BMW, o masina groaz-ni-ca, mai ales E36! |
BMW, o masina groaz-ni-ca, mai ales E36! |
Oct 10 2010, 10:54 AM
Post
#281
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Cu Solenta bag mana in foc la domeniul fiabilitate si pun pariu pe orice ca ma bazez pe o asemenea masina indiferent ce distanta voi parcurge,au stiut de ce le fac constructorii,nu vroia sa scoata o masina si sa nu se vanda,romanul este pretentios cand e vb. de fiablitate,se duce vorba imediat daca este proasta masina,ori constructorul a vrut sa nu fie asfel de probleme si au reusit din punctul meu de vedere,si cei de la bmw au pus punctul pe i cand a venit vorba de fiabilitate,de cand au scos dieselurile facelift la seria 3 dupa anul 2000,poate si la seria 5 e39 sunt fiabile dieselurile dar nu ma pronunt aici.Si-au dat seama ca deh concurenta...,pana in 1998,sunt dezamagit de motoarele celor de la bmw,s-au axat pe senzational si au uitat de fiabilitate,dar s-au gandit doar la primii clienti,ei bine odata cu,concurenta asta normal ca s-au gandit sa faca niste motoare fiabile,au lasat chestile cu sunet la motor si alte fitze si s-au axat mai mult pe dieseluri si bine au facut.Mai mult ma gandesc ca dupa '90 au echipat atatea masini cu motoare m50 m52 care sincer are un mod de a trage ciudat rau de tot,ca sa scapi de asa ceva trebuia sa iei 1.6 sau 18is,la seria 5 trebuia doar un 8v trebuia sa iei ca sa scapi de modul ala de functionare a motorului,pur si simplu daca nu-l apesi bine la plecare dupa loc sunt sanse sa se opreasca,pai cum sa mergi cu un asfel de motor numai la 3500 intr-un oras?O sa dispara din ce in ce mai mult aceste masini de generatie veche,pt ca in primul rand omu se fereste de ele din cauza consumului.De ex. e32 e demult pe la fiare vechi,nu mai vezi prin oras asa ceva.Daca eram din Bucuresti George,sti ce faceam?Vb. cu tine si cu cativa baieti care sunte-ti entuziazmati de aceste masini,luam un e34 ca este inalta si confortabila sa pot lua hartoapele cu ea si faceam asa o intelegere,orice mi se defecta la ea,ma ajutati sa o repar,ca stiti mecanica si va pricepeti si va place,dar nu sa fi spus ca nu am timp,ca nu stiu ce,sti ca sa vezi,nu,ca sti e usor de zis din gura ca ''mama ce marfa e'' sau sa da-ti sfaturi ca ce bune sunt si celui care nu-i place mecanica si are probleme cu asa ceva sa-si puna mainile in cap...
|
|
|
Oct 10 2010, 10:59 AM
Post
#282
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Tu nu înţelegi că fiabilitatea este influenţată de vechimea şi uzura maşinii?
Cum naiba să fie a ta fiabilă dacă e un cazan? Valabil şi pentru E30-ul pe care l-ai avut. Când iei o maşină care are mult peste 200 000 km sau a avut nişte proprietari infecţi care şi-au bătut joc de ea, cum să te mai gândeşti la fiabilitate fără să bagi bani în ea ca s-o aduci pe linia de plutire? Unde naiba e românul pretenţios? Românul de rând vrea o maşină în care să nu bage altceva în afară de combustibil şi ulei, iar reviziile să le facă cât de rar se poate. Asta nu înseamnă că e pretenţios ci nerealist, neancorat în realitate, mai ales dacă vrea lucrurile astea de la o maşină sh. Dacă BMW-urile nu erau la fel de fiabile ca alte maşini, nu ar fi fost cumpărate de atât de mulţî oameni. Fiabilitate maximă nu există, mai ales că maşinile cu cât sunt mai noi cu atât sunt mai complexe, însă nu sunt făcute cu picioarele aşa cum crezi tu. Şi eu am avut nişte probleme destul de mari la maşină, dar asta nu din cauza celor de la BMW ci din cauza fostului proprietar care nu a întreţinut-o aşa cum trebuie. Când am cumpărat-o i-am schimbat toate amortizoarele şi câteva piese de articulaţie şi ţinuta de drum şi confortul au crescut simţitor. Acum un an am mai băgat vreo 2000 Ron în articulaţie, am luat doar piese Lemforder, iar acum merge perfect. Dacă erai în locul meu ziceai că gata, BMW-urile sunt nişte cazane. Ar trebui să aflii că articulaţia şi suspensia sunt consumabile. Tare fiabilă şi Solenza: http://www.daciaclub.ro/Probleme-tehnice-D...olenza-f18.html This post has been edited by Ciupanezu: Oct 10 2010, 11:07 AM |
|
|
Oct 10 2010, 11:10 AM
Post
#283
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
George, te chinui degeaba sa-i explici. Incearca sute de oameni de pe mai multe forumuri de ani de zile sa-i explice care e treaba cu masinile vechi neintretinute, dar el o tine pe a lui si restul sunt nebuni. Omul e pierdut! |
|
|
Oct 10 2010, 11:19 AM
Post
#284
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP |
Cum naiba sa moara motorul la pornire de pe loc daca nu il turezi la 3500? Eu in oras pornesc de pe loc in 1000 ture si nu tremura deloc, in relanti las usor ambreiajul si se duce fara sa accelerez...cred ca aici vorbim de motoare in mintile lor si motoare care nu si din cauza asta se generealizeaza ca sunt proaste...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
Oct 10 2010, 11:20 AM
Post
#285
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Cine ştie cu ce maşină cu ambreiaj uzat a mers sau cu alte probleme gen regulator de ralanti foarte murdar şi el crede că "aşa Face toate".
