![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Am scos de tot acel plastic si ami arata super bine.Dar cred k am miscat sau s-a intamplat ceva k nu ami mai indica temp.Am pus plasticu la loc si tot nu arata.Am scos si acumulatorii k ma enerva oil service si inspection k ma enervau.Merge totul din bord in afara de temp apeiORicum acei acumulatori nu trebuie sa influenteze cu nimic ceasurile din bord.Am vb cu un electricean de la bmw si a spus ca au leg strict cu oil si inspection,Ca dam jos noi bordu si miscam ceva pe acolo sau facem ceva pe la ei nu trebuie sa influenteze ceasurile indicatoare
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am scos de tot acel plastic si ami arata super bine. Stiam eu ca se poate cumva ![]() Am auzit si eu ca acumulatorii ar avea efect asupra functionarii unor ace de bord, dar nu prea cred. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Decat sa te iei dupa ce zice unul si altul cel mai bine gugaleste cu incredere, de preferat in USA. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]()
Post
#24
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Si in legatura cu avansul am vrut sa-l reglez cu lampa stroboscopica dar nu ami iese deloc.Mie ami mai trebuie avans dar dak ai dau avans sta la 2000 ture relantiu.Am incercat sa ai iau din aer de la debitmetru si de la valva de relanti dar nu mai scade aproape deloc.Eu vreau sa stiu daca pe furtunele care vin de la inj de pornire alea de aer si cel din capacul de culbutori trebuie vreo duza ceva?Oricum nu ami explic pt k aer nu pierde pe nicaieri,am dat jos admisia,pus garnitura noua.in fine verificat tot si aer nu scapa.Sunt bolnav k am si scos un consum de11% iasi -bucuresti si am mers max 120
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai daca ai facut avansul cu lampa stroboscopica, inseamna ca ti-a iesit. Nu sacrifica setarile motorului doar pentru ca relantiul devine aiurea.
Dupa ce ai pus avansul vezi ce-i cu debitmetrul si regulatorul de relanti. Daca stii ca ai reglat avansul si debitmetrul ( http://bimmer.roadfly.com/e28/messages/arc...02w09/7437.html ) vezi daca poti aduce relanti-ul la mai putin de 1000rpm umbland numai la regulatorul de relanti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]()
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Eu dak las avansul reglat dupa lampa sta la 2000 ture si nu mai am de unde s-al reduc credema.De asta vroiam sa stiu dak pe acele furtune mai trebuie vreo duza ceva.Si ca sa-mi stea relantiul ai micsorez din avans si sta la 900 dar masina nu trage deloc |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
hmm din delco pleaca un vacuum verifica-l si pe ala(la fostul 323 al meu avea ca o supapa pe furtun care era sticata imdediat cum am scos-o masina a inceput sa mearga foarte bine)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Sa o luam sistematic.Pina sa-mi fac motorul k era varza total scotea fum si la relantiu masina se tura super de bine si mergea dar scotea fum la greu.Dupa ce am facut motorul nu mai vrea sa mearga nici cum mergea cu motorul varza.Eu la mine la delco am doua iesiri pt vacum una duce direct in admisie iar cealalta trebuia sa intre intr-o valva care se ocupa de avansul de intarziere sau asa ceva,eu asa am luat masina vara valva respectiva.Dar intrebarea e de ce mergea motorul(se tura pina la 7000 in mers)cind era varza si acum se dureaza pina la 4500 in mers.A si nici filtru de benzina nu l-am schimbat de muuuuult?eu am modelul din dreapta pozei,eu nu am piesa 12
This post has been edited by flo320: Oct 26 2007, 10:52 AM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
la mine problema a fost piesa 8 am eliminat-o si masina a mers perfect daca nu ai piesa 12 e destul de grav cred ,nu stiu cum se mai regleaza avansul la tine
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Atunci stie cineva de unde pot lua piesa cu nr 12 la un pret rezomabil.Poate sa fie si sh |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 10:08 PM |