![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
damit:D ce face mk on line asta din oameni,ba si voi parca ar avea nspe mii de vizualizari topicu asta
![]() pe de alta parte sunt curios cine dracu ia Metabond din asta?suna a medicament pentru sinucigasi ![]() oricum distractiv nu am mai ras de ceva timp asa de bine PS:BMW-urile sunt niste cazane care cer bani ,mai putin ursii si ce s-a facut pana prin anii 90 asa ![]() This post has been edited by alex230ro: Nov 14 2008, 11:26 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
... mai putin ursii si ce s-a facut pana prin anii 90 asa ![]() Aia cer metabond. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
al meu nu cere nici un fel de metabon ...ia shot uri de 10 w 60 unu dupa altu ...si le stinge cu benzina... ![]() ![]() LE : metabond iau masinile cand sunt racite....si tusesc ![]() PS: o dovada vie a calitatii superioare a produsului metabond cred ca este fostul m20b20 al lui mehigh This post has been edited by ionusunt: Nov 15 2008, 03:57 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
incepe sa sune a 9595 cu doctoru Andrei Metabond.
de cateva zile relatia mea cu cazanul de destrama..nu ne mai intelegem...parca nu mai e cazanul de care m-am indragostit! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
incepe sa sune a 9595 cu doctoru Andrei Metabond. de cateva zile relatia mea cu cazanul de destrama..nu ne mai intelegem...parca nu mai e cazanul de care m-am indragostit! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vezi ca eu acolo lucrez.2 ani m-a stresat psihic acel metabond andrei ,bond ![]() PS : nu treci pe la mine ? acum ? dami un tzrr ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
.Fratilor am fost la un service sa schimb placutele de frana. Patronul NU a vrut pentru ca nu am luat piesele de la el. Dupa ce m-am rugat de el mi-a cerut 250 RON. Japca ![]() This post has been edited by Dacian: Nov 15 2008, 11:20 AM |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si ai dat?
![]() |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Interesant topicul, forumul si atitudinea. dar nu despre asta trebuie sa vorbim acum.
Dacian, cauta cartea "BMW 3 Series e36 Service Manual - Bentley" o gasesti si in format PDF (95MB) daca esti descurcaret. Citeste-o bine, pare plictisitoare uneori, dar o sa gasesti majoritatea informatiilor de care ai nevoie pentru a-ti intretine si repara masina pe care o ai. Pentru completare, cauta si "BMW 3 Series E36 service manual - Haynes" - e buna doar ca si completare pentru cea scrisa de Bentley. Cu cele 2 carti vei detine toate informatiile necesare sa porti o discutie cu ce mecanic vrei tu, si vei avea argumentele necesare sa le ceri exact ce este nevoie pentru operatiile facute la masina ta. Alt sfat: mare atentie la ce citesti/cumperi pentru ca anul 1995 este anul dintre anii in care s-au facut niste modificari esentiale la E36. Din ce am retinut eu, exista "pana in '94" si "dupa '96", iar 95 fiind la mijloc o sa ai surpriza ca anumite piese/scheme sunt ba intr-un fel, ba in altul. O resursa buna pentru a analiza ce piese ai nevoie (coduri corecte) este www.realoem.com/bmw . Cu asta vei avea informatii despre ce piesa iti trebuie exact la masina ta. (chiar si asa, un exemplu care imi vine acum in minte este filtrul de ulei care difera in functie de modelul de capac pe care il ai la carcasa filtrului: difera filtrul de ulei daca e capac de plastic sau de aluminiu) P.S.: Din experienta mea, mecanicii care au experienta intr-o anumita marca sunt primii care nu citesc ce scrie in procedura de service data de producatorul masinii, si nici nu respecta intocmai acea procedura, pentru ca ei se bazeaza pe experienta lor. Exemplu: incercati sa faceti geometria la filaret si o sa vedeti ca ce fac ei acolo n-are legatura cu ce scrie in procedura scrisa in manualul de service. Mai rau e cand mecanicul experimentat se incapataneaza sa respecte experienta lui si nu procedura de service, dar asta e, eu m-am ferit mereu sa le las masina pe mana unor asfel de experimentati care refuza sa mai puna mana pe o carte din cand in cand. Fiecare face ce vrea pana la urma cu banii si masina lui. A, da. TOTI mecanicii pun mana pe carte si pe cheia dinamometrica atunci cand "strang chiuloasa". in rest.. mana lor experimentata e mai buna decat toate cartile din lume. Succes. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acum chiar ca se poate inchide, Darren a spus totul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Interesant topicul, forumul si atitudinea. dar nu despre asta trebuie sa vorbim acum. Dacian, cauta cartea "BMW 3 Series e36 Service Manual - Bentley" o gasesti si in format PDF (95MB) daca esti descurcaret. Citeste-o bine, pare plictisitoare uneori, dar o sa gasesti majoritatea informatiilor de care ai nevoie pentru a-ti intretine si repara masina pe care o ai. Pentru completare, cauta si "BMW 3 Series E36 service manual - Haynes" - e buna doar ca si completare pentru cea scrisa de Bentley. Cu cele 2 carti vei detine toate informatiile necesare sa porti o discutie cu ce mecanic vrei tu, si vei avea argumentele necesare sa le ceri exact ce este nevoie pentru operatiile facute la masina ta. Alt sfat: mare atentie la ce citesti/cumperi pentru ca anul 1995 este anul dintre anii in care s-au facut niste modificari esentiale la E36. Din ce am retinut eu, exista "pana in '94" si "dupa '96", iar 95 fiind la mijloc o sa ai surpriza ca anumite piese/scheme sunt ba intr-un fel, ba in altul. O resursa buna pentru a analiza ce piese ai nevoie (coduri corecte) este www.realoem.com/bmw . Cu asta vei avea informatii despre ce piesa iti trebuie exact la masina ta. (chiar si asa, un exemplu care imi vine acum in minte este filtrul de ulei care difera in functie de modelul de capac pe care il ai la carcasa filtrului: difera filtrul de ulei daca e capac de plastic sau de aluminiu) P.S.: Din experienta mea, mecanicii care au experienta intr-o anumita marca sunt primii care nu citesc ce scrie in procedura de service data de producatorul masinii, si nici nu respecta intocmai acea procedura, pentru ca ei se bazeaza pe experienta lor. Exemplu: incercati sa faceti geometria la filaret si o sa vedeti ca ce fac ei acolo n-are legatura cu ce scrie in procedura scrisa in manualul de service. Mai rau e cand mecanicul experimentat se incapataneaza sa respecte experienta lui si nu procedura de service, dar asta e, eu m-am ferit mereu sa le las masina pe mana unor asfel de experimentati care refuza sa mai puna mana pe o carte din cand in cand. Fiecare face ce vrea pana la urma cu banii si masina lui. A, da. TOTI mecanicii pun mana pe carte si pe cheia dinamometrica atunci cand "strang chiuloasa". in rest.. mana lor experimentata e mai buna decat toate cartile din lume. Succes. Frate, esti de vis. Direct la subiect. Mersi, Dacian |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
.Fratilor am fost la un service sa schimb placutele de frana. Patronul NU a vrut pentru ca nu am luat piesele de la el. Dupa ce m-am rugat de el mi-a cerut 250 RON. Japca ![]() Acolo la Seleniu? Am facut vineri geometrie acolo. Distractiv. Stai sus in sala de asteptare cu o cafea si vezi prin geam cum dau jos mechanici sfaturi intre ei depsre cum se desface reglajele alea ruginite de E32. Dar a iesit ok. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 09:20 AM |