|
|
|
Oct 10 2010, 11:21 AM
Post
#286
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Bagat bani ce inseamna?Eu vb. de bagat bani in limita bunului simt,nu sa reconditionezi masina,iar de cand bmw este foarte cumparat?Da in prezent si acum 5 ani-6 ani vanzarile au sporit din cauza dieselurilor,aici ai dreptate,daca nu erau ele, foarte rar ai fi vazut asa ceva...,mie sincer imi pare bine ca sa terminat pt todeauna cu motoarele m50 si m52,sa fie o simpla amintire,cred ca un 320i e90 sper ca nu functioneaza cum functioneaza m50 sau m52,atat de enervante la viteze mici in oras,oricum si daca ar functiona la fel,pt mine nu ar conta ca nu as mai lua eu vreun bmw cu asfel de motor. |
|
|
Oct 10 2010, 11:21 AM
Post
#287
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Pai simplu, motorul e mort de fapt, in general, nu doar la 3500 rpm. Motivul pentru care inca mai porneste e unul clar:
BMW a facut motoare foarte fiabile. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Oct 10 2010, 11:33 AM
Post
#288
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Iar iei ca etalon o masina rupta in doua si generalizezi
Ma nene, tu ai mers cu un E36, E34, E30 in stare buna? Nu cazane d-alea de 1000€ cum au cei din cercul in care te invarti tu. Cum dracu sa nu poti sa pleci de pe loc? Eu iti plec si fara acceleratie fara sa moara motorul. Daca vrei iti fac filmulet si ti-l pun pe youtube sa vezi minunea |
|
|
Oct 10 2010, 11:35 AM
Post
#289
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Adrian,tu ai altfel de motor,este o diferenta,al tau functioneaza altfel,iar Florin tu vorbesti de o comunitate mica de oameni,care s-au strans pe un forum,daca ai face un sondaj la ceilalti conducatori care nu ai pasioneaza asfel de masini ai sa ai surprize, nu mai spune tu,ca toti cei de aici formeaza ''totul''.Iar ca sa analizez si un pic la tine situatia,va rezulta ca....nu e logic si practic ce ai facut tu cu aceasta masina,tu esti salariat,un servici banuiesc modest,cu un salariu modest,ai zis ca,calatoresti cu masina asta,cu toate ca...o consider ti-am mai zis,un risc pt neplaceri,e problema ta,dar de ce ti-ai luat un sedan cu motor de 2.5,la ce-ti foloseste Florine?Te-ai gandit asa cand pleci la drum lung cu ea ca nu e nici o afacere?Acum s-o luam logic,sa platesti un impozit asa degeaba si o asigurare destul de mare,pt o masina de aproape 20 ani,renteaza?Bine ca nu am luat si eu asa ceva,ca imi trecea prin mintea mea de atunci naiva,ma luam dupa toate mintile aiurite.Intreaba tu 10 conducatori cu masini ''normale'' sa vedem ce parere vor avea,si apoi vom vedea cine spune baliverne sau nu,asta e o paranteza ce am vrut sa spun referitor la masina care o ai,si sincer nu-mi place cum arata,te rog sa nu te superi,esti un baiat de nota 10,dar sti cum este gusturile nu se discuta,daca tie iti place e ok.
