IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> AM O MARE PROBLEMA VA ROG AJUTATIMA NU MAI PORNESTE, NU MAI PORNESTE MASINA ....
e30-DPX
post Nov 12 2007, 09:28 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 83
Joined: 22-April 07
From: BUCURESTI
Member No.: 906
Car: E30, E36
Engine: M20b25 2.5 172CP



DECI SA INCEP SA VA POVESTESC...AM UN M20B25...MOTRONIK 1.3 SONDA LAMBA OK ,DEBITMETRU OK, REGULATOR OK, POMPA DE BENZINA OK, REGULATOR DE PRESIUNE OK , RAMPA INJECTOARE + INEJCTOARE ok, AKUM INCEPE PARTEA PROASTA.....
-MASINA DE 3 ZILE IMI FACE URMATOARE FITA, DIMINEATA PORNESTE IN 6 PISTOANE , TRAGE SUPER OK NU ARE NICIO SIMTOMA CA AR AVEA VRO PROBLEMA MERG CIRK 2 3 KM CU EA MERS NORMAL,DUPA CARE MI-A MURIT DINTRO DATA IN MERS, AM TRAS PE DREAPTA SI AM ICNERCAT SA II DAU LA AUTOMAT IN CONTINUARE SI NIMIK IAM DAT LA AUTOMAT CIRK 5 MIN SI NIMIK, AM SCOS PE LOK BUJIILE SI SUTN PERFECTE , USCATE SI MERSE OK NU AFUMATE DECI ok, II DAU LA AUTOMAT SI TOT NU O IA BENZINA II VINE SI PE TUR SI PE RETUR, DAR NU MAI PORNESTE DE NICI UN FEL ... DUPA O PERIOADA DE EX 7 ORE ...ASA A FOST SA FIE LA MINE CA MAM DUS LA MUNK SI AM LASAT-O IN STRADA MAM SUIT IN MASINA SI A LUATO LA SFERT A MERS OK PANA AKS CIRK 5 KM DUAP CARE MIA MURIT IAR BRUSC (INAITNE SA MOARA A DAT SA MEARGA IN 4 ASA....) IN REST MOTORUL ESTE ABSOLUT TIPLA, TOATE ASTEA MI S-AU INTAMPALT VINERI,
-ASTAZI ADIK LUNI AM PLEKAT DE AKS AM MERS CAT SE PAOTE DE NORMAL BUCUROS CA MERGE MASINA OK SI DUAP VREO 3 4 KM IAR MIA MURIT BRUSC , IAM DAT LA AUTOMAT DE IA SARIT CAPACELE SI TOT DEGEABA, BUJIILE SUTN USCATE ,TOTUL ESTE OK, DECI IN CONCLUZIE

------------NU DESCHID INJECTOARELE RAMAN BLOCATE PE INCHIS---------------VA ROG AJUTATI-MA CA INEBUNESC MI S-A LUAT DEOARECE AM NUMAI PROBLEME DE GENU ASTA STUPID,,,VERIFIK TOTUL ESTE OK DAR DC FACE IN ASA FEL??????NU CRED K POATE FI CALCULATORUL DE VINA PT CA TOTUSI MASINA PORNESTE ,MERGE, SI DUPA O PERIOADA ASA CUM V-AM POVESTIT MOARE., VA ROG DAK AVETI VREO IDEE AJUTATIMA VA LAS SI NR MEU DE TEL,,,CAT MA COSTA CARE STIE PROBLEMA??? SA MIO FAK SI GATA CA MAM PLICTISIT DE ATATIA MECANICI SA MOR.CARE NICI EI NU STIU CE ARE .

0723 686 916
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Nov 12 2007, 09:46 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



in primul rand nu mai scrie cu caractere mari pentru ca imi da senzatia ca URLI verifica releul sau pompa de benzina daca nu cumva face ceva fitze


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 12 2007, 10:09 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





vorba lu' Sorin...verifica pompa de benzina, ca si eu am patit la fel...mergea ok dimineata sau de cate ori statea mai mult timp si apoi dupa cativa km murea si nu mai vroia sa porneasca decat dupa o perioada de timp....asa ca gaseste alta pompa si schimb-o , vezi daca mai face... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e30-DPX
post Nov 12 2007, 12:27 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 83
Joined: 22-April 07
From: BUCURESTI
Member No.: 906
Car: E30, E36
Engine: M20b25 2.5 172CP



QUOTE (Ionut @ Nov 12 2007, 10:09 AM) *
vorba lu' Sorin...verifica pompa de benzina, ca si eu am patit la fel...mergea ok dimineata sau de cate ori statea mai mult timp si apoi dupa cativa km murea si nu mai vroia sa porneasca decat dupa o perioada de timp....asa ca gaseste alta pompa si schimb-o , vezi daca mai face... smile.gif

imi cer scz pt CAPS , deci cum as putea verifik releul de ex????ca pompa este ok, baga debit garla
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Nov 12 2007, 01:00 PM
Post #5


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43



Si eu am patit de doua ori intr-o zi, dar la mine era siguranta de pe pompa de benzina, care nu prea facea contact, pana am schimbat-o.


