![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu crezi ca ar fii bine sa matuiasca cu lana de 800-1000 dispersoarele inainte de vopsit ?........ ............ nu stiu ce sa zic, eu le-am facut pe ale mele asa cum am explicat ,la BABA, in 2002 si poate ne spune manole cum sunt acum ![]() cat despre asteptat, da, e bine sa astepte cateva zile pana la lacuire, mie mi-au facut putin reactie (cca 3cmpatrati acolo unde e stopul de ceata)cu lacul pt ca le-am dat imediat vopsitorului si el probabil le-a lacuit tot imediat nu e rau ce zici, daca are rabdare e bine sa faca asa, dar cred ca CEL mai bine i le da unui vopsitor si el stie exact ce are de facut -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#922
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Azi mi-am cumparat pt ursulache al meu dar lucruri de care eu am sa ma bucur mai mult ,bine si el atunci cand va veni un stand alone ,un Pc intr-o carcasa f mica la care visam de mult,cu urmatoarea configuratie: Athlon x2 3600+ /512ram ddr2/250GB/dual DVD Dl/802.11.Are instalat Vista ,nu prrea sunt incantat,poate ca o sa ii bag un XP.E,si un Tv lcd de 10 inch care va fi folosit pe post de display,nu radeti de carcasa ca am sa o modific,vopsesc .
This post has been edited by George77: Oct 20 2007, 02:09 AM -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#923
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu stiu ce sa zic, eu le-am facut pe ale mele asa cum am explicat ,la BABA, in 2002 si poate ne spune manole cum sunt acum ![]() cat despre asteptat, da, e bine sa astepte cateva zile pana la lacuire, mie mi-au facut putin reactie (cca 3cmpatrati acolo unde e stopul de ceata)cu lacul pt ca le-am dat imediat vopsitorului si el probabil le-a lacuit tot imediat nu e rau ce zici, daca are rabdare e bine sa faca asa, dar cred ca CEL mai bine i le da unui vopsitor si el stie exact ce are de facut de la a stii ce sa faci pina la a face si in realitate acelasi lucru e cale lunga...altfel am duce masinile la vopsitor cu banii pe bord si am pleca la bere... |
|
|
![]()
Post
#924
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Azi mi-am cumparat pt ursulache al meu dar lucruri de care eu am sa ma bucur mai mult ,bine si el atunci cand va veni un stand alone ,un Pc intr-o carcasa f mica la care visam de mult,cu urmatoarea configuratie: Athlon x2 3600+ /512ram ddr2/250GB/dual DVD Dl/802.11.Are instalat Vista ,nu prrea sunt incantat,poate ca o sa ii bag un XP.E,si un Tv lcd de 10 inch care va fi folosit pe post de display,nu radeti de carcasa ca am sa o modific,vopsesc . WINNIE THE POOH ??? ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#925
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
DA ,m-am gandit si la asta ,initial de aia l-am si ales pe asta ca mai erau si alte modele,dar am spus ca ursuletul merita sa stea intr-un alt ursulet
si mai ales ca la origine este de aici de proape de mine din Winnipeg Manitoba. -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#926
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
trebuia sa fac de alartaieri reclama noilor mele jante cand le-am luat de la manole74,dar tocmai azi am apucat sa la fac poze,nu ca nu le-ati sti..abia ast maine sau poimaine sa le pun pe e12 cand il aduc acasa de la vopsit/reparat -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#927
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Mamaaaaaaaaaa, ce jante misto
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#928
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sa le vezi in realitate sa vezi ce tari sunt
![]() ![]() ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#929
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 28-September 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,180 Car: E46 Engine: M43 1.8i 117CP ![]() |
Sa ai noroc de ele si sa le folosesti sanatos!!! Sunt chiar superbe.
-------------------- Mihaela D.
|
|
|
![]()
Post
#930
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Sa ai noroc de ele si sa le folosesti sanatos!!! Sunt chiar superbe. mersi !! -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#931
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
azi s-a aprins becul la placute fatza (le am), urmeaza maine (cred) sa comand discurile, zimmerman sport (~300 / buc)
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#932
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Mi-am schimbat filtrul de polen cu unul de carbon...odor free:D
Si maine vreau sa ma duc pe la prietenii mei de la Automobile Bavaria sa vad de niste covorase ca poate or avea vre-o promotie pentru iarna -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#933
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
280 RON, mi-am luat eu in vara de la Filaret.
Sau gasesti in Vitan, cu 60 RON, aproximativ aceleasi dimensiuni (+2 cm lungime), acelasi format, materialul fiind un pic mai "moale" ![]() |
|
|
![]()
Post
#934
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Parbriz turcesc - 270 ron cu montaj. Impresie de plastic, nu are reflexia subtire cristalina a unuia original. material de lighean, ca sa zic asa ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#935
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Parbriz turcesc - 270 ron cu montaj. Impresie de plastic, nu are reflexia subtire cristalina a unuia original. material de lighean, ca sa zic asa ![]() sa vezi ce repede se zgirie...ai grija dimineata sa cureti lamele de praful de peste noapte , sa nu plece cu el |
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cam in fiecare dimineata bat stergatoarele pe parbriz, sa se scuture de jeg cat de cat. Problema e ca se infiltreaza apa printre parbriz si cheder. Cred ca o sa dau jos inima si-i pun niste silicon in canalul in care intra sticla, ca sa nu cumpar alt cheder.
Oricum, e diferenta enorma intre vechiul parbriz si asta nou, am mers azi noapte Roman-Tecuci-Galati-Bucuresti prin ceata cu depunere si putina ploaie (macar daca ploua ca lumea), dar am putut sa vad drumul ![]() Pot sa fac ceva cu stergatoarele? S-au ciupit de la parbrizul vechi si acum nu sterg perfect. Sunt Valeo. O sa incerc cu smirghel fin, daca n-are efect, altele. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#937
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
asta e culmea sa iau stergatoarele la smirghel.... cumpara un set nou ca e mai bine. eu tin stergatoarele pe masina maxim 6luni si le schimb
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#938
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Cam in fiecare dimineata bat stergatoarele pe parbriz, sa se scuture de jeg cat de cat. Problema e ca se infiltreaza apa printre parbriz si cheder. Cred ca o sa dau jos inima si-i pun niste silicon in canalul in care intra sticla, ca sa nu cumpar alt cheder. Oricum, e diferenta enorma intre vechiul parbriz si asta nou, am mers azi noapte Roman-Tecuci-Galati-Bucuresti prin ceata cu depunere si putina ploaie (macar daca ploua ca lumea), dar am putut sa vad drumul ![]() Pot sa fac ceva cu stergatoarele? S-au ciupit de la parbrizul vechi si acum nu sterg perfect. Sunt Valeo. O sa incerc cu smirghel fin, daca n-are efect, altele. sa nu pui silicon si intre caroserie si cheder !!!! am un exemplu unde s-a gaurit si corodat toata circumferinta parbrizului in 2 ani , de la acetatul din silicon . acolo , daca e nevoie , sa pui poliuretan . lamele daca le dai cu 500 ies perfect . daca tot umblii da si cu ceva unsoare la balamalele bratelor si la piulite , sub capacul de plastic . si daca tot esti acolo , da drumul la stergatoare fara brate montate , si pune cu o siringa citeva picaturi de ulei grafitat (iei de unde se vinde liqui-moly varsat) pe axe , acolo unde sint bucsele , ai sa ramii mirat cit de repede se duce in jos pe axe , se simte dupa aia sigur... scuze de deranj. |
|
|
![]()
Post
#939
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#940
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
smirghel, granulatia la smirghel
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 08:40 PM |