IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E12 v12, 550i, 300ps, BBS body kit
Rating 4 V
Mihai_AMD
post May 10 2008, 10:34 PM
Post #141


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



Astazi am dat jos BBS-urile,chiar nu ma mai intelegeam cu ele,rau imi pare dar asta e sad.gif
in primul rand spatele era teroare,cu 3 insi in masina atingea,pt cine nu stie jantele sunt 8.5j si et13,si imi ieseau mult in afara nepermitand roatei sa intre sub aripa la incarcare.plus ca pe fata la fel,ieri seara am intorso in loc,erau si niste hopuri si mia lansat si a atins si strambat buza aripii fata stg sad.gif
oi avea si eu amortizoarele barcute pe fata dar nu e numia asta cauza.in fine,jantele sunt ca si date lui sportivu si urmatoarele vor fi tot BBS,RS,17'' 8j si ET 20,probabil cele de la Rares daca se hotaraste sa le dea,ca zice ca lui ii intra roata sub aripa.daca nu le da caut pana gasesc RS-uri biggrin.gif ,altceva nu pun decat in caz de forta majora
asadar jantele originale pe 14'' si-au luat locul momentan,nici nu le mai gaseam,era una prin pod,una prin magazie,una pe la garaj si una pe la un vecin laugh.gif
sper ca sa nu va bufneasca rasul ca pe mine azi cand leam montat,de,obisnuit cu cele mari astea mi se pareau ca de roaba laugh.gif

Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post May 10 2008, 10:41 PM
Post #142


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Mai bine le lasi fara capace............
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 16 2008, 09:54 AM
Post #143


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





De ce?
P.S. Mai bine dai jos capacele si mi le dai mie smile.gif Sper sa nu mai folosesc jantele pe 14, dar cine stie...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post May 16 2008, 12:51 PM
Post #144


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



sa cauti alte jante neaparat ! eventual cele de la sportivu ,rial 17" daca nu le-a dat.cred ca ar da ft bine.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 16 2008, 10:48 PM
Post #145


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



da,intai sa scap cu omologarea si iau eu si jante,n-oi fi tampit sa las chiftelele astea laugh.gif
azi am dat un gauroi in fata,cu drujba,topor s ce am mai gasit in gospodarie,caci nu aveam gaura pt filtru de aer si la vara cand sub capota erau atatea miliarde de grade celsius...nush cum ar fi mers motoru.am bagat apoi acolo palnia de pe capacul farului de e28,cu care cotul filtrului se impaca perfect,doar de acolo a fost.am mers decat 5-6km si deja cotul ala prin care intra aer in filtru era gheata,trage si el aer proaspat de munte acum smile.gif

This post has been edited by db85amd: May 16 2008, 10:49 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post May 17 2008, 08:10 AM
Post #146


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12





QUOTE (db85amd @ May 10 2008, 11:34 PM) *
jantele sunt ca si date lui sportivu si urmatoarele vor fi tot BBS,RS,17'' 8j si ET 20,probabil cele de la Rares daca se hotaraste sa le dea,ca zice ca lui ii intra roata sub aripa.daca nu le da caut pana gasesc RS-uri biggrin.gif


Da, ti-am zis ca le dau.
Numai vezi ca nu sunt RS-uri... jentile mele sunt RC.
Si despre ET, nu-ti fa probleme... nu o sa frece in nimic.
Pe fata, nici vorba...
Pe spate, cu 235/45 intra sub segmentul aripii... Daca tu o sa vrei sa pui 255/45 sau cine stie cat....
O sa vezi pe cauciucuri... Am avut 2 oameni pe bancheta spate (~150kg) si nu au frecat. O sa vezi pe talonul cauciucurilor ca nu sunt atinse deloc...

