IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> cred ca nu ma mai iubeste ursulache, :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
ionusunt
post Dec 3 2007, 12:47 AM
Post #1


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



deci........... blink.gif dupa o problema pe cat de bizara pe atat de naspa (mi-a sarit o placuta de frana din etrier ,in MERS.-naspa senzatie...rau....din cauza faptului ca aveam prea subtire discul de frana .....prea subtire si pt placute noi!!!!am incercatsa nu schimb discu si placuta exterioara tot avea ditai jocu.......mare mare nebunie - am stat aseara de la 10 seara la 5 dimineata la un col de munca care are garaj si tot ce trebe sa scot discul ,mare nebunuie cu surubu care il tine care e un imbus de 5 deloc adanc,si evident SUDAT acolo tongue.gif ) ,asta seara opresc si eu mandru sa mi pun carburant in urs.zis si facut ma dau jos etc etc etc,ma intorc in masina..........dau cheie ,invarte ,bolboroseste ea ceva acolo ,si moare....dupa care dau cheie si invarte si atat..nimic in rest
zic ok....sa ne uitam la tot ce trebe..si incep fisele ok,bujii ok(schimbate de 14 miikm era si cazu sa fie ok:P) chem pe un amic sami dea curent...nimic
o imping sa o pornesc cu a2a ....nimic
ceva similar mi-a facut cu 3 saptamani in urma
tot asa 30 d min nu vroia neam,sau daca pornea mergea cu balbaieli si nu statea relanti neam ...dupa ce a pornit normal nici o trweaba a mers perfect ........

TIN SA MENTIONEZ CA MASINA MERGEA IN TOATE MINTILE EI PANA LA BENZINARIE,deci nici un fel de semn.
acuma-am tot auzit pareri si pareri,eu tind sa cred ca e o problema la un fir de masa,deoarece am borne incinse,cass ul se opreste de nebun uneori ..d-astea
sper din tot sufletul sa nu ma ating de debitmetru sau calculator mellow.gif huh.gif unsure.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 3 2007, 01:01 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



vrei sa te bagi in belea si sa pocesti si acaretu'....? unu ca tine sa umble cu asa at,a de disc...
surubul il scoti usor :
o siringa cu ac , pui cite o picatura de lichid de frina la limita dintre capul surubului si disc , bati usor cu un ciocan de 250g intr-un imbus din bara de hex 5 (de otel nu mamaliga vitan / china) bagat in surub , 2-3 batai , sucesti fuzeta 180' , iar2-3...de fiecare data pui o picatura de lichid...dupa ce-l scoti sa speli cu apa calda filetele , abundent . stergi cu o cirpa bine si sa-l montezi BINE UNS cu vasilina grafitata sau cu cupru . nu-l stringe tare ca nu are ce sa tina si nici nu pica daca se desface . asta in speranta ca nu l-ai rupt...noroc !

This post has been edited by brown.shark: Dec 3 2007, 01:03 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 3 2007, 01:12 AM
Post #3


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (brown.shark @ Dec 3 2007, 01:01 AM) *
vrei sa te bagi in belea si sa pocesti si acaretu'....? unu ca tine sa umble cu asa at,a de disc...
surubul il scoti usor :
o siringa cu ac , pui cite o picatura de lichid de frina la limita dintre capul surubului si disc , bati usor cu un ciocan de 250g intr-un imbus din bara de hex 5 (de otel nu mamaliga vitan / china) bagat in surub , 2-3 batai , sucesti fuzeta 180' , iar2-3...de fiecare data pui o picatura de lichid...dupa ce-l scoti sa speli cu apa calda filetele , abundent . stergi cu o cirpa bine si sa-l montezi BINE UNS cu vasilina grafitata sau cu cupru . nu-l stringe tare ca nu are ce sa tina si nici nu pica daca se desface . asta in speranta ca nu l-ai rupt...noroc !

