ma oftic...de nu ar fi chestia cu prioritatiile din viata....
700 euro
http://www.bmw-driver.net/forum//vbgarage.php?do=getimage&id=697
http://www.bmw-driver.net/forum//vbgarage.php?do=getimage&id=698
http://www.bmw-driver.net/forum//vbgarage.php?do=getimage&id=696
http://www.bmw-driver.net/forum//vbgarage.php?do=getimage&id=716
..hmm....data viitoare...
care e treaba cu postul asta?
Ne arata si noua niste poze misto.
Cam atat, ca link nu vrea sa dea.
nu e nici o chestie cu postul asta, doar ziceam ca masina e mai mult decat ok la banii astia.....si ca ma oftic ca nu pot sa o iau momentan,......
aici este si linkul pt cine o vrea http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=20252
Superb, culoarea mea preferata, atat la exterior cat si interior
Dar e cam departe, plus ca are volanul pe partea cealalta.
TiL, tu pot sa te muti acolo la Irish. Esti asa mai roscat deci te incadrezi in peisaj. Tara iese din colaps, de munca gasesti cred. Guinness iti place?
ps. sa-ti iei o fata draguta cu tine, cele de acolo nu au forme cum esti obisnuit de aici
Nu-mi displac formele de care spui, dar sa fie doar la femei. Masina sa fie... taioasa.
Guinness, cred ca am gustat de cateva ori, cred ca prefer berea aia la pet din Real, 2.85 RON/2 litri
Kings (sau queens?) of beer raman belgienii, apoi olandezii restul sunt... clocitori.
voua chiar vi se pare putin 700 de euro???mie mi se pare mult...e si cu volan pe dreapta neinmatriculata
Acolo unde e masina, ea este inmatriculata..
are si toba sparta
am o replica aproape identica cu prima replica de pe forumul lor, "scaunli si roatili e in bani , motorul e bonus si caroseria moka". costa cva sa o aduci, ca altfel....
Nu exista impozit pe masina in Irlanda, doar taxa de drum care o platesti doar daca folosesti masina, daca nu, atunci nu platesti nimic. Daca folosesti masina doar 3 luni pe an , platesti taxa de drum pt 3 luni iar daca pentru restul anului o tii parcata, nu te costa nimic. Taxa de drum pt un motor de 2 L e pe undeva la 600 pe an(2.5 L vreo 900 si ce este peste 3 L 1600 euro).
Problema este asigurarea care costa destul de mult la inceput. Ca si exemplu pt un motor de 1.4 platesc taxa de drum 350 pe an si asigurarea este 550.(La inceput plateam 1500 pe asigurare si nu e casco)
Mda, te costa ceva masina plus taxele/asigurare. Apoi mai ai de rezolvat alternatorul si toba/-ele.
Pacat, ca se prezinta super bine.
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)