P.S.: vezi numa cu pusculita cum faci... wink.gif


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 17 2008, 09:23 AM
Post #147


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(Rares @ May 17 2008, 08:10 AM) *
Da, ti-am zis ca le dau.
Numai vezi ca nu sunt RS-uri... jentile mele sunt RC.
Si despre ET, nu-ti fa probleme... nu o sa frece in nimic.
Pe fata, nici vorba...
Pe spate, cu 235/45 intra sub segmentul aripii... Daca tu o sa vrei sa pui 255/45 sau cine stie cat....
O sa vezi pe cauciucuri... Am avut 2 oameni pe bancheta spate (~150kg) si nu au frecat. O sa vezi pe talonul cauciucurilor ca nu sunt atinse deloc...

P.S.: vezi numa cu pusculita cum faci... wink.gif

poi ce difera de la rs la rc? blink.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post May 17 2008, 09:30 AM
Post #148


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (db85amd @ May 17 2008, 10:23 AM) *
poi ce difera de la rs la rc? blink.gif


La RC curbura la spite, de la butuc spre buza jentii, e mai pronuntata.
la RC e un aliaj mai maleabil, care permite indreptarea ma usoara a jentilor. Si probabil ca atunci cand un RS se ciobeste sau crapa, un RC se indoaie...
RS cica ar fi jenti mai sportive, competitii, etc...

Asa stiu eu. Nu stiu daca e exact sau nu...

LE
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=4602&st=10
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=4629

This post has been edited by Rares: May 17 2008, 09:33 AM


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jun 3 2008, 08:25 PM
Post #149


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



Dezgrop topicul asta si din pacate nu vin cu vesti bune..............
se pare ca vara asta e din nou rezervata e12-elui meu
asta pt ca nu am rezolvat nimic cu rar-ul,si ultima sansa de a iesi pe strazi e sa refac masina maro,cum e in talon si motoru sa-l las asa netrecut in carte,si sa nu mia am treaba sa dau pe la rar.nu sunt nici primul nici ultimul care nu are motoru netrecut in carte.
asta pt ca,pt cine nu stie,am avut rugina la gascani si la oalele fata iar cand am bagat e12 in rar sa omologhez motoru mau luat ca e maisna ulblata la serii ca nu e curata,pt ca au vazut sudurile de la oale.eu sunt din dambovita,am incercat si la arges de 2 ori si nimic.mia zis cineva ca la fel a patit,am sanse mari daca cer comisie de expertiza,dar in cazu ala va trebui sa am dovada de la un service BMW ca sa montat motoru,dovada de la service autorizat ca sa reparat caroseria fara a se umbla la serii si dovada de la service autorizat ca sa revopsit maisna.doamneeeeee
in cazu asta inseamna ca mia ma duce mia de euro umblaturi,spagi si alte alea
miane mia incerc la targoviste la rar ,mai am un om care cica mar rezolva,daca nu de poimiane masina intra la munca la dezechipat pt vopsit maro,asta in paralel cu e23-urile lui sportivu.iar alta munca alta distractie,atat ca pot lucra si noaptea la e12 ca nu mia am nevoie de lumina stiu cu ochii inchisi si ultimul clips de pe masina
zau ca imi vine sa imi pun streangu sad.gif

This post has been edited by db85amd: Jun 3 2008, 08:27 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Jun 3 2008, 10:00 PM
Post #150


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30





fruntea sus! ti-am mai spus eu, orice problema isi are rezolvarea ei wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jun 3 2008, 11:07 PM
Post #151


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



iata si poza cu zona cu pricina,dupa ce am dat aripa jos.se vede zona incercuita ca sa pus tabla acolo,sudata de jur imprejur iar deasupra e seria maisnii..
ps:fruntea sus pe naiba cataline,cu oameni asa cretini ca in rromania asta nu ai cum sa ai sperante ca te ajuta
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 4 2008, 09:12 AM
Post #152


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 4 2008, 09:33 AM
Post #153


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (db85amd @ Jun 4 2008, 12:07 AM) *
iata si poza cu zona cu pricina,dupa ce am dat aripa jos.se vede zona incercuita ca sa pus tabla acolo,sudata de jur imprejur iar deasupra e seria maisnii..
ps:fruntea sus pe naiba cataline,cu oameni asa cretini ca in rromania asta nu ai cum sa ai sperante ca te ajuta

