![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci...........
![]() ![]() zic ok....sa ne uitam la tot ce trebe..si incep fisele ok,bujii ok(schimbate de 14 miikm era si cazu sa fie ok:P) chem pe un amic sami dea curent...nimic o imping sa o pornesc cu a2a ....nimic ceva similar mi-a facut cu 3 saptamani in urma tot asa 30 d min nu vroia neam,sau daca pornea mergea cu balbaieli si nu statea relanti neam ...dupa ce a pornit normal nici o trweaba a mers perfect ........ TIN SA MENTIONEZ CA MASINA MERGEA IN TOATE MINTILE EI PANA LA BENZINARIE,deci nici un fel de semn. acuma-am tot auzit pareri si pareri,eu tind sa cred ca e o problema la un fir de masa,deoarece am borne incinse,cass ul se opreste de nebun uneori ..d-astea sper din tot sufletul sa nu ma ating de debitmetru sau calculator ![]() ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
vrei sa te bagi in belea si sa pocesti si acaretu'....? unu ca tine sa umble cu asa at,a de disc...
surubul il scoti usor : o siringa cu ac , pui cite o picatura de lichid de frina la limita dintre capul surubului si disc , bati usor cu un ciocan de 250g intr-un imbus din bara de hex 5 (de otel nu mamaliga vitan / china) bagat in surub , 2-3 batai , sucesti fuzeta 180' , iar2-3...de fiecare data pui o picatura de lichid...dupa ce-l scoti sa speli cu apa calda filetele , abundent . stergi cu o cirpa bine si sa-l montezi BINE UNS cu vasilina grafitata sau cu cupru . nu-l stringe tare ca nu are ce sa tina si nici nu pica daca se desface . asta in speranta ca nu l-ai rupt...noroc ! This post has been edited by brown.shark: Dec 3 2007, 01:03 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
vrei sa te bagi in belea si sa pocesti si acaretu'....? unu ca tine sa umble cu asa at,a de disc... surubul il scoti usor : o siringa cu ac , pui cite o picatura de lichid de frina la limita dintre capul surubului si disc , bati usor cu un ciocan de 250g intr-un imbus din bara de hex 5 (de otel nu mamaliga vitan / china) bagat in surub , 2-3 batai , sucesti fuzeta 180' , iar2-3...de fiecare data pui o picatura de lichid...dupa ce-l scoti sa speli cu apa calda filetele , abundent . stergi cu o cirpa bine si sa-l montezi BINE UNS cu vasilina grafitata sau cu cupru . nu-l stringe tare ca nu are ce sa tina si nici nu pica daca se desface . asta in speranta ca nu l-ai rupt...noroc ! surubu a fost scos ,discurile inlocuite,dar mare bataie de cap cu ele pt ca nu vroiam nici sa le stric ,nici sa fac tiganie .... cat despre disc,stiam ca le vine randul,am zis astept placutele sa se duca dracului ,si schimb discul.cu 2 3 zile inainte de incident(miercuri asa ) a inceput sa se auda putin metal acolo (credeam ca e placuta dusa=de fapt avea jocsi incepuse sa se toceasca aiureapana la momentu plecarii,cea din interior era ok ,nu metal nu nimic -noroc ca etrieru a fost intreg ) si mi-am luat cele trebuincioase . chiar nu ma asteptam sa imi zboare efectiv placuta de frana ....oricum aspectul acesta l-am rezolvat aseara toate bune si frumoase la final ,chinu dracului pana acolo ......mai ales ca imi lipsea cu desavarsire imbusul de 7 pt a scoate etrierii in prima faza (nu erau turcesti/china/vitan, am rupt la tubulare si imbusi chei de mi-a venit rau-nu recomand ![]() vreo idee careva cu treaba din benzinarie din seara asta (ca invarte si nu proneste ) -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
un senzor ceva..
