IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Problema e46 relanti
akajohn
post Apr 11 2006, 08:53 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



nene am pus-o si am tone de draci... azi relantiul a luat-o razna si variaza in jurul a 800 de turatii minim 500 si nu sare de 900 dar in general marunt in jurul a 800 (adica relantiul lui normal)...

ideea este ca se aude un vajait de aer fals de la motor in zona admisiei, in spatele blocului (sub filtrul de polen)... ideea este ca nu pot vedea acolo deloc si trebuie sa demontez destul de multe chestii sa ajung acolo si uite asa va intreb pe voi cam ce ar putea fi... vajaitul se aude permanent dar e mai sesizabil la stationare...

Cineva mi-a zis ca acolo e o valva cu un senzor si aia e una din problemele la BMW pe motoarele de 1895 cum e al meu... am uitat sa mentionez ca e vorba de un BMW 316 din 2000 cu motor de 1895 cmc... deci spunea ca valva aia e problema (cealalta, dar nu e cazul la mine, este debitmetrul)... deci, din experienta voastra, daca a mai patit cineva asta, ce este? e cumva celebra valva PCV? apropos, mi s-a aprins si celebrul Beck Check engine, dar nu imediat ci dupa ce am mers ceva si am si stationat pentru ca am fost la un baiat sa-mi faca o analiza dar era noapte deja si nu prea vedeam bine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 11 2006, 08:57 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Valva..
debitmetrul face asa..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Apr 11 2006, 09:03 PM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP





deci Florine tu zici ca e valva si nu debitmetrul... si eu zic la fel si oricum pomenisem de debitmetru ca fiind o alta problema generala la acest motor dar nu a mea in acest caz... deci si tu inclini spre acea valva... il astept pe alex si pe ceilalti cu e46 sa vad ce zic pentru ca stiu ca au mai avut problema asta si altii dar nu gasesc discutia (chiar eram curios daca e valva PCV de vina)... e destul de clar ca e aer fals pe undeva la cum vajaie dar nu gasesc de unde... ma uit pe realoem sa vad ce e cu piesele in zona aia si naiba stie cat o costa toate astea...smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Apr 12 2006, 10:27 AM
Post #4


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



deci e destul de clar ca e celebra valva PCV...smile.gif a fost un prieten de-al meu cu testerul pe la mine de dimineata si a confirmat diagnosticul... Respectiva piesa este pe corpul admisiei montata si fasaie de o ia naiba...smile.gif culmea e ca la mine nu fasaie doar la oprire (asta se intampla uneori pana de curand) ci permanent de parca as avea un compresor sub capota... localozarea piesei este in fata cam in zona unde este volanul pe spatele corpului si din zona ei pleaca un tub care intra in blocul motor. am inteles ca de fapt piesa asta reintroduce in motor o parte din gazele arse dupa debitmetru si poate fi gasita la alte masini si intr-o pozitie mai accesibila pentru ca la mine se afla sub filtrul de polen si trebuie sa dai jos cateva chestii sa ajungi la ea... dupa ce execut operatia va anunt de rezultat... singura chestie care ma ingrijoreaza este faptul ca la mine fasaie permanent nu doar la oprire dar acum relantiul variaza usor in jurul valorii normale si motorul numai merge deloc rotund la relanti... In mers masina trage de rupe ca si in conditii normale fara nici cea mai mica problema... deranjant este faptul ca se simt vibratii in masina la stationare... cam asta e...

pentru cei interesati este vorba de piesa 1 din schema urmatoare:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...514&hg=11&fg=15

apropos, la schimbarea ei mai trebuiesc si alte chestii de genul garnituri etc.?

piesa costa in jur de 42 Euro la Automobile Bavaria si o sa ma duc sa o iau pentru ca au pe stoc iar de montaj cred ca o sa aranjez cu un prieten pentru ca sunt multe chestii de dat jos pe la admisie acolo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Apr 12 2006, 01:38 PM
Post #5


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



E valva PCV daca fasaie ce sa o mai lungim? laugh.gif
Si de montat iti sugerez sa o faci la Bavaria pt ca nu dureaza mai mult de 20 de minute sa o schimbe wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Apr 12 2006, 08:25 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





am un preten care are un e39 525d si de la atata forja io ramas turata la 6000 de ture si dupaia o oproti motorul. si dupaia facea un zgomot ciudat.. si cica o duso la un service si i-o zis ca are un injector bulit. si o dat comanda in jermany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Apr 12 2006, 09:42 PM
Post #7


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



la mine fasaie clar de tot si chiar in zona admisiei deci e clara treaba... a fost un prieten cu computer la mine care mi-a facut si test si a confirmat deja am luat piesa de la Automobile Bavaria cu 42 de Euro (1,5 milioane) si maine o pun la locul ei... problema e ca azi cand am duceam la service m-a pocnit unul in drepta si mi-a strambat ambele portiere de am pierdut juma de zi pe la politie... a fost vina lui ca nu a dat prioritate dar uite asa problema cu fasaitul a devenit minora...wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Apr 12 2006, 10:06 PM
Post #8


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



macar esti calm smile.gif


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 13 2006, 12:04 AM
Post #9


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (mertan)
am un preten care are un e39 525d si de la atata forja io ramas turata la 6000 de ture si dupaia o oproti motorul. si dupaia facea un zgomot ciudat.. si cica o duso la un service si i-o zis ca are un injector bulit. si o dat comanda in jermany.

