Printable Version of Topic

Click here to view this topic in its original format

BMWZone _ Motor si transmisie _ Admisie cu 4 corpuri de acceleratie

Posted by: kali Mar 22 2006, 09:08 AM

Ce parere aveti despre admisiile custom-made, cu cite un corp de acceleratie pt fiecare cilindru ?
sunt acum in discutii cu niste belgieni care fac asa ceva, si reclama crestere de putere pt motorul M43TU 1.9l de la 105CP (stock) la 127CP (21% - mie mi se pare cam mult ... din stiinta mea, sistemul "4 butterfly throtle bodies" aduce o crestere cam de 12% pe motoarele obisnuite, si maxim 20% pe motoarele cu modificari la fluxurile de aer in chiulasa ... )
kit-ul lor mai cuprinde un piggy back si un filtru + calibrare pe dyno si costa 1.600E .. din asta admisia cu 4 corpuri ar fi 625E (oricum as lua-o numai pe asta, ca cip si filtru am. iar la dyno-ul lor n-am cum sa ajung ..)
http://www.kempower.be/indexe.htm

Posted by: Darren Mar 22 2006, 11:00 AM

:drool:
Ce jucarii frumoase au oamenii aia acolo. Iti iei pana la urma?

Posted by: kali Mar 22 2006, 04:44 PM

QUOTE (Darren)
:drool:  
Ce jucarii frumoase au oamenii aia acolo. Iti iei pana la urma?

cred ca da ... dar in vre-o doua luni, sa ma refac putin cu cash-ul ...

Posted by: kali May 30 2006, 07:50 AM

Ultima "gaselnita": admisie de S14 pe M43TU Kompresor ..
teoretic, modificarea nu ar trebui sa fie foarte complicata + ar fi avantajul teribil a unei admisii integral metalice (acum mi-e cam jena sa cresc boost-ul, sa nu reusesc vre-o plesnitura pe admisia de plastic de la M43 ..
am gasit prin US unii care pun admisia de S14 pe M42 - cu o crestere de 20-25% de putere - adica o bestiuta de 180CP (are si nume: S14 Replica)
asa ca, calculele teoretice ar fi: 113*1.2 = 135CP aspirat *1.6 (0.55bar boost) = 216CP smile.gif
btw: masina face acum 163CP/ 5.600rpm (compresorul iese la 5.500), cuplu maxim 217Nm 3.600-5.500rpm (dar de la 3.000rpm deja are cam 180Nm) - asta cu avans -7 .. zilele astea o sa o mai roluiasca florin - si sa-i mai ia din avans, sa vadem pe unde ajungem ..
oricum, cel mai mult a facut 184CP/6.000rpm, dar cu amesc destul de sarac si fara sa-i luam din avans ... nu era un set-up de iesit pe strada, ca se incalzea in draci ... mai bine mai putin, dar "safe" .. ca n-am dispozitie de facut motorul in 1.000 de km ...

Posted by: Iulika0069 May 30 2006, 11:11 AM

La M50B25 cred ca se potriveste admisia de S50.. Hmm.. ar fi o treaba
Cu cat creste consumul? smile.gif

Posted by: kali May 31 2006, 05:54 AM

nu se modifica gaurile de admisie din chiulasa, ci se face o flansa (nu as putea zice si cum arata ..)
chestie vazuta live: motor renault 1.6 dohc 110CP + admisie multiclapeta de pe o Yamaha R1 + o flansa facuta artizanal = 136CP (+23%) - asta, bineinteles si cu recalibrarea softului ..
un interesant site despre ce si cum cu cresterile de putere la motoare aspirate (din pacate axat pe Ford) = pumaracing.co.uk
si astia de la kempower reclama 127Cp din M43TU de 105CP (+20%), numai cu multiclapeta + soft ..
de S14 replica am auzit pe M42club.com (parca)

Posted by: 316i May 31 2006, 10:15 AM

M42club.com e baza. biggrin.gif

Posted by: n3o May 31 2006, 06:27 PM

moama ce tare e site-ul te indruma spre multe chestii si iti arata ce se poate face , cam scumpe unele piese , se pare k nu au auzit de rabanne la chip-uri laugh.gif. aproapo la noi cat costa un dyno ?

Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)