E12 v12, 550i, 300ps, BBS body kit |
E12 v12, 550i, 300ps, BBS body kit |
May 10 2008, 10:34 PM
Post
#141
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Astazi am dat jos BBS-urile,chiar nu ma mai intelegeam cu ele,rau imi pare dar asta e
in primul rand spatele era teroare,cu 3 insi in masina atingea,pt cine nu stie jantele sunt 8.5j si et13,si imi ieseau mult in afara nepermitand roatei sa intre sub aripa la incarcare.plus ca pe fata la fel,ieri seara am intorso in loc,erau si niste hopuri si mia lansat si a atins si strambat buza aripii fata stg oi avea si eu amortizoarele barcute pe fata dar nu e numia asta cauza.in fine,jantele sunt ca si date lui sportivu si urmatoarele vor fi tot BBS,RS,17'' 8j si ET 20,probabil cele de la Rares daca se hotaraste sa le dea,ca zice ca lui ii intra roata sub aripa.daca nu le da caut pana gasesc RS-uri ,altceva nu pun decat in caz de forta majora asadar jantele originale pe 14'' si-au luat locul momentan,nici nu le mai gaseam,era una prin pod,una prin magazie,una pe la garaj si una pe la un vecin sper ca sa nu va bufneasca rasul ca pe mine azi cand leam montat,de,obisnuit cu cele mari astea mi se pareau ca de roaba -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
May 10 2008, 10:41 PM
Post
#142
|
|
visator Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP |
Mai bine le lasi fara capace............
|
|
|
May 16 2008, 09:54 AM
Post
#143
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
De ce? P.S. Mai bine dai jos capacele si mi le dai mie Sper sa nu mai folosesc jantele pe 14, dar cine stie... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
May 16 2008, 12:51 PM
Post
#144
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
sa cauti alte jante neaparat ! eventual cele de la sportivu ,rial 17" daca nu le-a dat.cred ca ar da ft bine.
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
May 16 2008, 10:48 PM
Post
#145
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
da,intai sa scap cu omologarea si iau eu si jante,n-oi fi tampit sa las chiftelele astea
azi am dat un gauroi in fata,cu drujba,topor s ce am mai gasit in gospodarie,caci nu aveam gaura pt filtru de aer si la vara cand sub capota erau atatea miliarde de grade celsius...nush cum ar fi mers motoru.am bagat apoi acolo palnia de pe capacul farului de e28,cu care cotul filtrului se impaca perfect,doar de acolo a fost.am mers decat 5-6km si deja cotul ala prin care intra aer in filtru era gheata,trage si el aer proaspat de munte acum This post has been edited by db85amd: May 16 2008, 10:49 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
May 17 2008, 08:10 AM
Post
#146
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
jantele sunt ca si date lui sportivu si urmatoarele vor fi tot BBS,RS,17'' 8j si ET 20,probabil cele de la Rares daca se hotaraste sa le dea,ca zice ca lui ii intra roata sub aripa.daca nu le da caut pana gasesc RS-uri Da, ti-am zis ca le dau. Numai vezi ca nu sunt RS-uri... jentile mele sunt RC. Si despre ET, nu-ti fa probleme... nu o sa frece in nimic. Pe fata, nici vorba... Pe spate, cu 235/45 intra sub segmentul aripii... Daca tu o sa vrei sa pui 255/45 sau cine stie cat.... O sa vezi pe cauciucuri... Am avut 2 oameni pe bancheta spate (~150kg) si nu au frecat. O sa vezi pe talonul cauciucurilor ca nu sunt atinse deloc... P.S.: vezi numa cu pusculita cum faci... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
May 17 2008, 09:23 AM
Post
#147
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Da, ti-am zis ca le dau. Numai vezi ca nu sunt RS-uri... jentile mele sunt RC. Si despre ET, nu-ti fa probleme... nu o sa frece in nimic. Pe fata, nici vorba... Pe spate, cu 235/45 intra sub segmentul aripii... Daca tu o sa vrei sa pui 255/45 sau cine stie cat.... O sa vezi pe cauciucuri... Am avut 2 oameni pe bancheta spate (~150kg) si nu au frecat. O sa vezi pe talonul cauciucurilor ca nu sunt atinse deloc... P.S.: vezi numa cu pusculita cum faci... poi ce difera de la rs la rc? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
May 17 2008, 09:30 AM
Post
#148
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
poi ce difera de la rs la rc? La RC curbura la spite, de la butuc spre buza jentii, e mai pronuntata. la RC e un aliaj mai maleabil, care permite indreptarea ma usoara a jentilor. Si probabil ca atunci cand un RS se ciobeste sau crapa, un RC se indoaie... RS cica ar fi jenti mai sportive, competitii, etc... Asa stiu eu. Nu stiu daca e exact sau nu... LE http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=4602&st=10 http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=4629 This post has been edited by Rares: May 17 2008, 09:33 AM -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Jun 3 2008, 08:25 PM
Post
#149
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Dezgrop topicul asta si din pacate nu vin cu vesti bune..............
