![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
vreau sa stiu daca stie cineva ceva despre cutia getrag 262.in afara de chestia CU ULEIUL am inteles ca merge foarte bine cu diferentia. 3.07 .eu 3.43am modificarile mi le fac singur.ma intereseaza date tehnice despre cutie.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
1st - 3.72:1 2nd - 2.40:1 3rd - 1.77:1 4th - 1.26:1 5th - 1.00:1 asta este 262 asta de jos este 265 1st - 3.82:1 2nd - 2.2:1 3rd - 1.4:1 4th - 1.00:1 5th - 0.81:1 si asta este a mea 1st (3.85:1) 2nd (2.08:1) 3rd (1.375:1) 4th (1.00:1) This post has been edited by INTERCEPTOR: Aug 1 2007, 09:46 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
din ce vad eu aici 262 este la fel ca a mea cu finala la 1,00,1
cred ca diferenta ar fi doar pe 265. in cazul asta la ce bun atata munca daca nu castig nimica?? sau castig ceva .ca nu le preaa pe astea cu calculele de asta va intreb daca pun cut cu 5 care are terminatia in 1 la fel ca a mea cu 4.cred ca nu am facut nici o combinatie.sau pe masina la mers se modifica turatia sau o trage altfel .se duce mai mult in viteza cu asta 262.cine se pricee sa mi explice. george 77 bai canadianule foca de gheata ajuta ma aici sa nu muncesc degeaba -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Pai mai mult ca sigur muncesti degeaba asta daca vrei sa castigi ceva viteza in plus la aceeasi turatie,totusi verifica daca datele pe care le ai sunt reale,baga cutia cu 5 trepte in viteza a 5-a si verifica daca raportul este 1 la 1,invarte de priza si vezi daca ai diferenta la flansa din spate.Clar marea smecherie ar fi sa gasesti265 care are si a 2-a mai scurta ,aia chiar cred ca ar fi misto.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
din ce vad eu aici 262 este la fel ca a mea cu finala la 1,00,1 cred ca diferenta ar fi doar pe 265. in cazul asta la ce bun atata munca daca nu castig nimica?? sau castig ceva .ca nu le preaa pe astea cu calculele de asta va intreb daca pun cut cu 5 care are terminatia in 1 la fel ca a mea cu 4.cred ca nu am facut nici o combinatie.sau pe masina la mers se modifica turatia sau o trage altfel .se duce mai mult in viteza cu asta 262.cine se pricee sa mi explice. george 77 bai canadianule foca de gheata ajuta ma aici sa nu muncesc degeaba Daca ai un 262 acolo e un close ratio. Unde de viteza 1? stanga sus sau stanga jos? Cu close ratio castigi mult daca faci curse, rally-uri, ca pot sa ti motor in banda de putere maxima mai bine la diverse viteze. O sa ai o acceleratie mai buna. Differential nu are rost sa-i schimb. Dar de fapt ce vrei cu 5 viteze? turatie mai scazuta in treapta 5? atunci pos sa pui un 265 cu dif. pe care ai sau 262 ala cu un dif. mai lung. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
pai in primul rand cutia mea cu 4 nu prea mai merge cum imi place mie intra greu in viteaze .si face un tronc mare rau cand intra cateodata.cutia asta sa nimerit sa ajunga la mine si asta scrie pe ea.262
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
.dece naiba sa mai rotesc de ea.daca asa scrie. GETRAG 262.0.0510.90 as vrea eu un 265 cu dif mai lung.de vre o 3.07 sa ma duc 270 cu 200 de cp:
banuiesc ca nu este la fel asta de 5 cu aia cu 4.cred ca o sa scada turatia la drum lung si sigur se va duce putintel mai mult in viteza.asta ar merge sa o pun cu 3 07 dar merge si cu 3 45 cum am eu pe maasina asta am asta o pun ca a mea ma scoate din sarite -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
in fine cum a zis si io s.ala este un codn nu este 262 cutie.poate este altceva .am gasit n germania una d evanzare .este un 265 rar.are codul din poza.eu am aceasi cutie numai ca difera putin codurile la mine se termian cu 90
