IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

78 Pages V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E12 528, back to basics
Rating 4 V
brown.shark
post Feb 13 2011, 08:48 AM
Post #561


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



e posibil sa fie si prafuite, cred ca o sa le faca un overhaulling total, dar la vara, nu p frigul asta, eu l-as face, mai ales ca sa schimb masticul ala tare cu ceva foarte soft, e o modificare buna pt viata farului.

oricum, cu proiectoare dreptunghiulare nu da rau deloc, parca se imbunatateste / completeaza fata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2011, 12:33 PM
Post #562


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



In mod evident cele existente nu mai iluminez cum au facut odinioara. Una e prafuit, celalt are o gaurica in sticla cauzat de o piatra si s-a coroda oglinda. O sa curat pe cel prafuit, si deja am cerut oferta pentru celalt. E interesant, pe bmwfans.info pare sa fie mai ieftin un far galben fata de un far clar.

Dar nu ma astept la o imbunatatire fenomenala. Cum asfalt si gropi sunt negre in Romania, lumina galbena nu este foarte bun pentru vizibilitate. Asfalt in Franta deseori e / era mai deschis la culoara si probabil acolo bat bine.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2011, 09:41 PM
Post #563


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Azi am avut spor. Era si necesar, pentru ca la frana dreapta spate am ajuns fier pe fier, o placuta de frana era uzat 110%..
De la vara anul trecut aveam in portbagaj placute noi ATE si kit de reparatie pentru etrierele. Am mai facut o incercare undeva la toamna, dar atunci nu am reusit sa desfac etrierele. Am tot dat cu degripant, si azi am avut noroc, s-au desfacut ambele etrierele.

Bineinteles era cat un pistonas din cele 2 blocate la fiecare etrier. S-a si simtit asta, nu prea merge frana pe spate, si cand mergea, apoi mergea infranat masina. Am reusit sa scot pistonasele blocate, lasand etrier pe disc, placuta la locul lui pe pistonas bun, si la cel blocat fara placuta. Am apasat pedala de frana pana a iesit cel blocat cat se poate de mult. Apoi am dat jos etrier si ca sa scot de tot pistonas blocat, am tinut pe cel bun blocat cu o constructie de o cheie fixa si 2 chei ajustabile care au tinut cel fix blocat peste pistonas bun. Din fericire, pistonase blocate nu erau ruginite decat foarte putin la margine. Le am frecat cu smirghel fin udat cu lichid de frana pe margina unde era un pic de rugina, apoi am curatat si frecat in etrier in cilindru bucata pana la garnitura de la etrier, unde era rugina. Am inlocuit garniturile, montat pistonas, montat protectie de praf noi (cele vechi erau cam rupte), am montat totul la loc, pus placute noi, si acuma am super frane wub.gif si masina merge mai usor.

Am reusit si in sfarsit sa dau jos bloc de M30 care de luni de zile o plimb in portbagaj celb (15).gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 13 2011, 09:55 PM
Post #564


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



banuiesc ca ai degripat si aerisitoarele...
mai ai capacele originale la ele ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Feb 13 2011, 10:11 PM
Post #565


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



S-a dus aderenta pe spate tongue.gif Am avut si eu problema cu pistonasul dr spate, a uzat aproape complet si fierul din placuta. Am luat si din disc la strung, facuse santuri. Dar am scapat plimband pistonasul de cateva zeci de ori cu pedala + o surubelnita. Sau asa sper... Capacelele alea din cauciuc pe aerisitoare sunt foarte bune. Eu am pus punte cu discuri de 528i, e28 dar mi se pare ca are un singur pistonas...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2011, 10:14 PM
Post #566


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (brown.shark @ Feb 13 2011, 09:55 PM) *
banuiesc ca ai degripat si aerisitoarele...
mai ai capacele originale la ele ?