surubu a fost scos ,discurile inlocuite,dar mare bataie de cap cu ele pt ca nu vroiam nici sa le stric ,nici sa fac tiganie ....
cat despre disc,stiam ca le vine randul,am zis astept placutele sa se duca dracului ,si schimb discul.cu 2 3 zile inainte de incident(miercuri asa ) a inceput sa se auda putin metal acolo (credeam ca e placuta dusa=de fapt avea jocsi incepuse sa se toceasca aiureapana la momentu plecarii,cea din interior era ok ,nu metal nu nimic -noroc ca etrieru a fost intreg ) si mi-am luat cele trebuincioase . chiar nu ma asteptam sa imi zboare efectiv placuta de frana ....oricum aspectul acesta l-am rezolvat aseara toate bune si frumoase la final ,chinu dracului pana acolo ......mai ales ca imi lipsea cu desavarsire imbusul de 7 pt a scoate etrierii in prima faza (nu erau turcesti/china/vitan, am rupt la tubulare si imbusi chei de mi-a venit rau-nu recomand tongue.gif )-telefoane ba care ai am rezolvat pana la urma .
vreo idee careva cu treaba din benzinarie din seara asta (ca invarte si nu proneste )


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Dec 3 2007, 01:16 AM
Post #4


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



un senzor ceva..
bobina...
distribuitorul..
sa nu incep cu... computerul sad.gif

benzineste? scanteieste?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 3 2007, 01:24 AM
Post #5


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



invarte,scantaieste benzineste , nu porneste ,sau daca porneste bolboroseste 1 secunda si atat sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif
mie imi mai facea ,dar rrar de tot ,probleme de genul la rece se chinuia un pic sa porneasca nu o lua la sfert , interceptor mi-a zis ca ar putea fi ceva pe la admisie ,gen ca nu face presiune cand porneste ceva de genul asta. ..


@io's -tot ce ai zis tu acolo se poate intampla asa brusc ?

This post has been edited by ionusunt: Dec 3 2007, 01:28 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Dec 3 2007, 01:31 AM
Post #6


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





.... pompa de benzina sau regulatorul de presiune?
.... sunt multe cauze, asa pe scrise e greu sa-ti dai seama, trebuie facut un control amanuntit


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 3 2007, 01:34 AM
Post #7


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (io`s @ Dec 3 2007, 01:31 AM) *
.... pompa de benzina sau regulatorul de presiune?
.... sunt multe cauze, asa pe scrise e greu sa-ti dai seama, trebuie facut un control amanuntit



mda stiu ca ssi mie imi sar in cap o gramada care ar putea fi.....si cum au picat si astea bai nene una ddupa alta .... unsure.gif
ma culc acum o sa vad maine dimineata ca tot ma vad cu gica ce si cum....poate porneste smile.gif ....poate nu huh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Dec 3 2007, 02:10 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



QUOTE (ionusunt @ Dec 3 2007, 12:47 AM) *
deci........... blink.gif dupa o problema pe cat de bizara pe atat de naspa (mi-a sarit o placuta de frana din etrier ,in MERS.-naspa senzatie...rau....



Asa am patit eu cu o Dacie Nova tongue.gif Nimeni nu m-a crezut! Si mare prostie... am luat placuta de pe jos sad.gif Era atat de incinsa ca mi s-a lipit de degete conf (9).gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 3 2007, 04:04 PM
Post #9


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (butcky @ Dec 3 2007, 02:10 PM) *
Asa am patit eu cu o Dacie Nova tongue.gif Nimeni nu m-a crezut! Si mare prostie... am luat placuta de pe jos sad.gif Era atat de incinsa ca mi s-a lipit de degete conf (9).gif

da f nasol evenimentu.nici p mine nu ma crede nimeni pana le arat discul (care e un fel de trofeu ).am rezolvat problema cu pronitul ,pompa de benzina nu face contact la mufa de deasupra rezervorului trtebuiesc pumni ..........acum merge biggrin.gif
in caz ca are ceva pompa,stie cineva cat e una noua/sh in stare buna ?


