![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Eu am mai zis,astea ce am eu nu poate fi numita masina din punctul meu de vedere,si Florin83,Florine te rog sa nu imi iei in nume de rau cuvintele,dar cu parere de rau ,astea ce avem noi nu pot fi numite masini,hai ca tu esti alt gen,rezisti la stresul provocat de ele,reparatii,etc,dar concluzia asta este. A mea nu se strica asa des ca a ta (si daca se strica ceva, sunt maruntisuri) tocmai ca a fost mai intretinuta. Tie ti-e greu sa intelegi ca exista si masini vechi intretinute. Pt tine toate E36-urile sunt cazane ca a ta. Ei bine, nu e asa. Si stai linistit ca surubaritul la masina.. nu mai este demult o pasiune pentru mine, dar nici nu ma stresez daca se strica ceva. Daca iti zic ca sunt mai pasionat de bicicleta in care am bagat in ultimul an bani mai multi decat ai bagat tu in toate masinile tale, ma faci nebun ![]() Uite ultima achizitie de ex ![]() Problema cea mai recenta este un consumator destul de mare (0,8A) care imi termina bateria peste noapte. N-am avut timp sa o rezolv inainte de concediu si am plecat cu ea asa si totusi am facut 2500km cu ea prin alte tari. Noaptea scoteam borna de la baterie si dimineata pornea la prima cheie. Si a mea e mai lasata si nu ating cu ea daca merg atent. La denivelari oricum incetinesti indiferent de garda masinii. Am atins de cateva ori pe drumuri accidentate cum e cel din poza de mai jos, dar cu scutul ala din plastic de sub bara, pe care tu sigur nu-l ai. In afara de suspensia sport (rigida si joasa) ce te mai nemultumeste la masina ? |
|
|
||
![]()
Post
#242
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
piesa dintre volan si scaun e cu probleme
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Florine,vezi tu...,in momentul cand fac niste afirmatii eu ma bazez pe ce ma bazez,cunosc foarte bine aceste masini,referitor la acel scut,da stiu acel scut cum vine,cum se prinde,tu punand la a ta acel scut, fiind joasa mai rau ingreunezi deplasatul,acel scut nu este ca o tava plata,el se mai continua in jos cativa cm,daca imi puneam unul din acela mai rau atingeam cu fata masinii,acela e de plastic,e mai mult sa nu intre murdaria la motor,in rest e frectie la piciorul de lemn.Iar cand spui ca masina ta a fost intretinuta,asta este parerea ta,asa o vezi tu,insa in majoritatea cazurilor adevarul este altul,numai ca unii le accepta asa cum sunt.Xox amice lasa-ma cu ideile tale,tu crezi ca ma iau eu dupa tine,tu crezi ca mai ma iau eu dupa cineva..,ramai la ideile tale amice,iar Solenza da,pt. mine e o masina deosebita din multe puncte de vedere,doar ca....pe timp ce trece se invecheste si ea din ce in ce mai mult.... |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Bogdyy, mai calmează-te naiba cu suspensia aia şi cu toate fanteziile astea stupide despre Logan şi alte tāmpenii pe care le ai īn cap.