2X da smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 13 2011, 10:14 PM
Post #567


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



tomado e28 owner - sincer, tehnic vorbind, etrierele pe care le are bart sunt mai smechere / complicate ca la e28.... sad.gif

bartro - atunci, ASAP, mai faci cva gimnastica intr-o zi, dai roatili spate jos,indepartezi capacele definitiv, speli cu benzina (2-3 cm3), cu o siringa aerisitoarele inauntru pe canal, cu ce curge pe etrier speli p unde a curs lichid d frana, cu o pompa de roti sufli ca sa se usuce, bagi tot cu siringa aia ulei de cutie in canalul central al aerisitorului, apoi, inloncuiesti capacele originale cu 2 capace de pix tip BIC, taiate la lungime cat sa acopere TOTAL aerisitoarele, si hexagonul, sa se reazeme p etrier. capacele de BIC, dupa ce le faci la dimensiune, le umpli full cu vasilina cat mai rezistenta la caldura. ce da p afara stergi cu destu' si pui la loc in cutie ca mai trb.

e ?... dance2.gif

PS; daca n-ai pompa de roate, sufli cu un furtun de la spalatoarele de parbriz, plamani ai d la bici...

This post has been edited by brown.shark: Feb 13 2011, 10:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2011, 10:19 PM
Post #568


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (tomado e28 owner @ Feb 13 2011, 10:11 PM) *
S-a dus aderenta pe spate tongue.gif Am avut si eu problema cu pistonasul dr spate, a uzat aproape complet si fierul din placuta. Am luat si din disc la strung, facuse santuri. Dar am scapat plimband pistonasul de cateva zeci de ori cu pedala + o surubelnita. Sau asa sper... Capacelele alea din cauciuc pe aerisitoare sunt foarte bune. Eu am pus punte cu discuri de 528i, e28 dar mi se pare ca are un singur pistonas...

Nu stiu cum ai putut sa mergi asa; facea groaznic la franare, tremura toate masina in chinuri. Am franat cu frana de mana mai mult de cand a aparut problema (apasand un pic frana ca sa se aprind becuri). N-ai rezolvat nimic cu plimbat pistonas, sa formeaza intre piston si etrier un strat de rugina, sa umfla, ai remediat doar temporar problema. Daca nu folosesti masina 2 saptamani probabil e blocata iar.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Feb 13 2011, 10:21 PM
Post #569


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Eh, ma gandisem intr-o vreme sa-mi pun de 540i/740i/750i, dar m-am linistit... Vineri l-a oprit pe frati-miu cu Logan-ul, toata familia in masina, avea 65km/h in dreptul indicatorului de intrare in localitate (care evident era intr-o curba la ceva distanta de prima casa). E mai sanatos sa merg mai incet si atunci franele actuale sunt foarte bune pentru 2.4td.

LE: Poi nu a blocat de la inceput. Cand s-a decis sa faca figuri aveam de parcurs 200km fara posibilitate de amanare, asa ca am mers cum a fost. De facut facea groaznic intr-adevar... Nu stiu daca s-a remediat sau nu definitiv, dar din octombrie pana acum n-a dat semne ca ar fi papat din placute, iar de blocat nu am simtit sa mai blocheze... Nici de mers nu am mai mers mult cu masina. Vom trai si vom vedea.

This post has been edited by tomado e28 owner: Feb 13 2011, 10:26 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2011, 10:24 PM
Post #570


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (brown.shark @ Feb 13 2011, 10:14 PM) *
tomado e28 owner - sincer, tehnic vorbind, etrierele pe care le are bart sunt mai smechere / complicate ca la e28.... sad.gif

Si pe fata au 4 pistonase fiecare, nu vreau sa stiu ce ma asteapta acolo wallbash.gif

Eu cred ca orice BMW franeaza suficient de bine (pentru putere cu care a iesit din fabrica) daca discuri si placute folosite sunt de calitate, si daca sistem hidraulic si servo sunt tehnic ok.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 13 2011, 10:26 PM
Post #571


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Feb 13 2011, 10:24 PM) *
QUOTE (brown.shark @ Feb 13 2011, 10:14 PM) *
tomado e28 owner - sincer, tehnic vorbind, etrierele pe care le are bart sunt mai smechere / complicate ca la e28.... sad.gif

Si pe fata au 4 pistonase fiecare, nu vreau sa stiu ce ma asteapta acolo wallbash.gif


vezi mai sus ca te-am "intristat'....

keep up the good work... thumbup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2011, 10:34 PM
Post #572


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Feb 13 2011, 10:26 PM) *
vezi mai sus ca te-am "intristat'....

