E34 525i 24V (1992), a car is reborn |
E34 525i 24V (1992), a car is reborn |
Jul 22 2009, 11:22 AM
Post
#61
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Cel mai bine ar fi daca ai gasi pe cineva cu aceeasi masina si acelasi tip de condus sa vezi cat ii papa lui Daca nu gasesti, trebuie sa incerci o excursie cu AC-ul oprit si cu abstinenta la mers sportiv, sa vezi cat iti ia in cazul asta. S-ar putea ca defapt sa nu ai nicio problema... E60-ul e cu 12 ani mai tanar, ani in care cei de la BMW au muncit intens pentru a scadea consumul, si presupun ca are uzura mai mica plus forma opune mai putina rezistenta la aer, conteaza si asta.
|
|
|
Jul 22 2009, 12:05 PM
Post
#62
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
O sa fac o distanta cu mers cat de cat constant fara bruscari sa vad ce iese.
|
|
|
Jul 22 2009, 01:27 PM
Post
#63
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Mie consumul mediu extra-urban nu mi-a trecut de 11, oricum as fi mers. Vorbesc de orice drum normal, nu numai mers pe autostrada cu viteza foarte mare. -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Jul 22 2009, 03:50 PM
Post
#64
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Deci e clar, nu e numai de la mine, are ceva si masina.
|
|
|
Jul 22 2009, 04:07 PM
Post
#65
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Se poate... ce sa zic. Mie 525i E28 imi consuma cam 11 daca fug cu 140 pe autostrada si 120-160 pe DN. Dar e vora de mers constant, drumurile pe care merg eu sunt foarte libere, putine localitati (sa fie 15/300km) si asfaltul foarte bun. Iese o medie de 100km/h
Singura chestie e ca n-am AC si nu depasesc din scurt, doar daca vin lansat si am loc. Asta se vede la consum. Partea negativa e ca am un motor generatie 70s si o cutie de chibrituri drept caroserie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jul 22 2009, 04:54 PM
Post
#66
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Am inteles, deci mare parte se datoreaza si stilului meu de mers. This post has been edited by Piovra: Jul 22 2009, 04:55 PM |
|
|
Jul 22 2009, 05:15 PM
Post
#67
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Am inteles, deci mare parte se datoreaza si stilului meu de mers. Da, sunt masine grele, cel putin e32 are cam 1600kg. Costa multe energie sa cresti viteze la asa ceva.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jul 22 2009, 08:48 PM
Post
#68
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
|
|
|
Jul 23 2009, 10:40 AM
Post
#69
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
N-are nimic maşina, tu eşti de vină. Un stil de conducere sportiv creşte foarte mult consumul. Nu poti fi sigur. Totusi ii ia cam mult daca altcineva iese la 11 cu aceeasi motorizare... Deocamdata cred ca e consum de 3.5 Trebuie verificat schimband temporar stilul de mers. Eu am descoperit la un moment dat ca aveam un furtun de retur crapat si ma tot miram de consum Nu e cazul la motoarele pe benzina, dar precis exista si acolo posibile cauze care cresc consumul fara a afecta performantele... Nu strica o "inspectie" |
|
|
Jul 23 2009, 10:46 AM
Post
#70
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Consumul de 3.5 este de minim 20%. Nu e chiar aşa. Există oameni care reuşesc să meargă calm, fără să tureze maşina decāt cānd este nevoie. Pe de altă parte, există mulţi oameni care nu suportă să meargă īncet, fără să audă sunetul motorului. |
|
|
Jul 23 2009, 11:08 AM
Post
#71
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
@Ciupanezu: e vorba de mers extra-urban, la drum īntins... Īţi consumă ţie minim 20% 3.5-ul? Atunci la 2.5 ar trebui sa fie bucuros cu 14%
|
|
|
Jul 23 2009, 11:25 AM
Post
#72
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu.
La mers extraurban, cu 150 km/h constant, consumă īn jur de 10.5-11%. 14% e mult dacă merge calm. |
|
|
Sep 25 2011, 01:26 AM
Post
#73
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Nu prea am mai deschis forumul, dar am mers cu masina aproape zi de zi cu exceptia a 3 luni anul trecut. Dar acum a facut o buba. O buba cam mare. Sa povestesc ce s-a intamplat.