se pare ca vara asta e din nou rezervata e12-elui meu asta pt ca nu am rezolvat nimic cu rar-ul,si ultima sansa de a iesi pe strazi e sa refac masina maro,cum e in talon si motoru sa-l las asa netrecut in carte,si sa nu mia am treaba sa dau pe la rar.nu sunt nici primul nici ultimul care nu are motoru netrecut in carte. asta pt ca,pt cine nu stie,am avut rugina la gascani si la oalele fata iar cand am bagat e12 in rar sa omologhez motoru mau luat ca e maisna ulblata la serii ca nu e curata,pt ca au vazut sudurile de la oale.eu sunt din dambovita,am incercat si la arges de 2 ori si nimic.mia zis cineva ca la fel a patit,am sanse mari daca cer comisie de expertiza,dar in cazu ala va trebui sa am dovada de la un service BMW ca sa montat motoru,dovada de la service autorizat ca sa reparat caroseria fara a se umbla la serii si dovada de la service autorizat ca sa revopsit maisna.doamneeeeee in cazu asta inseamna ca mia ma duce mia de euro umblaturi,spagi si alte alea miane mia incerc la targoviste la rar ,mai am un om care cica mar rezolva,daca nu de poimiane masina intra la munca la dezechipat pt vopsit maro,asta in paralel cu e23-urile lui sportivu.iar alta munca alta distractie,atat ca pot lucra si noaptea la e12 ca nu mia am nevoie de lumina stiu cu ochii inchisi si ultimul clips de pe masina zau ca imi vine sa imi pun streangu This post has been edited by db85amd: Jun 3 2008, 08:27 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jun 3 2008, 10:00 PM
Post
#150
|
|
Mensch Maschine Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 |
fruntea sus! ti-am mai spus eu, orice problema isi are rezolvarea ei |
|
|
Jun 3 2008, 11:07 PM
Post
#151
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
iata si poza cu zona cu pricina,dupa ce am dat aripa jos.se vede zona incercuita ca sa pus tabla acolo,sudata de jur imprejur iar deasupra e seria maisnii..
ps:fruntea sus pe naiba cataline,cu oameni asa cretini ca in rromania asta nu ai cum sa ai sperante ca te ajuta -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jun 4 2008, 09:12 AM
Post
#152
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
|
|
|
Jun 4 2008, 09:33 AM
Post
#153
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
iata si poza cu zona cu pricina,dupa ce am dat aripa jos.se vede zona incercuita ca sa pus tabla acolo,sudata de jur imprejur iar deasupra e seria maisnii.. ps:fruntea sus pe naiba cataline,cu oameni asa cretini ca in rromania asta nu ai cum sa ai sperante ca te ajuta Ce ciudati. Poate ajuta daca dai jos vopsea ce o fi in jurul seria ca sa vad astia ca nu e sudat peste tot? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jun 4 2008, 10:25 AM
Post
#154
|
|
Mensch Maschine Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 |
Hai ma Mihaita, ca nu e dracu` asa de negru ai sa vezi ca o sa gasesti o solutie |
|
|
Jun 4 2008, 02:57 PM
Post
#155
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nu se poate, cu dreptatea in mana si sa nu mearga... eu as da jos aripa si m-as duce la ei sa vada unde am sudat si de ce. Si sa dea inpoi cu grund si antifon daca o zgaraie.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jun 4 2008, 07:43 PM
Post
#156
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
eu acolo lasam masina.....o bagam in viteza si trageam frana de mana .....pana rezolva cineva
P.S. nu e o gluma si nici caterinca....chiar asa as face This post has been edited by haifisch: Jun 4 2008, 07:44 PM |
|
|
Jun 4 2008, 07:58 PM
Post
#157
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
de ce nu vii tu in bucuresti la rar ?
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Jun 5 2008, 12:02 AM
Post
#158
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
de ce nu vii tu in bucuresti la rar ? degeaba, cred ca e mai rau aici singura rezolvare cred ca e comisie, dusa asa fara aripa eventual zgariat pe acolo sa se convinga ca nu sunt seriile umblate teoretic ar trebui sa se rezolve, ar trebui sa se vada sudurile unde s-a peticit din cauza ruginii -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Jun 5 2008, 06:01 AM
Post
#159
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
degeaba, cred ca e mai rau aici Nu neaparat. Eu am dat peste un inginer foarte corect cand am facut identificarea la bmw. M-a cam enervat ca a fost atat de insistent si mi-a racait putin pe la seria de sub stergatoare, a dat si cu un diluant si a luat putin vopseaua, m-a pus sa desfac si plasticul de sub stergatoare sa vada ca nu e sudata tabla si a trebuit sa rup prinderile... Dar nu vroia decat sa-si faca datoria, nu urmarea sa ia spaga sau altceva de genul asta. Si a fost deosebit de atent si din cauza ca masina venea de la Cluj, spunea ca acolo (si nu numai) se fac multe magarii cu masinile. Spre final l-am intrebat ce-ar trebui sa fac sa pun si dimensiunile anvelopelor in cartea de identitate si talon (ca aveam doar 205/65/15), si doar a zis ca "sunt ok ca dimensiune" si m-am trezit ca mi le-a trecut in cartea de identitate, fara sa platesc vreo alta taxa. -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Jun 5 2008, 07:53 PM
Post
#160
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
degeaba, cred ca e mai rau aici singura rezolvare cred ca e comisie, dusa asa fara aripa eventual zgariat pe acolo sa se convinga ca nu sunt seriile umblate teoretic ar trebui sa se rezolve, ar trebui sa se vada sudurile unde s-a peticit din cauza ruginii dap,luni sun sa imi fac iar programare,cer comisie,mia zis cineva ca o sa o bage la "televizor" ca un aparat cu laser cica care vede sudurie de fabrica si cele "artizanale".am curaj sa o bag acolo ca o stiu curata.am mai inteles ca apoi dupa ce or sa vada ca e curata o sa bata seria in alta parte,pe oala undeva,si cred ca ma vor lua apoi ca nu am montat motoru intrun service autorizat,maca sa treaca seria sa mio bata altundeva si sa ma respinga ca nam dovada de la service de motor ca oi face rost si de dovada ceva si macar stiu ca altadata nu ma mai duc cu emotii din cauza seriei...ideal ar fi sa gasesc un sevice autorizat care sa imi dea dovada aia pana ma duc iar la ei sapt viit............voi reveni cu amanunte -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 01:56 AM |