Dacă ai o maşină cu probleme la suspensie şi articulaţie, aşa cum ai tu, normal că fiecare groapă luată īţi provoacă o criză de nervi, asta s-ar īntāmpla şi la Logan nu doar la un E36. Maşina ta probabil că are suspensie sport, iar suspensia sport nu e deloc enervantă dacă e īn stare bună, la fel şi articulaţia. Tu poate nici măcar nu ai suspensie sport, nu m-aş mira să ai suspensie standard cu amortizoare sparte la cāt de bine īţi īntreţii maşinile şi cāt de tare fugi de orice bec ars. O să ajungi să ai un atac de panică pentru fiecare bec pe care-l găseşti ars sau pentru fiecare martor de eroare aprins. Īncearcă şi tu să foloseşti organul gāndirii că nu īl ai degeaba. Chiar asa trebuie să repeţi etern aceleaşi aberaţii? De curiozitate măcar, mergi la un service ca lumea şi fă o constatare. O să rămāi surprins. Singura vină e a ta pentru că te-ai zgārcit cānd ai cumpărat maşina. Te-ai gāndit că toate maşinile vechi sunt la fel şi că un cazan de genul ăsta nu merită peste 2500 €, mai ales dacă arată cāt de cāt bine, sigur şi merge bine. Ei bine, treaba nu stă deloc aşa, īnsă te īncăpăţānezi să nu īnţelegi asta. Tu singur eşti de vină pentru ceea ce păţeşti. Decāt să te plāngi atāta, fă o constatare la un service, iar dacă factura e prea mare şi nu-ţi permiţi reparaţiile, vinde-o şi ia-ţi un cazan d-ăla de Solenza. Salut baieti,hai ca am atins in seara asta la un sens giratoriu,sa format o denivelare,eu schimbam melodia la cass si nu am mai fost atent http://www.youtube.com/watch?v=KaHhecYOnw4 This post has been edited by Ciupanezu: Oct 8 2010, 10:57 AM |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Florine,vezi tu...,in momentul cand fac niste afirmatii eu ma bazez pe ce ma bazez,cunosc foarte bine aceste masini,referitor la acel scut,da stiu acel scut cum vine,cum se prinde,tu punand la a ta acel scut, fiind joasa mai rau ingreunezi deplasatul,acel scut nu este ca o tava plata,el se mai continua in jos cativa cm,daca imi puneam unul din acela mai rau atingeam cu fata masinii,acela e de plastic,e mai mult sa nu intre murdaria la motor,in rest e frectie la piciorul de lemn.Iar cand spui ca masina ta a fost intretinuta,asta este parerea ta,asa o vezi tu,insa in majoritatea cazurilor adevarul este altul,numai ca unii le accepta asa cum sunt.Xox amice lasa-ma cu ideile tale,tu crezi ca ma iau eu dupa tine,tu crezi ca mai ma iau eu dupa cineva..,ramai la ideile tale amice,iar Solenza da,pt. mine e o masina deosebita din multe puncte de vedere,doar ca....pe timp ce trece se invecheste si ea din ce in ce mai mult.... Scutul nu l-am pus eu ci asa a venit din fabrica. ![]() Cred ca mai conteaza si cum mergi. Daca tu iei blana toate gropile e normal sa atingi. Eu nu am atins chiar niciodata cu scutul ala pe sosea , indiferent cat de accidentat era drumul. Nu trebuie sa fii mare mecanic sa-ti dai seama cat de intretinuta e o masina. De ce nu-ti iei o solenza? De ce te chinui cu masina asta de 2 ani? ![]() Chiar nu sunt ironic si as vrea sa imi raspunzi serios. |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Salut,as vrea mai intai sa-l intreb pe Ciupanezu,stiu ca e un om care spune lucrurilor pe nume,de ce Solenza este un cazan cum spune el.Da-mi o definitie corecta prin care rezulta ca acea masina este un cazan.Ce are masina aceia de poate fi numita asa?Al intreb pe Ciupanezu,nu intreb pe nimeni pt ca de raspunsuri aiurea fara logica din partea unor snobi nu ma intereseaza.Tu ai mers Ciupanezu cu o Solenza?Cred ca ai condus,dar in sinea ta chiar daca nu recunosti,nu poti sa nu apreciezi cat de bine raspunde la comenzi fata de un e36 chiar daca o fi intretinut cum spui tu.Ca nu are ea optiuni pe volan,pachet lumini,astea scuza-ma sunt fitze,care sincer nu mai ma pasioneaza,doamne,doamne ce inseamna carcoteala asta,ok,Florine accepta tu in continuare si mergi cocosat la volan cu spatele incordat si uita-te dupa denivelari,invatale unde sunt si stai in continuare asa,eu nu voi accepta asa ceva never,pt ca nu am devenit sclavul unei masini.. |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Am făcut şcoala de şoferi pe Solenza.
