![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Prima patzanie a avut loc acum cateva zile... sa va povestesc...
Era dimineatza si tocmai ma pregateam sa scot masina din garaj... dau cheie, motorul porneste dar mergea in 1 sau 2 pistoane maxim si la relanti nu statea deloc si tot dadea sa moara si trebuia sa-l tin in viata din acceleratie cu spritzuri... cu greu am scos masina din garaj si am plecat la drum... mai bine de 5 km am mers asa cu ea (cu viteza maxima de 40 kmh ca mai mutl nu vroia sa mearga)... dupa care brusc si-a dat drumu pistonu 3 apoi 4 si tot asa pana mergea in toate cele 6 pistonase ale sale... chestia asta am patit-o de 2 ori pana acum si de fiecare data a fost exact la fel... acuma am 2 intrebari: 1. ce are de face faza asta, ce sa schimb sau sa repar 2. e vreo problema daca merg cu masina asa cum am zis? in 2 pistoane? se poate strica ceva? ax came sau stiu eu... ? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Si eu sunt interesat de un raspuns, acelasi lucru il patesc si eu. Initial am crezut ca sunt bujiile de vina, le-am schimbat, am pus Beru Ultra X, cateva zile a mers ok, dar acum face din nou ...
![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
nu e de la bujii ca ale mele-s noi... tind sa cred ca e de la injectoare sau de la fise... altceva nu inteleg ce ar putea cauza asa probleme... pareri, opinii? cineva ceva? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
O chestie oarecum asemanatoare am patit eu la Audi. Tragea aer fals pe langa un injector (era crapata teaca) si la relanti nu functiona un cilindru. Nu era nici o modificare in mersul motorului daca-i scoteam fisa de pe bujia respectiva.
In sarcina functiona. Am rezolvat prin schimbarea tecilor si o-ring-urilor injectoarelor (le-am schimbat pe toate daca tot am umblat). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
nu cred ca se intampla din cauza aerului falsd
e posibil sa-ti fi facut condens la debitmetru daca e umblat pe acolo si sa nu mergi asa cu ea ca ai sane de pre-aprindere si detonatii ...lucruri care sunt foarte daunatoare -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
la tine nu functiona un cilindru, la mine nu merg 4 ![]() plus de asta eu nu pot duce motoru peste 2000 rpm cand face faza asta... turatia maxima e 2 mii... mai mult nu vrea nici de bag pedala prin podea la propriu... si-n plus dupa ceva drum facut isi revine... ma oboseste problema asta... si-s satul de motoarele m20 ca de dracu... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca esti sigur ca-i de la aprindere, verifica fisele si capacul de delcou... Bujiile sunt de obicei primele la care ne gandim in situatii de-astea (nu stiu de ce, poate reflex de la Dacie - n-am avut Dacie). Dar de cele mai multe ori ele nu au nici o vina, sau prea putin.
Fisele pe primul loc, mai ales ca M20 are niste fise care inconjoara motorul pana ajung la bujii ![]() Si tot daca esti sigur ca-i de la aprindere si te intrebi daca-i bine sa mergi asa: nu-i bine. Intra benzina in ulei, il subtiaza si-i distruge proprietatile de ungere. Iti mananci segmenti si tot tacamul. Eu am observat cresteri la nivelul uleiului in baie la 525 numai din cauza a doua fise "bagaboante". Nu vreau sa ma gandesc cum e la 4 cilindri care nu ard benzina... Edit: vad ca ai 129cp deci probabil ai motronic. In cazul asta capacul de delcou nu exista. Nici fisele nu stiu daca sunt atat de lungi ca la L-Jetronic. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Man ca motorul sa porneaca e nevoie ca macr jumatate din cilidri sa functioneze,in cazul tau macar 3.Tare as vrea si eu sa vad un motor in 6 cilindri care merge doar intr-un cilidru(ESTE IMPOSIBIL)
In ceea ce priveste problema ta o impartasesc si eu dar intr-o mica masura,iar parerea mea e ca se datoreaza unei pierderi de presiune la sistemul de alimentare cu benzina(la mine de ex bazaie tare pompa-e pe duca-si nu cred ca debiteza benzina in parametrii ceruti(2.5 bari)) Man ca motorul sa porneaca e nevoie ca macr jumatate din cilidri sa functioneze,in cazul tau macar 3.Tare as vrea si eu sa vad un motor in 6 cilindri care merge doar intr-un cilidru(ESTE IMPOSIBIL) In ceea ce priveste problema ta o impartasesc si eu dar intr-o mica masura,iar parerea mea e ca se datoreaza unei pierderi de presiune la sistemul de alimentare cu benzina(la mine de ex bazaie tare pompa-e pe duca-si nu cred ca debiteza benzina in parametrii ceruti(2.5 bari)) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu am o curiozitate.. de unde stiti in cati cilindrii merge?
![]() va dati seama daca merge in 4 sau in 5 ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
hm florin , iti dai seama sigur : un amic mia dat o rampa cu 6 injectoare(gri - mi-a zis ionut ca-mi tre albastre...) le-am curatat cu solutie de curatat si ultrasunete, puse pe aparat si masurat debitul ...etc sambata ma maninca in posterior si ma apuc sa le montez...ningea , intuneric..etc pe la ora 21- ud si inghetat termin mergea ...dezastru parca se rupea motirul naspa tare, nu tragea, nu se tura... noaptea baietii faceau cerce in zapada proaspata...eu ceai+paracetamol duminica le-am pus pe cele vechi(de mercedes) si am ajuns la intilnire ...vezi pozele... This post has been edited by iulian325: Feb 6 2007, 12:37 AM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
iti garantez ca in momentele in care imi face figura asta nu merge in 3 pistoane, eu am mers cu masina in 3 pistoane (cand aveam fisele praf) si stiu cum merge/trage cu 3 pistoane... ce imi face mie pun pariu ca nu merg 3 pistoane decat eventual trase de celelalte 2... in 3 pistoane nu trebuie sa tin masina din spritzuri de acceleratie ca sa nu moara in mers...