|
|
|
Oct 10 2010, 11:45 AM
Post
#290
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Mi-am luat masina cu motor mare pentru ca 90% din drumuri le fac in afara localitatii si imi place sa stiu ca am o rezerva de putere pe care sa ma bazez la nevoie. Impozitul pana sa-l dubleze nu era cine stie ce (450ron/an), nici nu-l simteam. Consumul in afara este cu 1-1,5L mai mare decat un 316i. La viteza mare (peste 120km/h chiar consuma mai putin) Diferenta de benzina (care nu este asa mare oricum) merita pentru confortul meu psihic. Imi place sa stiu ca pot sa accelerez la orice viteza, sa nu stau sa ma rog de ea, sau sa am 1km de drum liber sa pot depasi la 120km/h. Deci pentr accelaratie am luat motor mare, nu pentru viteza. De cand am masina nu i-am dat mai mult de 200km/h si asta intr-o depasire, fara sa vreau Asa ca de ce sa nu tin masina cu motor mare? Si ce legatura are ca e sedan? Ce-i drept si mie imi place mai mult coupe-ul, dar s-a nimerit sa stiu masina si sa-mi placa si am luat-o asa. Plus ca 325i sedan sunt foarte rare.. vezi una pe luna |
|
|
Oct 10 2010, 11:52 AM
Post
#291
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Bagat bani ce inseamna?Eu vb. de bagat bani in limita bunului simt,nu sa reconditionezi masina,iar de cand bmw este foarte cumparat?Da in prezent si acum 5 ani-6 ani vanzarile au sporit din cauza dieselurilor,aici ai dreptate,daca nu erau ele, foarte rar ai fi vazut asa ceva...,mie sincer imi pare bine ca sa terminat pt todeauna cu motoarele m50 si m52,sa fie o simpla amintire,cred ca un 320i e90 sper ca nu functioneaza cum functioneaza m50 sau m52,atat de enervante la viteze mici in oras,oricum si daca ar functiona la fel,pt mine nu ar conta ca nu as mai lua eu vreun bmw cu asfel de motor. Tu nu vorbeşti de limita bunului simţ, tu vrei să repari maşina cu alune, seminţe, pufuleţi, sticle de bere. Una e să recondiţionezi maşina, adică s-o desfaci complet, să schimbi cu piese noi absolut toate piesele uzate, s-o vopseşti etc. şi alta este să o pui la punct. D-aia mergi la mecanici d-ăia care încă n-au aflat că BMW-urile au cardan, d-aia te plângi fără oprire de ani de zile, pentru că eşti zgârcit şi nu vrei să scoţi bani din buzunar s-o repari, e mai ieftin să te plângi. Vânzările au crescut pentru că a existat o oarecare creştere economică şi mai ales posibilitatea de a lua credite destul de uşor, nu din cauza apariţiei diesel-urilor. M50 şi M52 se comportă normal la viteze mici, probabil că a ta are o problemă tehnică, poate e ambreiajul uzat. Nici n-ar trebui să-ţi mai iei vreun BMW pentru că n-ai capacitatea de a le aprecia. This post has been edited by Ciupanezu: Oct 10 2010, 11:53 AM |
|
|
Oct 10 2010, 11:53 AM
Post
#292
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Am zis ca e sedan,platesti atatea taxe si nu e nici o fitza sa zicem de masina sport ca sa zici ca e frumoasa macar,sa zicem din anii aia un 3000gt,aia da macar e o fitza de masina japoneza,macar ai fi stiut pt ce platesti atat,dar asa Florin pt un sedan si de aproape 20 de ani sincer sunt bani aruncati de pomana din multe puncte de vedere,dar sunt banii tai ,treaba ta,sunt multe altele de facut cu banii.
|
|
|
Oct 10 2010, 11:57 AM
Post
#293
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Eu nu am luat masina de fitza!