Anul acesta, intr-o frumoasa si calduroasa noapte de la sfarsitul lui iulie, mergeam linistit prin Bucuresti pe o strada cu prioritate pana am trecut prin dreptul unei strazi laterale de pe care iesea un Polo condus de o domnisoara neatenta. Aveam vreo 60 km/h si am realizat ca nu mai pot evita impactul, domnisoara se uita fix in fata, deloc inspre mine, si intra incet dar sigur in intersectie. Din fata nu venea nimic, am incercat sa o ocolesc si deja previzualizam accidentul, cum intru cu "bolidul" in saracul Polo. N-a fost sa fie asa, am reusit sa trec prin fata lui, si m-a lovit in roata spate, masina s-a invartit 180 de grade, nu mai aveam nici un control si ma uitam cum ma indrept cu laterala stanga spre un stalp gros de iluminat. M-am oprit insa inainte sa-l ating. M-am speriat foarte tare, pentru ca ma asteptam sa lovesc eu masina cealalta si nu sa fiu lovit si invartit. Cand m-am dat jos din masina, am realizat ca mai lovisem cu un colt si o masina parcata, un E46.. deci 2 BMWuri dintr-o lovitura. Nu mai povestesc discutia cu domnisoara, cum ca nu vrea la politie, oare de ce? ( pentru ca bause ), vroia sa faca amiabila, ceea ce nu prea se putea avand in vedere ca fusesera 3 masini avariate. Sa declaram cumva sa nu-i ia si permisul, si sa faca cinste cu un suc. I-am lasat un bilet in geam celui avariat, pe care domnisoara l-a luat dupa ce am plecat, in fine pana la urma am reusit sa iau legatura si cu el. Domnisoara conducea masina de la firma (ceva partener Vodafone), care erau asigurati RCA la Carpatica. Grozav. Avariile, constatate la politie, au fost: Polo: distrus total in fata pana la motor, a necesitat platforma E46-le parcat, pe care l-am lovit cu un colt spate al masinii: o aripa fata putin zgariata si roata stramba (i se rupsesera ceva brate), de asemenea a necesitat platforma E34 al meu: din impactul cu Polo: - usa spate dreapta infundata rau, bandoul indoit - aripa dreapta spate deformata rau, mai ales inspre usa - janta dreapta spate sparta pe dinauntru - cauciucul dreapta spate taiat - daune si la bascula sau punte, intrucat roata nu mai statea vizibil cum trebuie - bara spate zagariata, bandoul zgariat din impactul cu E46 parcat: - bara spate crapata ( are o gaura mare ) - lampa stop stanga spate sparta - bandourile spate si stanga spate de pe bara indoite Nu am fost inspirat sa fac poze cu celelalte masini avariate.. Pe moment la accident se stransesera vreo 20 de persoane, baieti tineri majoritatea si fiind singur, eram cu ochii pe ei sa nu fure ceva de pe masina, dar s-au dovedit foarte de treaba, m-au ajutat sa schimb roata cu pana cu rezerva si am plecat pe roti. Am fost toti 3 a doua zi la ghereta, pardon ghena Carpatica din curtea autogarii Atlassib din Rahova. Inainte sa merg am rascolit netul, si am citit zeci de povesti de groaza. S-au deschis dosare de dauna pentru E34 al meu si E46-le parcat. Nici unul din noi nu a primit decat un numar de dosar si ni s-a zis placa pe care am tot citit-o pe net ca investigheaza si ei cauza si o sa primiti un SMS de la Carpatica. Inspectorul, un baiat tanar, mi-a sugerat ca s-ar putea sa o scoata dauna totala si i-am zis ca ar fi bine. Baiatul cu E46 cunostea pe cineva la 2 dintre servisurile de cartier care au contract cu Carpatica, am fost intai la unul din ele si pana la urma la al 2lea unde am discutat acolo cu cineva care cunostea si pe inspector si le-am lasat de inteles ca daca rezolvam prieteneste, eu sunt baiat de treaba, a ramas ca o sa-mi spuna cei de la service cat imi da la dauna totala si cat ar urma sa-i cinstesc eu. Au trecut 1 saptamana, 2 nimic.. am plecat in concediu. Cand m-am intors, baiatul cu E46, un tip foarte de treaba de altfel, mi-a zis ca aia n-au reusit sa se inteleaga cu inspectorul la dauna totala si ca n-au cum sa ma ajute, ca ii pare rau, ca daca vreau mergem la servisul alalalt, unde avea cunostinte mai bune, ceva rude si imi pot repara masina acolo. OK, dar nu aveam la mana nici o foaie de la Carpatica. El mi-a zis ca lui i-au reparat masina primul servis (cei care nu au putut sa rezolve cu dauna totala), dar reparatia a fost vreo 25 mil si Carpatica a zis ca da doar 15 si ca el si-a luat masina si a ramas problema servisului sa se certe cu Forta capitalului romanesc. Bine ca macar el si-a facut-o, ramanea sa vad ce fac si eu. Am mers la sediul Carpatica din Bd Unirii sa imi dea foaia cu care sa pot baga masina in servis si acolo o fata mi-a zis ca mi s-au aprobat 2516 lei, daca vreau banii pot sa ii primesc sau poate sa imi dea foaia. I-am zis ca e prea putin, a ridicat din umeri si mi-a dat