Deloc. Ma gandesc asa, eu o sa mor la un moment dat. N-are rost sa fac sa tine masina mai mult decat traiesc eu. Cum a fost facut acuma, au tinut 35 de ani si nu s-au blocat. Si in mod sigur voi umbla la frane mai des ca fostul proprietar, deci le mai misc din cand in cand. Cel mai greu s-a desfacut piulita de la conducta de frana, anyway.

M-as concentra mai bine pe tabla si motor, ca acolo sunt semne mai clare de degradare.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Feb 13 2011, 10:45 PM
Post #573


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Si cu posteritatea cum ramane? tongue.gif Cand am vrut sa aerisesc puntea veche, s-a rotunjit hexagonul la aerisitor, pe urma s-a rotunjit si hexagonul la conducta. Am insistat in continuare, s-a rupt conducta, pe urma s-a rotunjit hexagonul la celalalt capat al conductei si era cat pe ce sa trebuiasca sa schimb tot sistemul de franare smile.gif Noroc ca s-a desfacut furtunul acela scurt la un capat. Oricum, de la o munca de cateva minute s-a ajuns la una de 2 zile... Asa ca trebuie verificate periodic tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 13 2011, 10:53 PM
Post #574


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





QUOTE (bartro @ Feb 13 2011, 10:34 PM) *
QUOTE (brown.shark @ Feb 13 2011, 10:26 PM) *
vezi mai sus ca te-am "intristat'....

Deloc. Ma gandesc asa, eu o sa mor la un moment dat. N-are rost sa fac sa tine masina mai mult decat traiesc eu. Cum a fost facut acuma, au tinut 35 de ani si nu s-au blocat. Si in mod sigur voi umbla la frane mai des ca fostul proprietar, deci le mai misc din cand in cand. Cel mai greu s-a desfacut piulita de la conducta de frana, anyway.

M-as concentra mai bine pe tabla si motor, ca acolo sunt semne mai clare de degradare.


si c daca , lasi masina la copii, mostenire, e frumos.

tomado - ai avut belele pt ca n-ai folosit o inelara nedecalibrata pt aerisitor si cheie de conducte pt teava...si n-ai dat cu diesel inainte...

This post has been edited by brown.shark: Feb 13 2011, 10:56 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2011, 11:23 PM
Post #575


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Feb 13 2011, 10:53 PM) *
si c daca , lasi masina la copii, mostenire, e frumos.

Nu vreau sa ajung sa ma injura familia ca le am lasat cu o vechitura cu mega consum si giga impozit biggrin.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 13 2011, 11:26 PM
Post #576


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



n-o mai da d gard ca soon e tax free...n-ai luat-o tu de fraier....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shapte
post Feb 13 2011, 11:27 PM
Post #577


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 211
Joined: 10-November 07
From: Galati
Member No.: 1,276
Car: E34, ex E12
Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP



Mie la e12 mi-a luat o zi sa schimb garniturile la etrierii de pe fata, dar am avut noroc cu conductele ca s-au desfacut usor, la fel si aerisitoarele....
Am dat afara pistoanele blocate cu aer comprimat:) Daca pe cele de pe spate le-ai facut la bordura cu alea de pe fata cred ca e mai greu.....


--------------------
e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Feb 13 2011, 11:43 PM
Post #578


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp





Pana sa ajunga bart cu masina bibelou si tax free, incarunteste tongue.gif

Deh, am folosit ce era mai bun din ce aveam la dispozitie... De dat am dat cu motorina si cu spray degripant dar tot degeaba. Daca ai fi vazut cat chin a fost sa se desfaca ce a mai ramas din teava si aerisitorul in menghina... Erau ruginite in ultimul hal. A fost unul din momentele cand preferam sa nu stiu ce inseamna masina.

Mi-e ca facem chat room aici si ne amendeaza bart, mai ales ca e in ograda lui tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 13 2011, 11:49 PM
Post #579


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



nu-i bart d'asta, si oricum mai citeste un coleg, mai invata cva....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Feb 14 2011, 08:04 AM
Post #580


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (brown.shark @ Feb 13 2011, 11:49 PM) *
nu-i bart d'asta, si oricum mai citeste un coleg, mai invata cva....

ce parere ai? Bart a dat cu ambraziv fin pe pistonase. e corect?
te intreb, pt. ca am citit pe forumul celalat, ca nu se face asa ceva. era un baiat acolo care era impotriva acestui procedeu. cica dauneaza grav. unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

78 Pages V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 07:33 AM