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Dec 3 2007, 05:29 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Vreo 4 mil noua sau 1,5 mil sh,recomand noua


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 3 2007, 06:07 PM
Post #11


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



clar noua...o sa si curat locul unde sunt mufele de la plutitor si firul de curent al pompei de benzina,deoarece avem pamant....daca pun o samanta creste floare laugh.gif laugh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Dec 4 2007, 01:16 AM
Post #12


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu te hazarda sa cumperi pompa nou... inca
desfa frumusel mufa si curata oxidul de pe papuci, un spray de contacte , poate pompa sa mearga muult si bine de acum incolo, poate o schimbi si v-a face la fel, .... nu arunca banii pe fereastra

PS: am patit si eu la fel la e36 intr-o dimineata, nici macar nu am dat cu spray de contacte, am racait putin cu surubelnita (parca) papucii si nu am mai avut prbm cativa ani (pana am vandut-o biggrin.gif )

PS2: pana la urma pompa unde e? in rezervor?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 4 2007, 02:20 AM
Post #13


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



m-a lasat din nou acum o ora :(iar nu petrece noaptea acasa
m-am dus pana acasa am luat spray de contact...nimic....
sa vad maine ce fac....nici la pumni nu mai raspunte...de nici un fel
imi vine sa ma iau cu mainile de cap....numa ce am luat si ixul de acasa pana la masina...la ala patineaza discu de ambreiaj de rupe .....sad.gif mare mincinos fostu propetar ....


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 4 2007, 02:40 AM
Post #14


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





si da pompa e in rezervor .... sad.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 4 2007, 08:37 AM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



pune-i vasilina de contacte electrice la mufa sa stea "grase"lamelele de contact si sa nu mai faca oxid . gasesti la mag gen "dioda" sau la vreun electronist . pt pamint cea mai buna solutie e sa usuci bine prin gaura de vizitare din caroserie cu un feon / pistol termic (ATENTIE :FACI ASTA AFARA CU TOATE FURTUNELE LA LOCUL LOR SI COLIERELE STRINSE , CU CAPACUL /FLANSA POMPEI PERFECT MONTAT / STRINS) apoi spargi bine pojghita aia de praf fin / pamint cu o pensula cu parul tare si o aspiri cu un aspirator bun , de putere . APOI ITI FACI O GARITURA ROTUNDA DIN BURETE CARE SA AIBA GAURA INTERIOARA CIT GAURA DE VIZITARE DIN CAROSERIE SI 3 CM PE RAZA MATERIAL . INALTIME PARCA TRB 4-5 CM , SA SE COMPRIME PUTIN . deconectezi furtune si fire , protejezi gaurile ramase deschise cu banda de mascare . inmoi bine / scufunzi inelul de burete in ulei cit mai gros de transmisie si-l storci moderat. il asezi circular intre podeaua masinii si corpul rezervorului , reconectezi tot . trb doar sa-ti aduci aminte ca la vreo 4 luni sa verifici daca mai e imbibat cu ulei , poti sa-l mai dai cu ulei cu o siringa trb 3-4 cm2 de ulei la o interventie . LIFETIME SATISFACTION GUARANTEED !!! enjoy getting dirty...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Dec 4 2007, 10:06 AM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (ionusunt @ Dec 4 2007, 02:40 AM) *
si da pompa e in rezervor .... sad.gif

hmmm la alea cu 6 cilindri parca e externat sub prag pe partea dreapta? smile.gif scimba si vezi ce mai zice:)


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Dec 4 2007, 11:08 AM
Post #17


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



se poate sa ai 2 pompe smile.gif una la prag si una in rezervor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 4 2007, 01:37 PM
Post #18


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Inainte de '88 erau sub prag, inclusiv la M10. Dupa '88 toate pompele s-au montat in rezervor indiferent de motor. Intre '87 si inceput de '89 au existat cateva struto-camile care aveau repere din ambele generatii.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 4 2007, 04:06 PM
Post #19


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (316i @ Dec 4 2007, 01:37 PM) *
Inainte de '88 erau sub prag, inclusiv la M10. Dupa '88 toate pompele s-au montat in rezervor indiferent de motor. Intre '87 si inceput de '89 au existat cateva struto-camile care aveau repere din ambele generatii.

a mea e 88...sa nu fie strut si camila tongue.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Dec 4 2007, 04:33 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



stai linistit e cabrio
vezi sa nu ai furtun infundat de pamant


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd July 2025 - 10:15 PM