foaia cu urmatoarele: - usa dreapta spate: reparat 5 ore, in conditiile in care nu se poate repara - aripa dreapta spate: reparat 5 ore, nici asta nu se poate repara - bara spate: reparat 5 ore, asta e crapata cu ditamai gaura, cum dracu sa o repari??? - lampa stop stanga spate: de inlocuit, corect - bandou dreapta bara spate: reparat 0,5 ore (el se poate vopsi, dar asta nu e reparatie oficiala) - bandouri mijloc si stanga bara spate: de inlocuit Lipsesc: - jeanta dreapta spate sparta - cauciucul dreapta spate taiat - bandoul de pe usa dreapta spate Domnisoara a strambat din umeri si a zis ca ea atat vede in calculator, l-am sunat pe inspector, care a raspuns la al 4lea apel si mi-a zis ca asa a hotarat comisia de la Sibiu. Ca el n-are ce sa faca, ca aia e suma pe care o iau ori la regie proprie, ori la reparatie in servis. I-am zis ca mai vedem noi, stiind ca am "relatii" la unul din servisurile lor, unde ma trimisese cel cu E46. Am fost acolo si mi-au zis ca s-ar incadra in 25 de milioane, cu usa si bara second hand (pe care mi le gasise cu 600 ron, dar a zis ca mi le pot aduce si io), aripa urmand sa se indrepte (ceea ce e imposibil, confirm altui servis unde mi-am vopsit masina mai demult), dar nici vorba de janta si cauciuc. Mi-a zis du-te si ia-ti banii aia 2500 ron si vii si o facem. Pai bine, d-aia esti servis cu contract cu Carpatica, sa-mi iau io banii, pai asa ma duc unde vreau eu. L-am intrebat si de janta si de cauciuc si a zis ca da, ar mai trebui vreo 4-5 milioane, sa-l sun pe inspector si sa-l dau si pe el la telefon eventual, sa le zic sa mai puna 500 ron macar, ca sa poata repara masina. Halal servis cu contract. M-am intors acasa si mi-am analizat optiunile. La cate povesti horror cu Carpatica am citit pe net si fiind foarte ocupat, m-am gandit chiar sa iau cei 2500 ron si sa nu mai pierd timpul cu cearta, CSA etc, dar mi-am dat seama ca nu pot face asta, chiar daca e sa pierd timp mult mai pretios, nu ii pot lasa sa-si bata joc de mine. Alta dilema, daca sa mai repar sau sa vand masina. Eventual o recarosare cu una din afara si sa-mi mut pe ea toate piesele noi. Oricum 2500 ron nu-mi ajung clar. Tinichigeria + vopsitoria mi-a zis cine mi-a vopsit masina mai demult cu totul ca mi-o poate face cu 2000 ron, daca vin cu bara, usa si o bucata din aripa taiata de pe o masina dezmembrata. Mi-ar mai trebui in plus lampa spate, janta, cauciuc si punte spate de pe alta masina nelovita. Am deschis si topic la mica publicitate, poate reusesc sa adun piesele necesare, dar e mai greu cu puntea spate sa gasesc una sa fiu sigur ca e dreapta si cu janta, ca trebuie sa iau un set care ar fi cam 300 euro. Am facut si o reclamatie online, la CSA, dar datele pe care le poti introduce sunt foarte limitate, si ma mir sa aiba ceva efect. O sa ma duc luni cu scandal la Carpatica si cu o reclamatie scrisa si cu copii dupa toate documentele la CSA. Masina este deplasabila, dar am 3 roti pe 16 si o rezerva pe 15 care mai sta si stramb, am deplasat-o numai catre servisuri. Mi-e sa nu fi stricat si diferentialul, autoblocant, care nu se gaseste pe toate drumurile. Poze: http://img202.imageshack.us/img202/3630/13946500.jpg http://img217.imageshack.us/img217/6849/51590084.jpg http://img202.imageshack.us/img202/8334/54983328.jpg http://img7.imageshack.us/img7/9618/15095128.jpg http://img850.imageshack.us/img850/433/36546270.jpg |
|
|
Sep 25 2011, 07:53 AM
Post
#74
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Carpatica nu-i singura cu povesti horror. Eu am trantit E46-le de un Golf si nu mi-am luat banii nici in ziua de azi. Motiv? Am pierdut in instanta. De fapt a pierdut militia romana, nu eu. Una peste alta, RCA-ul e o gluma. E doar o alta schema sa ne ia banii. Nici casco nu-i 100% sigur, pentru ca depinde foarte mult ce clauze ai in contract. In concluzie, eu m-am simtit frustrat dupa accident, mi-am vandut masina si-am luat alta foarte ieftina. rRomania nu-i tara hotilor, e tara oamenilor care accepta hotii. 'Nuff said. PS: nu-s singurul de pe forum care a avut probleme cu asigurarile. Si ca noi gasesti inca 847356478673478634873495786 pe la vwclub, daciaclub, ect. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Sep 25 2011, 08:22 AM
Post
#75
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Ce nasoale-s treburile astea... Poate mai bine intrai in zapacita aia.
|
|
|
Sep 25 2011, 12:26 PM
Post
#76
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Daca era s-o busesc in fata, cred ca iesea mai ieftin reparatia.. si mai usor
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 04:11 AM |