6000 de ture 525d ????? :eek: :retard:
ma mir ca s-a bulit doar un injector in cazul asta


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Apr 13 2006, 09:42 AM
Post #10


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP





QUOTE (Gabi_323i)
macar esti calm  :)


ce naiba sa mai fac... alaltaieri imi fasaia admisia dar restul era OK si eu eram varza de suparat si ieri m-a lovit ala si am 2 portiere varza (nu se mai deschid)... ma tem ca daca fac spume maine ma loveste un avion pe strada...smile.gif asta e... ma duc la asiguratorii mei si rezolv problema ca doar nu o sa mor de asta si oricum masina nu e afectata in structura ei ci doar foile usilor sunt strambe si o sa mi le inlocuiasca cu toate chestiile care s-au mai stricat... asta e viata si chiar nu vreau sa imi scot peri albi singur dupa fiecare eveniment pentru nu vad rostul acestui fapt...

tipul care m-a lovit a recunoscut din prima vina si nu a fost nici o problema (i-a fost luat carnetul pentru asta si era constient de asta de dinainte) si chiar ii parea rau de situatie cu atat mai mult cu cat era vorba de un BMW dar asta e... ma bucur ca nu am fost cu nimeni in masina sau nu s-a intamplat ceva mai rau...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c_griecoo
post Nov 23 2006, 09:06 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 1
Joined: 18-October 06
Member No.: 464
Car: 316i
Engine: E46 1.9 105CP



QUOTE (akajohn @ Apr 13 2006, 09:42 AM) *
ce naiba sa mai fac... alaltaieri imi fasaia admisia dar restul era OK si eu eram varza de suparat si ieri m-a lovit ala si am 2 portiere varza (nu se mai deschid)... ma tem ca daca fac spume maine ma loveste un avion pe strada...smile.gif asta e... ma duc la asiguratorii mei si rezolv problema ca doar nu o sa mor de asta si oricum masina nu e afectata in structura ei ci doar foile usilor sunt strambe si o sa mi le inlocuiasca cu toate chestiile care s-au mai stricat... asta e viata si chiar nu vreau sa imi scot peri albi singur dupa fiecare eveniment pentru nu vad rostul acestui fapt...
tipul care m-a lovit a recunoscut din prima vina si nu a fost nici o problema (i-a fost luat carnetul pentru asta si era constient de asta de dinainte) si chiar ii parea rau de situatie cu atat mai mult cu cat era vorba de un BMW dar asta e... ma bucur ca nu am fost cu nimeni in masina sau nu s-a intamplat ceva mai rau...



ce chestie si eu sunt in aceeasi situatie acum
tot cu valva PCV sau debitmetru, dar intre timp m-a lovit unu cu o masina de coca cola, si mi-a sifonat toata partea dreapta, bara, aripa, cauciuc, aparatoare noroi, usa fata, usa spate, aripa spate. merg schimbate numai fetele de usi sau usa cu totul?
nu am casco nu facusem nici actele inca.
si astia de la rca cpun ca este prea mare costul reparatiei.
tu cum ai scos-o pana la urma?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Nov 23 2006, 10:02 PM
Post #12


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



QUOTE (c_griecoo @ Nov 23 2006, 09:06 PM) *
ce chestie si eu sunt in aceeasi situatie acum
tot cu valva PCV sau debitmetru, dar intre timp m-a lovit unu cu o masina de coca cola, si mi-a sifonat toata partea dreapta, bara, aripa, cauciuc, aparatoare noroi, usa fata, usa spate, aripa spate. merg schimbate numai fetele de usi sau usa cu totul?
nu am casco nu facusem nici actele inca.
si astia de la rca cpun ca este prea mare costul reparatiei.
tu cum ai scos-o pana la urma?


concluzia: daca ti se strica valva PCV da prioritate oricui (chiar daca ai tu prioritate) sau nu iesi cu masina din parcare ca o sa te loveasca cineva...wink.gif


--------------------
e46 316i 1895 cmc M43B19 black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 23 2006, 10:08 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (c_griecoo @ Nov 23 2006, 09:06 PM) *
m-a lovit unu cu o masina de coca cola, si mi-a sifonat toata partea dreapta, bara, aripa, cauciuc, aparatoare noroi, usa fata, usa spate, aripa spate. merg schimbate numai fetele de usi sau usa cu totul?


pai cum fata? aia e pe interior.. blink.gif
se da usa jos (daca e rau si nu se poate indrepta) si iti pune alta..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Nov 24 2006, 04:06 PM
Post #14


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135





Nu cred ca se gasesc, ca la Dacia, fete de usi separat pt. E46 si pentru nici un alt bmw.
fata de usa=foaia de tabla care e montata pe scheletul usii wink.gif

This post has been edited by comisaru: Nov 24 2006, 04:08 PM


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Nov 24 2006, 05:39 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



QUOTE (c_griecoo @ Nov 23 2006, 09:06 PM) *
ce chestie si eu sunt in aceeasi situatie acum
tot cu valva PCV sau debitmetru, dar intre timp m-a lovit unu cu o masina de coca cola, si mi-a sifonat toata partea dreapta, bara, aripa, cauciuc, aparatoare noroi, usa fata, usa spate, aripa spate. merg schimbate numai fetele de usi sau usa cu totul?
nu am casco nu facusem nici actele inca.
si astia de la rca cpun ca este prea mare costul reparatiei.
tu cum ai scos-o pana la urma?


sa iti spuna aia de la rca care e suma asigurata a celui care te-a lovit. si mergi si tu la un service pe care il stii, cu preturi normale, si cere sa iti faca un deviz de reparatii. abia apoi ii crezi pe cei de la asigurari ca nu iti pot acoperi paguba. in al doilea rand, nu inteleg de ce ar trebui sa te coste pe tine ceva reparatia. daca nu acopera asigurarea, sa acopere coca-cola paguba, sau sa o impute soferului lor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2025 - 07:52 AM