Ce ciudati. Poate ajuta daca dai jos vopsea ce o fi in jurul seria ca sa vad astia ca nu e sudat peste tot?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Jun 4 2008, 10:25 AM
Post #154


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30





Hai ma Mihaita, ca nu e dracu` asa de negru smile.gif ai sa vezi ca o sa gasesti o solutie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 4 2008, 02:57 PM
Post #155


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nu se poate, cu dreptatea in mana si sa nu mearga... eu as da jos aripa si m-as duce la ei sa vada unde am sudat si de ce. Si sa dea inpoi cu grund si antifon daca o zgaraie. wallbash.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Jun 4 2008, 07:43 PM
Post #156


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



eu acolo lasam masina.....o bagam in viteza si trageam frana de mana .....pana rezolva cineva





P.S. nu e o gluma si nici caterinca....chiar asa as face

This post has been edited by haifisch: Jun 4 2008, 07:44 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 4 2008, 07:58 PM
Post #157


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



de ce nu vii tu in bucuresti la rar ?


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 5 2008, 12:02 AM
Post #158


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





CITAT(ionusunt @ Jun 4 2008, 08:58 PM) *
de ce nu vii tu in bucuresti la rar ?

degeaba, cred ca e mai rau aici

singura rezolvare cred ca e comisie, dusa asa fara aripa eventual zgariat pe acolo sa se convinga ca nu sunt seriile umblate
teoretic ar trebui sa se rezolve, ar trebui sa se vada sudurile unde s-a peticit din cauza ruginii


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 5 2008, 06:01 AM
Post #159


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (io`s @ Jun 5 2008, 01:02 AM) *
degeaba, cred ca e mai rau aici

Nu neaparat. Eu am dat peste un inginer foarte corect cand am facut identificarea la bmw. M-a cam enervat ca a fost atat de insistent si mi-a racait putin pe la seria de sub stergatoare, a dat si cu un diluant si a luat putin vopseaua, m-a pus sa desfac si plasticul de sub stergatoare sa vada ca nu e sudata tabla si a trebuit sa rup prinderile... Dar nu vroia decat sa-si faca datoria, nu urmarea sa ia spaga sau altceva de genul asta. Si a fost deosebit de atent si din cauza ca masina venea de la Cluj, spunea ca acolo (si nu numai) se fac multe magarii cu masinile.
Spre final l-am intrebat ce-ar trebui sa fac sa pun si dimensiunile anvelopelor in cartea de identitate si talon (ca aveam doar 205/65/15), si doar a zis ca "sunt ok ca dimensiune" si m-am trezit ca mi le-a trecut in cartea de identitate, fara sa platesc vreo alta taxa.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jun 5 2008, 07:53 PM
Post #160


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(io`s @ Jun 5 2008, 12:02 AM) *
degeaba, cred ca e mai rau aici

singura rezolvare cred ca e comisie, dusa asa fara aripa eventual zgariat pe acolo sa se convinga ca nu sunt seriile umblate
teoretic ar trebui sa se rezolve, ar trebui sa se vada sudurile unde s-a peticit din cauza ruginii

dap,luni sun sa imi fac iar programare,cer comisie,mia zis cineva ca o sa o bage la "televizor" ca un aparat cu laser cica care vede sudurie de fabrica si cele "artizanale".am curaj sa o bag acolo ca o stiu curata.am mai inteles ca apoi dupa ce or sa vada ca e curata o sa bata seria in alta parte,pe oala undeva,si cred ca ma vor lua apoi ca nu am montat motoru intrun service autorizat,maca sa treaca seria sa mio bata altundeva si sa ma respinga ca nam dovada de la service de motor ca oi face rost si de dovada ceva si macar stiu ca altadata nu ma mai duc cu emotii din cauza seriei...ideal ar fi sa gasesc un sevice autorizat care sa imi dea dovada aia pana ma duc iar la ei sapt viit............voi reveni cu amanunte


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 01:56 AM