![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare
daca incerc sa o accelerez moare instant. bujiile sunt ok (negre dar perfect uscate).. oricum nu s-ar comporta asa de la bujii.. ori n-ar porni, ori ar porni si ar merge prost.. nu cred ca s-ar opri. am testat cu alt debitmetru (bun) si tot la fel face. oricum pare problema de alimentare, dar nu prea stiu ce sa verific. am scos furtunu de la retur si baga benzina, dar problema e ca nu stiu cat de repede trebuie sa curga.. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci.. eu am mai vb cu tine pe tema asta
eu am mai intalnit simptomul asta la computer naspa, am chiar in casa un computer naspa iar simptomul masinii este identic cu ce ai tu , porneste 3-5 secunde dupa care moara iar daca vreau sa accelerez nu se accelereaza pompa de benzina poti sa o verifici in felul urmator: alimenteaz-o separat (tragi 2 fire +/- ) si o lasi sa mearga 30 sec, ar trebui sa bage 1,5l altceva... nu stiu ce sa-ti zic a, incearca sa strangulezi furtunul de retur, poate nu mai tine regulatorul presiunea in rampa, dar nu ft mult timp sa nu-ti plezneasca ceva pe acolo -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am fost si eu cand a incercat pompa. La prima impresie pompeaza suficient, chiar daca sunetul pompei mi s-a parut ciudat, ca si cand ar fi niste scurturi sau contacte imperfecte acolo. Intrebare: pompa are senzor de presiune care, atunci cand pui contact o face sa nu pompeze timp de ~ 1 secunda? (stiti bazaitul tipic, scurt care se aude la injectie). Pentru ca ma asteptam ca atunci cand pune contact sa arunce putina benzina dupa regulatorul de presiune, spre retur. Dar la el nu arunca decat in momentul in care incearca sa-l porneasca. E normal? Si eu ma tem ca poate fi dus computerul dar zic sa verifice pompa si regulatorul de pe rampa intai. Furtunul de retur e cam greu de strangulat ca-i scurt si gros. Oare ce se intampla daca-l scoate si astupa iesirea din regulator cu degetul? ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Bazaitul ala de care zici tu e doar la Jetronic din cate stiu eu.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
acum nu mai porneste deloc. nu are scanteie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
dude...cel mai bine nu mai face pe minitehnicus...si du-te la cineva care se pricepe
-------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Eu stiu ce are!!!
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare daca incerc sa o accelerez moare instant. Nu stiu cat de relevant este dar exact aceleasi simptome le-am avut si eu cand am pornit de cateva ori cu mufa de la debitmetru scoasa. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Incearca sa iei un debimetru de la cineva, inprumut sa vezi daca face la fel. Si la mine facea la fel, dar nu asa de rau ca la tine. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu are scanteie.. ce treaba are debitmetru ?
oricum o sa incerc si cu altul. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
deci ma enervezi rau ti-am mai zis:debitmetru,calculator,senzori,capac delco!!!! ori le iei si le schimbi pe toate ori unu cate unu probezi+verificat toate firele care par suspecte.daca nu metrge si nu merge faci rost de o instalatie noua
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
deci ma enervezi rau ti-am mai zis:debitmetru,calculator,senzori,capac delco!!!! ori le iei si le schimbi pe toate ori unu cate unu probezi+verificat toate firele care par suspecte.daca nu metrge si nu merge faci rost de o instalatie noua Si cu si fara debitmetru face la fel. Si cu si fara ICV face la fel. Calculatorul se duce destul de greu. Capacul de la delcou e nou, rotorul e cam paliu dar mai merge. Mai raman senzorii de pe cutie de masurat si releul de la ECU. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu raman la parerea mea, e din computer -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Maine.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am luat computerul de la da_joint.. l-am pus, a pornit, dar la fel.. dupa 2-3 secunde moare.. (ieri cu al meu nici nu mai pornea si ma gandeam ca s-a dus al meu)..
l-am pus inapoi pe al meu si face la fel.. porneste si dupa 2-3 secunde moare. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sper sa rezolvi cat mai repede problema si sa apari la intalniri cu masina
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
FZR will rise again. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
deci ai scanteie .nu mai ne minti .daca a pornit inseamna ca are scanteie ,deci poate a ramas pompa de benzina blocata sau sa stricat pur si simplu
bazaia cand pui comntactul??poate ai scanteie da nu ai alimentare ia verifica pompa..da joint daca nu vii maine cu masina nu mai am cand sa o fac asta off topic simptomele astea le am avut si eu si ghici ce era pompa de benzina .care baga cat de cat nu cum trebuia.asa ca verifica pompa repet pompa benzina sau supapa retur -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai inainte pornea da murea, apoi nici nu mai pornea (nu avea scanteie)..
am luat calculatorul de la jointu si pornea dar murea. l-am pus pe al meu si pornea si cu asta, dar la fel.. murea benzina vine, pompa se aude, dar poate totusi n-are debitul necesar. o sa incerc sa fac rost de o pompa sa incerc.. ![]() chiar, are careva o pompa sa-mi dea si mie imprumut? ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 10:16 PM |