O maşină prost insonorizată, prost finisată, cu un interior anost şi hidos, nişte scaune deloc confortabile şi pe care niciodată nu le poţi regla cum trebuie tocmai pentru că au foarte puţine reglaje, un ambreiaj care prinde foarte sus, parcă e făcut special să te enerveze, spaţiu interior inferior faţă de E36, despre dinamică şi frāne sau stabilitate nici n-are rost să vorbim. Am condus vreo 2 E36-uri īn stare bună si erau peste din orice punct de vedere. Şi tine cont că Solenza totuşi īmi place mai mult decāt Logan. ![]() Singurul punct la care Solenza şi Logan excelează este preţul redus de achiziţie. P.S: Dacă mă vei īntreba dacă există, din punctul meu de vedere, E36-uri īn stare mai proastă decāt unele Solenza, īţi pot răspunde că da, īntr-adevăr există, īnsă acelea nu sunt relevante īn discuţie. Ca să iasă o comparaţie corectă, trebuie să comparăm maşini īn stare tehnică bună. This post has been edited by Ciupanezu: Oct 8 2010, 11:58 AM |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Salut,as vrea mai intai sa-l intreb pe Ciupanezu,stiu ca e un om care spune lucrurilor pe nume,de ce Solenza este un cazan cum spune el.Da-mi o definitie corecta prin care rezulta ca acea masina este un cazan.Ce are masina aceia de poate fi numita asa?Al intreb pe Ciupanezu,nu intreb pe nimeni pt ca de raspunsuri aiurea fara logica din partea unor snobi nu ma intereseaza.Tu ai mers Ciupanezu cu o Solenza?Cred ca ai condus,dar in sinea ta chiar daca nu recunosti,nu poti sa nu apreciezi cat de bine raspunde la comenzi fata de un e36 chiar daca o fi intretinut cum spui tu.Ca nu are ea optiuni pe volan,pachet lumini,astea scuza-ma sunt fitze,care sincer nu mai ma pasioneaza,doamne,doamne ce inseamna carcoteala asta,ok,Florine accepta tu in continuare si mergi cocosat la volan cu spatele incordat si uita-te dupa denivelari,invatale unde sunt si stai in continuare asa,eu nu voi accepta asa ceva never,pt ca nu am devenit sclavul unei masini.. Ba vad ca esti sclavul unei masini... altfel ai vinde-o. PS: eu stau foarte relaxat cand conduc. ![]() |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Eu nu stiu de ce comparati masini din categorii diferite...una e un Logan nou care e 6000euro si e cu garantie, deci normal sa nu se strice macar pana e in garantie si alta e o masina veche de 20 ani cu sute de mii de km in spate care se strica din cand in cand si care nu valoreaza mai mult de 2500euro...Comparatia asta e una fara rost si e pierdere de vreme blabla-ul in jurul ei in posturi intregi...Mai bine comparati cu un logan de 300mii km si din prima serie caci alea se vand cam la banii aia cu bmw-ul
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Florine[...] Iar cand spui ca masina ta a fost intretinuta,asta este parerea ta,asa o vezi tu,insa in majoritatea cazurilor adevarul este altul,numai ca unii le accepta asa cum sunt Este si parerea mea ca masina lui Florin a fost intretinuta. L-am ajutat pe fostul proprietar sa faca niste reparatii la motor si am putut constata ca masina e bine intretinuta. Si referitor la Solenza: in seara asta am avut lectie la scoala de soferi categoria A (am B din 1996), si am vazut parbrizul spart la Dacia Solenza proprietatea instructorului de la scoala de soferi. L-am intrebat ce s-a intamplat (speram sa nu fi lovit un pieton), si mi-a spus ca i s-a eschis capota in mers si i-a spart parbrizul... Super masina, nu-i asa? PS. tot el mai are un 730i E32 si un E34 520i cu motor M50B25 schimbat de el, si vrea sa vanda E34 si sa pastreze doar E32-ul, nu-si permite din cauza impozitului sa le tina pe toate. PS2. are si o motocicleta Suzuki Hayabusa (o are de cativa ani). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
i s-a eschis capota in mers si i-a spart parbrizul... Super masina, nu-i asa? Am vazut si eu faza asta la un R19 ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
In schimb la urs e gandita bine treaba in caz ca se deschide capota se deschide doar partea din fata...am patit de cateva ori sa mi se deschida in mers si de lene nici nu opream sa o inchid...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nici la E36 n-am auzit sa se deschida vreuna in mers. De fapt nu prea am auzit de nici un BMW sa i se deschida capota in mers