bobina... distribuitorul.. sa nu incep cu... computerul ![]() benzineste? scanteieste? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
invarte,scantaieste benzineste , nu porneste ,sau daca porneste bolboroseste 1 secunda si atat
![]() ![]() ![]() ![]() mie imi mai facea ,dar rrar de tot ,probleme de genul la rece se chinuia un pic sa porneasca nu o lua la sfert , interceptor mi-a zis ca ar putea fi ceva pe la admisie ,gen ca nu face presiune cand porneste ceva de genul asta. .. @io's -tot ce ai zis tu acolo se poate intampla asa brusc ? This post has been edited by ionusunt: Dec 3 2007, 01:28 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
.... pompa de benzina sau regulatorul de presiune? .... sunt multe cauze, asa pe scrise e greu sa-ti dai seama, trebuie facut un control amanuntit -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
.... pompa de benzina sau regulatorul de presiune? .... sunt multe cauze, asa pe scrise e greu sa-ti dai seama, trebuie facut un control amanuntit mda stiu ca ssi mie imi sar in cap o gramada care ar putea fi.....si cum au picat si astea bai nene una ddupa alta .... ![]() ma culc acum o sa vad maine dimineata ca tot ma vad cu gica ce si cum....poate porneste ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
deci........... ![]() Asa am patit eu cu o Dacie Nova ![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Asa am patit eu cu o Dacie Nova ![]() ![]() ![]() da f nasol evenimentu.nici p mine nu ma crede nimeni pana le arat discul (care e un fel de trofeu ).am rezolvat problema cu pronitul ,pompa de benzina nu face contact la mufa de deasupra rezervorului trtebuiesc pumni ..........acum merge ![]() in caz ca are ceva pompa,stie cineva cat e una noua/sh in stare buna ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Vreo 4 mil noua sau 1,5 mil sh,recomand noua -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
clar noua...o sa si curat locul unde sunt mufele de la plutitor si firul de curent al pompei de benzina,deoarece avem pamant....daca pun o samanta creste floare
![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu te hazarda sa cumperi pompa nou... inca
desfa frumusel mufa si curata oxidul de pe papuci, un spray de contacte , poate pompa sa mearga muult si bine de acum incolo, poate o schimbi si v-a face la fel, .... nu arunca banii pe fereastra PS: am patit si eu la fel la e36 intr-o dimineata, nici macar nu am dat cu spray de contacte, am racait putin cu surubelnita (parca) papucii si nu am mai avut prbm cativa ani (pana am vandut-o ![]() PS2: pana la urma pompa unde e? in rezervor? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
m-a lasat din nou acum o ora :(iar nu petrece noaptea acasa
m-am dus pana acasa am luat spray de contact...nimic.... sa vad maine ce fac....nici la pumni nu mai raspunte...de nici un fel imi vine sa ma iau cu mainile de cap....numa ce am luat si ixul de acasa pana la masina...la ala patineaza discu de ambreiaj de rupe ..... ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
si da pompa e in rezervor .... ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
pune-i vasilina de contacte electrice la mufa sa stea "grase"lamelele de contact si sa nu mai faca oxid . gasesti la mag gen "dioda" sau la vreun electronist . pt pamint cea mai buna solutie e sa usuci bine prin gaura de vizitare din caroserie cu un feon / pistol termic (ATENTIE :FACI ASTA AFARA CU TOATE FURTUNELE LA LOCUL LOR SI COLIERELE STRINSE , CU CAPACUL /FLANSA POMPEI PERFECT MONTAT / STRINS) apoi spargi bine pojghita aia de praf fin / pamint cu o pensula cu parul tare si o aspiri cu un aspirator bun , de putere . APOI ITI FACI O GARITURA ROTUNDA DIN BURETE CARE SA AIBA GAURA INTERIOARA CIT GAURA DE VIZITARE DIN CAROSERIE SI 3 CM PE RAZA MATERIAL . INALTIME PARCA TRB 4-5 CM , SA SE COMPRIME PUTIN . deconectezi furtune si fire , protejezi gaurile ramase deschise cu banda de mascare . inmoi bine / scufunzi inelul de burete in ulei cit mai gros de transmisie si-l storci moderat. il asezi circular intre podeaua masinii si corpul rezervorului , reconectezi tot . trb doar sa-ti aduci aminte ca la vreo 4 luni sa verifici daca mai e imbibat cu ulei , poti sa-l mai dai cu ulei cu o siringa trb 3-4 cm2 de ulei la o interventie . LIFETIME SATISFACTION GUARANTEED !!! enjoy getting dirty...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
si da pompa e in rezervor .... ![]() hmmm la alea cu 6 cilindri parca e externat sub prag pe partea dreapta? ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
se poate sa ai 2 pompe
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Inainte de '88 erau sub prag, inclusiv la M10. Dupa '88 toate pompele s-au montat in rezervor indiferent de motor. Intre '87 si inceput de '89 au existat cateva struto-camile care aveau repere din ambele generatii. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Inainte de '88 erau sub prag, inclusiv la M10. Dupa '88 toate pompele s-au montat in rezervor indiferent de motor. Intre '87 si inceput de '89 au existat cateva struto-camile care aveau repere din ambele generatii. a mea e 88...sa nu fie strut si camila ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
stai linistit e cabrio
vezi sa nu ai furtun infundat de pamant -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 10:15 PM |