![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci sa inteleg ca si la ursul lui fratimiu e aceiasi buba de nu sta la relanti ?tu ce ziici ema ?eu auzisem ca nea fane schimbase debitmetrul cu unul bun mai demult...stii ceva de asta ?oricum o sa iau unu bun sa fac o proba ...eventual de la a mea ..am ce sa stric ? ca a mea merge prea frumos ![]() ![]() eu nu mai zic nimic, intradevar "nea fane" a schimbat debitmetru la IXul lui frac-tu inainte sa i-l vanda cu mai mult timp insa acel debitmetru a fost luat de pe o masina care avea motronik 1.3 ('89 sau '90 chiar) ceea ce frac-tu nu are, nu stiu cat de bine se potriveste el acolo si ce informatii da la computer ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#602
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
eu nu mai zic nimic, intradevar "nea fane" a schimbat debitmetru la IXul lui frac-tu inainte sa i-l vanda cu mai mult timp insa acel debitmetru a fost luat de pe o masina care avea motronik 1.3 ('89 sau '90 chiar) ceea ce frac-tu nu are, nu stiu cat de bine se potriveste el acolo si ce informatii da la computer ![]() aha ..nasol ...clar iti dai seama ca sunt alte computere. ..nu stiu cat de compatible sunt cu debitmetru ala .....mda....f misto PS :a lui fratimiu are motronik 1 nu ? PS2 :debitmetru trebe neaparat sa fie de pe un ix sa fac proba cu altul ? LE: scuze pt apelativul "nea fane" dar asa l-am auzit din gura tuturor ![]() ultimu edit:din cate stiu motronik 1.3 avea alt computer si alt debitmetru ..deci.:| This post has been edited by ionusunt: Mar 30 2008, 12:15 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#603
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
1: da 2: nu , trebuie sa fie de motronik 1 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#604
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Aia de Germania era Motronik 1 si ix-ul meu e 1.3! Am pus doar debitmetru si nu a mers pe a mea, apoi am incercat si cu calculatorul si tot nu a mers, asa ca sigur nu va merge nici la tine
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#605
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Rezolvam treaba cu chiulasa si incercam sa dam de cap ce a cauzat asta.
![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#606
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Astazi sper sa ajunga si fratele meu sa imi ia si mie ursul de la "reparat" dar din pacate cum l-am dus (nefunctional), stiti cumva unde as gasi si eu o schema a instalatiei electrice de la motor, in ideea sa stiu care sant firele care ies din panoul de sigurante si unde ar trebui sa se duca, pentru ca baiatul caruia i-am dus masina a apucat sa schimbe o parte din injectia veche, in sensul ca a dat jos jetronicul si pus motronic, acum singurele chestii care mai sant de facut sant firele si sa o pornesc. Daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu instalatia fac cinste, nu de alta dar momentan nu am avut bani sa cumpar inatalatie electrica complecta. |
|
|
![]()
Post
#607
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
cutia de transfer poa fi reparata sau mai bine cauti una sh?
cum functioneaza cea de la e30 (nu principiul ci efectiv) ? thx puteam intreba pe ymsg dar consider ca ar fi mai multi interesati |
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
cutia de transfer poa fi reparata sau mai bine cauti una sh? cum functioneaza cea de la e30 (nu principiul ci efectiv) ? thx puteam intreba pe ymsg dar consider ca ar fi mai multi interesati http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_case -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#609
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
![]() paiiiiiiiii scrie in engleza si eu vb o pasareasca de engleza apoi e general articolul nu despre cea de e30... |
|
|
![]()
Post
#610
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 99 Joined: 1-February 07 Member No.: 592 Car: E30 Engine: m20 ![]() |
salut , am si eu o problema ..numai porneste masina deloc ..parca nu`i vine benzina nushu ce sa zic ...am mers linistit cu ea ..am oprit , si cand am plecat dupa loc (un pic mai tare) imi dadea "nas" parca imi taia benzina nushu ce sa zic ..am mai mers vreo 3 km si sa oprit in mers....si numai vrea sa o ia deloc ..care ma puteti ajuta si pe mine cu un mecanic sau poate va pricepeti vreunu ..nici macar nu am putut sa o aduc acasa pt ca nu am cui la ea...a ramas aproape de comuna catelu... |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
hmm... benzina ai in rezervor? incearca sa pui 2-3 litrii si vezi daca porneste , daca nu, verifica pompa de benzina
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#612
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 99 Joined: 1-February 07 Member No.: 592 Car: E30 Engine: m20 ![]() |
benzina am ..si pompa de benzina cum o verific?