si are indeice 2,3 nu 1.4 la asta. manole te as ruga foate frumos daca nu ai pus cutia pe baba sa mi citesti si mie codul sa mi spui ce scrie pe cutia ta de la ema. poza cu cea din germania -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am gasit un anunt in Germana pe net cu cod asta, 262.0.510.00, vanzator scrie ca e o cutie sport cu prima viteze stanga jos de la o BMW seria 6. asta cu .90 la sfarsit am gasit ca e un 5 economic. In ce parte e prima treapta? Daca e 5 econimic nu mai treb sa schimbi diferential, parerea mea. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
getrag 262 e cutie "alpina"
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
adica cutie sport cu a1a in jos
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
da am innebunit am cutie si nu stiu ce e .daca e cum e pe e bay 400 500 euro o vand direct si o trimit in germania sa si o puna ei ca eu merg cu 4.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
deci este ca asta gasita pe e bay? a mea este 262 0510 90.si in locul ala mic unde scrie 225 1.3 la mine scrie 225 2.3
daca aflati ceva despre getragul asta al meu pls da ti o veste .deci 262 0510 90 .alt indice separat 225 2.3 intr o patratica langa cod.oi avea vre o super cutie in garaj si eu nu stiu sau o teapa de cutie?? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
deci este ca asta gasita pe e bay? a mea este 262 0510 90.si in locul ala mic unde scrie 225 1.3 la mine scrie 225 2.3 daca aflati ceva despre getragul asta al meu pls da ti o veste .deci 262 0510 90 .alt indice separat 225 2.3 intr o patratica langa cod.oi avea vre o super cutie in garaj si eu nu stiu sau o teapa de cutie?? Dar pana la urma unde e viteza 1 la cutia ta? daca e stanga jos e sport cu 1:1 in viteza 5, daca e stanga sus e 5 economic. Si pot sa si incerci care e raport in viteza 5. O bagi in 5 si invarti la partea unde vine volanta odata 360 de grade si vezi daca in spate sa invarte la fel sau mai mult. Numere pe net nu prea gasim se pare. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu prea reusesc sa o bag in a 5 a ca nu mai are tija de la schimbator si nici capul unde se prinde tija de maneta sau desfacut alea si tre sa caut eu pe la mine sa l emontez ca sa pot sa bag a 5 a sa vad cate rotati are.
deci oricum am inteles ca am 2 variante??? sport cu final 1la 1 sau economic cu o.80 .oricum ar fi banuiesc ca este bine oricare din ele??si merita munca de a o schimba pe cea de 4?care nu prea mai intra bine in a 2 si in marsalier..poate o fi placa d epresiune ca si asa am ambreajul beton This post has been edited by INTERCEPTOR: Aug 12 2007, 04:11 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Close ratio(rapoartele) la cutiile din epoca, respectiv anii '80! Getrag 260 3.83 2.20 1.40 1.00 .81 - Getrag 260/Sport 3.45 1.98 1.26 1.00 .73 - Getrag 262/CR 3.71 2.40 1.76 1.26 1.00* - Getrag 265 3.82 2.20 1.39 1.00 .81 - Getrag 265/Sport 3.44 1.98 1.26 1.00 .73 - Getrag 280 3.51 2.08 1.35 1.00 .81 - |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ceata totala .oricum cred ca merita sa pun cutia oricare fel de 265 ar fi el sport sau economic.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Close ratio(rapoartele) la cutiile din epoca, respectiv anii '80! Getrag 260 3.83 2.20 1.40 1.00 .81 - Getrag 260/Sport 3.45 1.98 1.26 1.00 .73 - Getrag 262/CR 3.71 2.40 1.76 1.26 1.00* - Getrag 265 3.82 2.20 1.39 1.00 .81 - Getrag 265/Sport 3.44 1.98 1.26 1.00 .73 - Getrag 280 3.51 2.08 1.35 1.00 .81 - manole: tu ai cutia pe care am editat-o eu cu rosu, cea cu verde este (era daca ai schimbat-o) pe masina cand ti-am dat-o, deci diferente nu ai sa ai la rapoarte mowgly: tu nu stiu ce cutie ai, tre sa ajung zilele astea la tine sa-mi i-au ce-mi apartine (adica toba... asta daca mai e !!! ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 10:26 AM |