Pompa nu stiu ce sa zic... daca era gata nu-si revenea masina dupa cativa kilometrii... cu pompa gata (zic eu) imi facea faza tot timpul... eu am patit asta de 2 ori la interval de cateva zile... in rest merge foarte bine... Dar o sa iau pe rand toate solutiile date de voi, incepand de la bujii si terminand cu... ce o fi si pana la urma tot ii dau de cap... Prima miscare va fi sa schimb fisele pentru ca a doua oara cand am patit asta am apasat bine pe fise si le-am scuturat putin si si-a revenit instant... poate e coincidenta... nu stiu... (oricum a fost penibil... eram la costum in centru clujului, pe la ora 16, cu capota ridicata si scuturam prin motor... sper ca nu m-a vazut vreun cunoscut ![]() Astept in continuare pareri -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
eu am zis ca s-ar putea sa ai vre-o pierdere de presiune pe instalatie si de aia cand pornesti masina merge rau deoarece nu ai suficienta presiune,iar dupa un timp de mers pompa reuseste sa elimine acele goluri si sa debiteze benzina in parametrii normali
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
si de la ce se fac golurile? sau unde sa caut problema ca nu am nici cea mai vaga idee sau macar cum sa verific daca asta e problema
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tot pe fise mizez, pana le verifici... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
ce pot sa zic si eu.... am patit faza cu fisele... e naspa rau. am mers si eu cu 3-4 cilindri. si va zic eu e fff naspa. cu accelerratia la blana intra-a 1-a te intrece o bicicleta. merge naspa rau de tot... fise-bujii..... etc etc etc
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
ce pot sa zic si eu.... am patit faza cu fisele... e naspa rau. am mers si eu cu 3-4 cilindri. si va zic eu e fff naspa. cu accelerratia la blana intra-a 1-a te intrece o bicicleta. merge naspa rau de tot... fise-bujii..... etc etc etc ![]() o bicicleta? mergeam mai repede daca o luam pe jos! ca sa nu mai zic cat era de penibil sa veri bmw-u cum se tara cu 30 la ora pe banda de trabanturi si toti dau claxoane si injura... PENIBIL! ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 10-January 07 Member No.: 522 Car: E36 Engine: M50 2.5 ![]() |
Exact acelasi lucru am patit eu azi...Nu se tura, "imi dadea in nas" de parca nu mergea vreo bujie sau vreo fisa....am ajuns la service si au verificat baietii...mergea in toate cele 4 pistoane,deci nu era de acolo...si zice si mecanicu sa faca o tura...O ia ,ma urc cu el in masina si surpriza!MASINA NU MAI AVEA NIMIC:)).Cu cateva ore inainte ramasesem pe zero la benzina,dar nu chiar pe zero cat sa se opreasca.M-am tarait asa usor pana la benzinarie si am reusit sa bag.O explicatie ar fi ca ramanand f putina benzina in rezervor, toate gunoaiele e posibil sa le fi tras pompa de benzina(pt ca tind sa cred ca nu mai este acea sita la sorbu de la rezervor)si de aici sa nu mai debiteze destula benzina.Si la mine cred ca si filtru are in el o carutza de pietre deci asa se explica la mine(cred).va salut
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Esti din Bucuresti? Eu explic tot prin probleme la aprindere. Insesizabile in conditii normale, agravate de vremea umeda de astazi. Vezi capacul de delcou, e ok in interior, nu are uzura la cei patru electrozi? Cand ai ajuns in service n-a mai facut probleme pentru ca motorul s-a incalzit si s-a uscat. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 10-January 07 Member No.: 522 Car: E36 Engine: M50 2.5 ![]() |
Sa sti ca iau in calcul si varianta ta dar ceva nu prea se leaga....In momentul cand masina a inceput sa nu mai traga(deci a inceput prin a nu mai trage de la 2000 de rpm in sus,ca dupa vreo 15 min sa inceapa sa se si balbaie pe langa ca nu mai tragea) motorul era deja cald ca na...mersesem ceva cu el.Dar totusi o sa verific si capacu de la delcou...cum verific daca sunt uzati electrozii?Salut si ms de sfat.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Se vad daca sunt mancati, nu mai au suprafata aplatizata din interior, e zbarcita, corodata. Uita-te si la lulea.
Cand am luat ursuletul, iulika mi-a dat si un capac de delcou nou. Nu l-a schimbat ca vroia sa-i puna si lulea noua. Intr-o dimineata ploioasa motorul se cam balbaia si trebuia turat ca sa mearga rotund. La serviciu am pus capacul de delcou nou, ca era in portbagaj, iar problema a disparut. Vechiul capac avea electrozii mancati rau, 1 mm sau poate mai mult. E ciudat daca nu mai tragea de la 2000 rpm in sus... poate ca problema e in alta parte. Regulatorul de presiune, cine stie... Alte contacte imperfecte pe la debitmetru? Debitmetrul cum e? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 11:43 PM |