![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Sper ca am nimerit sectiunea.
Din 2007 pana acum o luna parbrizul mi-a fost ca nou. Acum o luna a sarit o pietricica de la un camion si mi-a cauzat o "bulina" cat o amprenta. Ma gandeam sa-l schimb cu cel de pe masina de piese, care nu e afectat in niciun fel. Ieri am mai primit un "cadou", o ciobitura in alt loc. Exista o modalitate de a preveni evenimentele de acest gen? Se poate sa intre apa intre straturile parbrizului prin ciobiturile actuale si sa-mi crape mai rau la iarna? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu se poate preveni asta.
Dacă e original BMW sau măcar fabricat de o marcă bună, ar trebui să fie destul de rezistent, īnsă īntotdeauna există o piatră destul de mare dacă eşti la locul nepotrivit la momentul nepotrivit. Am observat că alea mai ieftine au tendinţa de a se zgāria / sparge mult mai uşor. Depinde de lovitură. Dacă a făcut floare, va continua să se răspāndească din cauza vibraţiilor. Poţi să te duci la un centru de parbrize ca să-ţi pună o soluţie care opreşte răspāndirea crăpăturii, īnsă depinde de loc. Dacă e īntr-un loc vizibil, mai bine īl schimbi. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
lovitrile mici , gen "bull's eye"sau si mai mica(doar cu cva sfaramaturi) e bine sa cauti sa le protejezi cit mai repede cu rasina, cum zice Ciupanezu, mai ales pina ajungem sa fie diferente considerabile de temp zi / noapte. daca iti pune rasina bine, mai protejeaza si lamela de cauciuc daca aceasta trece peste "defect". parbizele de calitate au stratul exterior de sticla flint. chinezarii / turcika, pure plain ordinary recycled glass. oricum ai noroc d masina care nu t mai face sa cheltuiesti aiurea cu lipitul parbrizului. This post has been edited by brown.shark: Sep 19 2010, 09:43 PM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Tine distanta fata de masini in fata ta, si de cele din contrasens. In rest, n-ai ce face.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bart @ logica si civilizata replica ta, dar la noi cum lasi cva loc fata de masina din fata ta, trb sa vina vreun "deosebit" din spate si sa se "introduca"...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Abia se simte la deget. Apare ca un cerc cu diametru de 1 cm. Nu cred sa se raspandeasca, e afectat doar primul strat si nu au margini ascutite, ca sa porneasca de acolo. Cred ca e pur ghinion ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ma gandeam daca nu exista ceva solutie gen Picatura care sa se infiltreze acolo si sa nu mai permita accesul apei. Nu-mi impiedica vizibilitatea, ma sacaie pe mine. Rasina aia de care vorbesc baieti exact asta face, pe langa alte chestii. QUOTE Dar daca il schimb, poate nu rezista 2 zile intact. Am un vecin care a schimbat 3 parbrize noi anul acesta pe o pisica. Acum vad ca a renuntat, lipeste ceva folie pe crapaturi ca sa nu se extinda. Drumuri de calitate... Yaris cu 30.000km la bord are a 3-a parbriz, original toyota. E32 cu 300.000km la bord are parbriz original, necrapat dar sablat de varsta si kilometraj... Tine de noroc. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
tomado e28 owner @ cine e profi, frezeaza cu un "dremmel" putin si apoi aplica siringa cu ventuza.
daca tot a venit vb d parbriz, daca ai d unde , baga cva unsoare siliconica pe langa cheder / caroserie, ca vine iarna. This post has been edited by brown.shark: Sep 19 2010, 10:46 PM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Bun, trebuie sa gasesc pe cineva care face treaba asta la Oradea. Se pare ca e o treaba pe care n-o pot face eu, si nu e vreo firma specializata pe asa ceva pe raza de 60km... Da, e vorba de noroc. Dupa cum ziceam, 3 ani s-a pastrat intact, poate e original. Plescaitul acela de piatra in parbriz e foarte frustrant...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
@rechin.maro: care e treaba cu unsoarea? Eu ma gandeam sa cumpar o prelata cat mai rezistenta si sa folosesc trenurile pana mai termina astia de reparat din drumuri. Oradea-Arad cred ca e printre cele mai rele drumuri la ora actuala si plin de semafoare. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
de 5 ani tot lucra la drumul ala si nu il mai gata
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
@rechin.maro: care e treaba cu unsoarea? Eu ma gandeam sa cumpar o prelata cat mai rezistenta si sa folosesc trenurile pana mai termina astia de reparat din drumuri. Oradea-Arad cred ca e printre cele mai rele drumuri la ora actuala si plin de semafoare. unsoarea siliconica intra intre caroserie si cheder, ingrasa chederul sa nu se usuce si indeparteaza apa dintre cheder si caroserie. daca pui unsoare normala, risti ca fractiile petroliere sa "umfle "iremediabil chederul. daca pui prelata pe masina incearca sa ai cat mai multe piese cu sectiune "L" din polistiren (ambalaj de protectie la colturi frigidere) pe care sa le pui transversal pe masina si apoi prelata, asa faci sa fie mereu o perna de aer intre prelata si masina, nu tine umezeala, incearca sa o parchezi undeva unde bate soarele cat mai mult timp, asa o sa se usuce usor daca ploua / ninge. acu' mai si depinde daca stai la casa / bloc. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Off-topic: masina o utilizez in weekend, in rest o las la casa, la tara. Imi poate recomanda cineva de unde si ce fel de prelata sa iau?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 12:09 PM |