|
|
|
![]()
Post
#613
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Scoate furtunul care intra in rampa de injectoare, pune-l intr-o sticla si da la cheie, ar trebui sa curga multa benzina in timp ce invarti motorul cu electromotorul.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#614
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
care sunt simptomele unei sonde lambda stricate??? sau sa fie debitmetru??? am miros de benzina pe toba...inainte aveam si putin fum dar am umblat la debitmetru, desfacut bujiile schimbat filtru de aer si a disparut fumul, dar consumul nu a scazut si mirosul de benzina pe toba nu a disparut...motorul trage acceptabil...dar ma deranjeaza consumul si mirosul...cum se regleaza avansul la jetronic 2000? -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#615
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Avansul poate fi una din cauze, eu l-am reglat prin experimentari, nu mai miroase atat de mult a benzina in spate, iar consumul a scazut putin. Dar tot ar trebui sa-l duc la service, sa-l faca cu stroboscopul.
Dupa ce faci avansul cred ca o sa trebuiasca sa mai umbli la debitmetru. Nu stiu cum e cu sonda lambda... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#616
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
de unde se regleaza avansul? se invarte delcoul ca la Dacie?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#617
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#618
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
alta problema dubioasa ar fii faptul ca oricand, motorul rece sau cald cand ii dau cheie sa porneasca trebuie sa tin vreo 2-3 secunde contactul....e normal la motoarele in 6? sau ceva imi face mai greu presiune in instalatie?? ce anume face presiune in instalatie? pompa de benzina sau pompa de injectie ca gandeam ca in cazul in care e pompa de benzina pe duca, poate miosul de benzina sa fie de la ea in spate si nu de pe toba...care sunt simptomele unei pompe de benzina pe duca? ca de tacanit nu tacaneste e silentioasa in mers... Vas ruga sa imi ziceti care va pricepeti la motoarele astea sami ziceti pas cu pas cum sa reglez tot ca incepe sa me enerveze, motorul e in mintile lui, nu consuma ulei dar in schimb e dereglat total... mam dus la cativa mecanici o zis ca nu se baga la reglat pana numi fac rost de un debitmetru sigilat...pe care se pare nu il gasesc de 2 luni de cautari... Azi am urcat calea turzii in cluj cu a 4'a la 1500 ture si batea avansu ca la dacii??? de ce oare??? Si in frana de motor de la viteza mare uneori am detonatii mici pe toba insesizabile pt unii dar eu la aud...sau e normal pt tobele zgomotoase sport??? Ce consumabile trebuie sa mai schimb pe la motor? e posibil sa fie filtru de benzina? unde il gasesc plasat...Sa-l schimb... Alte probleme n-am doar ca in jurul baii de ulei pe la imbinare se vad urme de ulei imbacsit cu praf...Sa schimb garnitura? Si inca o chestie la benzinare trebuie curatate injectoarele asa des ca la dieseluri? Sa fac si treaba asta? e posibil ca de acolo sa fie simptomul de presiune joasa pe instalatie? E greu de scos injectoarele sa le curat? This post has been edited by Adrian Pintea: Apr 26 2008, 05:28 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#619
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu e normal sa porneasca atat de greu. Al meu uneori, dimineata porneste la sfert, alteori, dupa 6-8 ore de stat trebuie invartit chiar si 10 secunde... e ceva pe alimentare, ori injectoare deschise care ineaca motorul ori altele... pot fi multe. Daca curati injectoarele ti le si verifica daca curg sau nu. La M30 injectoarele se dau jos usor, nu stiu la M20, dar tot n-ar trebui sa fie mare lucru.
Ai o singura pompa de benzina montata ori in rezervor, ori dupa pragul din stanga, sub masina. Se poate regla debitmetrul, chiar daca-i desigilat, ceva cel putin acceptabil iese. S-a tot scris pe forum cum se regleaza. Dar intai regleaza avansul cu stroboscopul. Batea avansul la 1500 rpm? Sigur e reglat bine? Cum e avansul vacuumatic? Mai functioneaza? Sigur era zgomot de la avans? Si intrebarile pot sa curga in continuare.... Daca nici nu stii unde-i filtrul de benzina, nu-i bine. Cauta-l si schimba-l. La 318i il aveam in compartimentul motor, pe lonjeron in dreptul oalei stanga. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#620
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Se da un '88 2.5 L cu urmatoarea problema : la rece porneste intotdeauna la prima cheie, insa la cald uneori porneste cam dupa 5 secunde de dat la cheie alteori mai greu . Cand o ia mai greu uneori mirose a benzina . Ce sa fie ?
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 11:53 PM |