Daca vroiam masina de fitze luam una tunarita de pe care zburau tablele la prima frana. Masina am luat-o sa fie cat mai originala si cat mai intretinuta. Din cauza asta am dat si 6000€ pe ea cand puteam sa dau poate jumate si luam una mai de fitze. |
|
|
Oct 10 2010, 11:58 AM
Post
#294
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
daca ai face un sondaj la ceilalti conducatori care nu ai pasioneaza asfel de masini ai sa ai surprize, Şi ce importanţă are ce cred toţi maneliştii şi ignoranţii despre maşini? Cei mai mulţi vor doar o maşină care să arate scump, să consume puţin din toate punctele de vedere şi să nu se strice. Cu alte cuvinte, sunt oameni superficiali. M-am dus cu un amic la o reprezentanţă BMW ca să-şi cumpere un ceas. Prima dată ne-am dus la AB de pe centură. Acolo era angajat un cocalar manelist pe care l-am întrebat dacă au în stoc modelul de ceas cu curea metalică pe care amicul meu îl vroia, iar el zicea că nu îl au, însă, dacă vrea, poate să-şi cumpere ceasul pe care-l are şi el, adică un ceas ///M cu curea din cauciuc. Eu i-am zis că e frumos ceasul, însă mie cel puţin îmi plac mai mult ceasurile cu curea metalică. Ştii ce a zis? "Frate, eu îmi bag **** în el, eu l-am cumpărat că era cel mai scump din catalog." Aşa sunt foarte mulţi, prin urmare ce contează părerea lor? |
|
|
Oct 10 2010, 12:10 PM
Post
#295
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
referitor la masina care o ai,si sincer nu-mi place cum arata,te rog sa nu te superi,esti un baiat de nota 10,dar sti cum este gusturile nu se discuta,daca tie iti place e ok. Pai nu ziceai ca tie iti plac masinile stock? A mea e foarte stock, am si roti pe 15 chiar cu talon mare.. PS: Nu e nicio suparare, mie trebuie sa-mi placa |
|
|
Oct 10 2010, 12:12 PM
Post
#296
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Eu m-am referit ca nu-i trebuia o asfel de masina cu motor asa mare pt ca el face drumuri lungi,mda..asta cu drumuri lungi e cam de filme sf,el trebuia sa se gandeasca si la costuri,a luat o masina simpla,aproape 20 de ani si cu motor care-l seaca de bani,atat prin taxe cat si prin combustibil,pana la urma care e placerea in asa ceva?Daca face un Brasov sa zicem...Brasov....mda..posibil sa ajunga,al costa niste bani in plus si pt ce?asta nu am inteles eu.....,un maxim 2.0 ai ajungea pt ce face,chiar si un 1.8 is......,el se chinuie cu masina asta dar sti cum este odata ce e faptul consumat nu mai poti da inapoi,regretele nu-si mai au rostul,insa eu mi le impartasesc si la altii de aici,aia nu este masina de drum lung sa fim seriosi,s-o spunem pe cea dreapta,in primul rand nu te poti baza pe ea,iar la modul cum e lasata cum sa mergi prin niste zone ale tarii pe un carosabil care nu-l cunosti cu o masina asa lasata,nu sunt singurul care regreta stiu,dar unii nu spun treaba asta.
|
|
|
Oct 10 2010, 12:16 PM
Post
#297
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Cum le stii tu mai bine decat mine Esti amuzant.
Vrei sa-ti fac socoteala cu cat ma costa pe mine mai mult pe an taxele si benzina decat pe tine? Iti zic eu ca nesemnificativ. La impozit platesc mai mult, in rest este exact la fel. Pun pariu ca a mea consuma mai putin decat a ta, asigurarea e aceiasi.. Si eu nu sunt ca tine, daca as fii asa terorizat de masina cum esti tu nu m-as plange pe forumuri ca o fata mare ci as vinde-o imediat! |
|
|
Oct 10 2010, 12:19 PM
Post
#298
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
aia nu este masina de drum lung sa fim seriosi,s-o spunem pe cea dreapta,in primul rand nu te poti baza pe ea,iar la modul cum e lasata cum sa mergi prin niste zone ale tarii pe un carosabil care nu-l cunosti cu o masina asa lasata,nu sunt singurul care regreta stiu,dar unii nu spun treaba asta. Multa dobitocie poate sa duca pamantul asta... Hai sa vorbim de masina ta si sa nu generalizam. Pune o poza, poate ajungem si noi sa-ti intelegem suferinta. Apoi o sa putem sa-ti dam si sfaturi potrivite. N-ai sa vezi urma de regret in privinta achizitiei si mai ales folosirii unui BMW cu motor cat mai mare, cel putin nu la 90% din userii activi de aici. Daca te duc mintea si mainile, faci minuni cu masinile astea -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Oct 10 2010, 12:23 PM
Post
#299
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Bogdy, ti-am schimbat userul sa stie lumea cu cine discuta.
Cand te loghezi folosesti tot datele vechi. User ramirezz si parola care o aveai. |
|
|
Oct 10 2010, 12:23 PM
Post
#300
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Sigur domnule moderator,mare dreptate ai,faci minuni cu ele....stiu....atat de deosebite sunt......,merita fiecare banut.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 01:35 AM |