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
S-au mai deschis capote de BMW, dar nu din cauza celor de la BMW din pentru că proprietarii s-au gāndit să schimbe design-ul şi să treacă la bad boy look, o formă stupidă de manelism. Pentru bad boy look au modificat sistemul de īnchidere al capotei, deci ei sunt de vină. |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Eu aveam uzura la dintele de la blocaj si la orice soc, groapa scapau...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Vai George,extraordinar,ce sa-ti spun,ce tragedie,vai ce masina proasta este Solenta..i sa deschis capota si i sa spart parbrizul,mama..dar ce masini proaste domne,proaste rau doar invarti cheie si pornesc,extraordinar de proste ca sunt fiabile si dupa tine asa cine are solenza sa o vanda si sa-ti ia e34,asa e?mama,mama ce idei...,pai eu nu puteam sa-mi iau un e34?dar cand am vazut ca era sa moara unii in el,ca i sa desprins la viteza telecopul de pe spate,i sa rupt acel surub si masina a luat-o razna la viteza aia,la ursulet de ex. daca s-ar fi rupt caroseria se sprijinea in arc,insa la e34 e gandita de niste minti''luminate'' si imi spui mie de e34,au tras aia o sperietura sora cu moartea,ala a crezut ca bmwu nene si sa-i dea ,numai idioti si cand am vazut asa ceva am zis sa nu aud de masian asta,ma batea gandul inainte ca era inalta si confortabila,asta era singurullucru care imi placea,asa ca nu mai spune tu despre Solenza,cand o sa ajunga 5-arul tau la fiabilitatea ei atunci sa vorbesti.Ti-am zis as fi putut sa iau si eu unul dar..acelasi faruri ca de ursulet,dar ca era inalta,puteam sa dau cu ea prin hartoape,o parcam mai fara stres si nu prea simteam groile,pt asta imi placea,dar numai,cand am auzit ce au patit aia,le detest si in schimb tot acelasi sitem cum trage e36,ca daca luam 520i facelift avea m50 sau m52,ca nu luam eu din acela care avea motor de urs sa vad matele alea pe acolo,deci le cunosc pe toate stai tu linistit,ca 5 ani si ceva tot m-am documentat despre bmuri,asa ca nu vorbesti cu vreun novice.
|
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Multi ........ doamne, dar FOARTE MULTI au sarit gardul.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu m-am putut abtine. |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 ![]() |
Asta sunt Iorgos,sunt un tip transant in discutii,imi place sa spun lucrurilor pe nume nu sa umblam cu cioara vopsita..,a si intretinutul asta,ca mai spun unii,sti a lui cutare a fost intretinuta,off mi se face un soi de sila ca stiu ca majoritatea sunt minciuni,stiu eu cu ce se mananca ''cuvintele'' astea,vb pe propria piele...dar,stiu un lucru si cert,a fost ultima oara cand am fost credul,ultima,nu o sa se mai intample never! |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Nu esti un tip transant, esti fugit rau de acasa.
Cand vreo data in lumea asta o sa potata cineva sa compare un lighea de solenza cu un E34. Si daca tu esti chitra si nu bagi bani in masina ta sa sti ca alti chiar baga banii in masiniile lor, ca sa aiba cu ce sa merga. |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ramirezz, da, asta esti, un... incuiat. Ca sa nu zic altfel, sa fiu nevoit apoi sa-mi dau warn.
Vorbesti de parca o masina trebuie gandita pentru toti idiotii care strang ca tembelii suruburile sau refolosesc piese care trebuiesc folosite o singura data samd. Eu fac parte din categoria idiotilor care au strans ca porcu suruburi la masina. Si mi-a cazut roata fata. Dar n-am zis vre-odata ca BMW e masina proasta, pentru ca stiu cine a fost idiotul de fapt. Eu macar recunosc , incearca sa accepti si tu realitatea. Vezi ca seria 5 in continuare are arc montat direct pe amortizor, ca acum 35 de ani. Solutia cu arc separat e, din cate mi se pare mie, folosita doar la masini fara pretentii, mai usoare si practice (E36, E46?, Opel Astra Vectra etc). Si supernova, care sigur e gandita asa pentru situatiile cand au iesit amortizoarele prin oale (am un amic care a patit-o) La masini grele probabil e mai dificil de facut, arcul ala e tensionat cu o forta mai mare decat forta de apasare asupra rotii. Dar imi bat gura de pomana, nu cred ca ai auzit de parghii. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 07:21 AM |