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e30-DPX
post Nov 12 2007, 01:49 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 83
Joined: 22-April 07
From: BUCURESTI
Member No.: 906
Car: E30, E36
Engine: M20b25 2.5 172CP





QUOTE (81DMC77 @ Nov 12 2007, 01:00 PM) *
Si eu am patit de doua ori intr-o zi, dar la mine era siguranta de pe pompa de benzina, care nu prea facea contact, pana am schimbat-o.

da si asta este o ideee numai ca la mine face mereu dupa o perioada mik de timp, dc dupa cateva ore porneste masina? dak nu ma ifacea bine atingere nu mai pornea delok, dar pompa merge este ok deci eu ma intreb sa nu cumva sa fie calculatorul de vina...?? oare? ma vazut ca a mai avut cineva de pe forum o problema lafel numai ca el avea motronik 1.1 eu am 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 12 2007, 04:22 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Poate sa fie pompa, sau releul care o comanda. Mie releul asta mi-a facut figuri la 525 L-jetronic, mergeam pe autostrada, fugea de rupea (afara ploua) si brusc murea. Dupa cateva minute isi revenea. A murit/revenit de vreo patru ori dupa care n-a mai mers. Releul a fost de vina, cel care a reparat-o a zis ca l-a schimbat, dar eu cred ca doar a umblat prin el.

Tu ai modul de aprindere electronica undeva separat? E legat bine de caroserie? Poate ca nu-i legat bine si se incinge. Am ars unul asa.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 12 2007, 04:32 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



eu am avut probleme de genul asta si au disparut dupa ce am schimbat pompa+regulator benzina


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Nov 12 2007, 04:55 PM
Post #9


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



eu, la e23, imi facea condens in computerul de la motor, murea si nu mai pornea
incearca sa desaci computerul dupa ce se opreste motorul si nu mai porneste
verifica si asta


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e30-DPX
post Nov 12 2007, 05:21 PM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 83
Joined: 22-April 07
From: BUCURESTI
Member No.: 906
Car: E30, E36
Engine: M20b25 2.5 172CP





akum ma apuk sa verifik ink odata tot ce mi-ati spus voi si va anunt in cirk 2 ore maxim.sa speram ca vom afla ....va multuemssc de ajutor si astept noi idei si opinii ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e30-DPX
post Nov 12 2007, 07:17 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 83
Joined: 22-April 07
From: BUCURESTI
Member No.: 906
Car: E30, E36
Engine: M20b25 2.5 172CP



no chance sad.gif(ce sa mai nu mai pot de nervi inebunesc,,,,,,,am facut tot ce mi-ati spus am schibmat si releele de lana debitmetru ...nu stiu ce sa mai fak,,,de data asta masina a fost in garaj am facut verificarile de rigoare pe care mati indrumat sa le fak dupa care am curatat bujiile ca erau cam murdare, a stat asina cirk 10 12 min asa pornita la relantiu fara sa o misc si am mai turato din cand in cand, la un moment dat lasando singura sa mearga, nu eram langa masian am auzit pe esapament ca n umai mergea rotund, dupa care a inceput sa mearga in 4 ..sau 3.. statea la 2 sute de ture si a murit i-am mai dat odata si cred k sau udat bujiile dadea sa porneasca dar tot in 3 ....asa...deci problema de data aceasta este ca dupa o perioada cred k se ineaca...nu am mai verificat pt ca nu mai putea mde nervi:(((((((((
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post Nov 12 2007, 07:28 PM
Post #12


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



Coane vezi bobina de inductie cum e?S-ar putea cand se incalzeste sa nu mai dea scanteie!

This post has been edited by hanneman: Nov 12 2007, 07:29 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Nov 12 2007, 09:24 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



coane cand se incalzeste ???? cand sta masina???? Nu ai citit ca bujiile sunt ok ????
Daca era de la bobina trebuia sa gaseasca bujiile nitel umede nu crezi???

This post has been edited by Sorin: Nov 12 2007, 09:25 PM


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 12 2007, 11:56 PM
Post #14


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Verifica si masa de pe bloc pe caroserie daca tot esti acolo, iti ia un minut. Prima data verific-o fizic dupa care ia si masoara cu un multimetru, pui un fir pe bloc, de ex. pe capacul de la tacheti si celalalt pe o masa de pe caroserie, gen suruburile de la flansa amortizorului. Trebuie sa-ti arate 0. Masoara o data cu motorul rece si o data cand face figuri.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e30-DPX
post Nov 13 2007, 08:40 AM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 83
Joined: 22-April 07
From: BUCURESTI
Member No.: 906
Car: E30, E36
Engine: M20b25 2.5 172CP



astazi de dim am pus calculator cu 380 e uaveam 173 ambele de motronic 1.3 si vreau sa zik ca nu am mai avut nici o problema . dupamasa cand ple kspre casa am sa pun din nou calculatorul meu si am sa va anunt la ce concluzie am ajuns.sa speram ca am gasit buba dar ink nu se stie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Nov 13 2007, 09:15 AM
Post #16


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Succes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e30-DPX
post Nov 16 2007, 11:21 AM
Post #17


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 83
Joined: 22-April 07
From: BUCURESTI
Member No.: 906
Car: E30, E36
Engine: M20b25 2.5 172CP



s-a descoperit ca erau de vina releele ..le-am schibmat pe toate cele 3 de langa debitmetru si akuam merge smile.gif va multuemsc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 16 2007, 12:02 PM
Post #18


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Foarte bine. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd July 2025 - 10:19 PM