trebuie sa rezolv cu pistonasul ala, cilidru de ambreiaj pe numele lui...nu stiu cat costa insa
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
amu, am cilindrul de pe masina donatoare de motor, diseara merg sa vad daca functioneaza la mine.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am fost cu E12 le pana la Predeal so pot spune ca a mers ca uns cu o mica exceptie(din vina mea).Deoarece am ramas noaptea acolo si a fost frig uleiul din motor s-a ingrosat si mi-a aruncat garnitura de la filtrul de ulei afara .Pana sa-mi dau seama au curs cam 2.5 litri din motor.Asta s-a intamplat numai din cauza ca nu am avut cheie de filtru si l-am strans la mana.Asa ca sa-mi fie invatatura de minte si cei ce citesc poate nu vor face aceeasi greseala.
In schimb am mers la intoarcere numai 140-150 si asta m-a bucurat foarte mult k nu m-a lasat in pana(in afara de faptul ca am ramas impotmolit ...am plecat la munte ca orbii...fara caucioace...dar s-a rezolvat in sfarsit) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:46 PM |